Teoretycznie jest to możliwe hmm
Niestety, nowe zegary mają o jeden wtyk więcej idący do kontrolki z ABS
Najgorsze jest to, że żaden schemat nie pasuje do moich "nowych" zegarów

Co to za wynalazek ehhh
EDIT znalazłem:
http://www.mediafire.com/download/ymb24 ... P11%29.zip
Wszystko spoko wystarczy przepiąć piny i tak też robię
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Jutro jak skończe to dam znać co z tego wyszło
EDIT 2:
Poprzekładałem piny, ale już sam zwątpiłem czy czegoś nie pomieszałem. Zasilanie już dochodzi, ale żadne kontrolki się nie oświecają po przekręceniu kluczyka, a wskaźniki podrygują tylko. Komputer na wyłączonym silniku pokazuje godzine i kilometry, ale po przekręceniu kluczyka wszystko się traci.
Ma ktoś może zegary z kostkami, żeby rozpisać kolory przewodów w kostce
Edit 3:
Zrobione, po kilku podejściach do schematu ogarnięte
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Wsio działa tylko nie wiem czemu się abs świeci ciągle.
Efekt wstępny do oblookania w moim temacie
