Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Brak reakcji na kierunkowskazy POMOCY !

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

[P10/WP10] Brak reakcji na kierunkowskazy POMOCY !

Post autor: Morphinus8 » 2012-02-18, 19:31

Witajcie.

Pokrótce opiszę mój problem:
Od jakiegoś czasu miałem problem z kierunkowskazami i awaryjnymi, bo po kilku mrugnięciach zapalały się na stałe i ja musiałem robić za przerywacz machając przełącznikiem. Postanowiłem sprawdzić przekaźnik, ale odpinając jeden z kabelków reszta wypadła sama i nie wiem czy dobrze teraz podłączam(dajcie jakieś foto albo opis jak powinno być). Objaw teraz jest taki, że słychać jak przekaźnik załącza, ale nie przerywa, a dodatkowo kierunki nie świecą, jakby żarówki się popaliły.

Odkryłem taką czarną małą puszkę, którą uznałem za alarm, ale nie znalazłem żadnej syreny. Na jednym z przewodów do niej podłączonych jest bezpiecznik, którym jak ruszam, to się awaryjne załączają i świecą normalnie, nawet gdy przekaźnik jest odłączony.

Poradźcie coś, bo bez kierunków to nici z jazdy.
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-02-18, 19:57

Gdzie ta puszka?? :->
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2012-02-18, 20:01

Pod kablami biegnącymi od kierownicy do bezpieczników. Na niej jest znaczek przypominający kłódkę z falami radiowymi.
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-02-18, 20:20

A może włącznik od awaryjek zaśniedział lub coś tam nie łączy?? :-P Jak coś mogę jutro fotki wrzucić jak to tam idzie(obczaję jak powinno być prawidłowo podłączone) bo akurat mam rozebrane autko ;-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2012-02-18, 20:58

Tak wygląda przekaźnik. W zaznaczonym miejscu podłączona była jakaś kontrolka, która przy normalnej pracy kierunkowskazów mrugała tylko raz:
Obrazek

Od spodu miałem tylko te trzy kabelki:
Obrazek

To ta czarna puszka. Z oznaczenia RC-100 Google podaje, że to centralka na pilota:
Obrazek

Oto spód przekaźnika:
Obrazek

[ Dodano: 2012-02-18, 21:01 ]
vixo57 pisze:A może włącznik od awaryjek zaśniedział lub coś tam nie łączy?? :-P Jak coś mogę jutro fotki wrzucić jak to tam idzie(obczaję jak powinno być prawidłowo podłączone) bo akurat mam rozebrane autko ;-)
To nie chodzi o włącznik awaryjnych, a o to, że kierunki przestały działać.
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2012-02-18, 22:51

Tylko , że kierunkowskazy są podłączone przez włącznik awaryjnych i on ma wpływ na pracę kierunkowskazów.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
wąski
fanatyk nissana
Posty: 544
Rejestracja: 2010-07-18, 16:21
Lokalizacja: EL

Post autor: wąski » 2012-02-19, 08:32

Maniek-ol pisze:Tylko , że kierunkowskazy są podłączone przez włącznik awaryjnych i on ma wpływ na pracę kierunkowskazów.
dokładnie tak. jak odłączysz awaryjne, to kierunki też nie działają.
wąski czyli cienki :]
(nie)wąski N14 :)

blabla, looźna guma <okok>

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-02-19, 08:40

Panowie mają racje.. :)

Jednak pytanie co jeśli jest na odwrót ?? Gdy awaryjne nie działają a kierunki działają bez problemu

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2012-02-19, 09:23

Ani awaryjne, ani kierunki nie działają, nawet po odłączeniu przełącznika od awaryjnych. Słychać tylko jak załącza się przekaźnik i zamiast cykać cisza.
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

Awatar użytkownika
vincetti
fanatyk nissana
Posty: 516
Rejestracja: 2011-07-18, 22:38
Lokalizacja: Częstochowa/Londyn

Post autor: vincetti » 2012-02-19, 12:02

Morphinus8, a może podmień przekaźnik od kierunków? takie rzeczy lubią się popsuć...
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki :)
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-02-19, 12:55

U mnie jakoś inaczej ten przekaźnik wygląda. Wziąłem miernik i wyszło tak :-P
Przy wyłączonych awaryjkach C nic nie było 49 i 49A po dodaniu plusa było 12V. Przy włączonych awaryjkach C i 49A po dodaniu plusa 12V a 49 po dodaniu masy 12V :roll:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Morphinus8
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2012-01-02, 22:38
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Morphinus8 » 2012-02-20, 18:02

Problem sam się rozwiązał (oby nie na chwilę) gdy po kilku godzinach podłączyłem z powrotem przekaźnik (ten sam), wszystko zadziałało tak jak powinno.
Prędkość nie zabija !! !! !!
Zabija zbytnia pewność siebie !! !! !!

Ku przestrodze: http://www.youtube.com/watch?v=7sJg9PuXMRk&NR=1

delafo85
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2015-07-02, 07:47
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: delafo85 » 2015-07-02, 07:52

Morphinus8, Witam znalazłem Twój post na temat przerywacza do kierunkowskazów w Primerze. Mam pytanie gdzie on jest zlokalizowany bo po opisach bezpieczników pod maską i w kabinie nic nie wynika. Pozdrawiam

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2015-07-02, 08:29

Przerywacz jest pod zegarami ,po prawej stronie kolumny kierowniczej .
Musisz zdemontować dolną osłonę z schowkiem pod kierownicą .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”