Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Dziwna praca wycieraczek.

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Toudi1995
doświadczony forumowicz
Posty: 259
Rejestracja: 2013-12-12, 15:50
Lokalizacja: Niżatyce

[P/WP11.144] Dziwna praca wycieraczek.

Post autor: Toudi1995 » 2013-12-12, 16:18

W mojej primerce dziwnie działają wycieraczki tzn. po włączeniu ich na pojedyncze przejście przesuwają sie tylko o kawałek jeśli przytrzymam dłużej to dojadą dalej.
Na ustawieniu czasowym przesuwają się do połowy stają i gdy minie odpowiedni czas to przesuwają się kawałek dalej i tak w koło.
Na pierwszym i drugim biegu działają normalnie prawie ponieważ muszę wyłączyć je w odpowiednim momencie bo inaczej zatrzymają się na środku szyby.

Wydaje mi się że problem polega na tym że coś nie daje im sygnału abo wróciły do pozycji wyjściowej właściwie to jestem tego pewny tylko co za to odpowiada?
Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-12-12, 16:20

Do wymiany sworznie wycieraczek. Standardowy problem. Z p10 sie podmienia metalowe

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-12-12, 16:57

Silniczek wycieraczek trzeba rozebrać ,oczyścić i podginać styki delikatnie . Na forum gdzieś było poszukaj.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2013-12-12, 17:06

Niekoniecznie. W silniczku na ślimacznicy (pod dekielkiem zanitowanym) są styki, które są odpowiedzialne za prace wycieraczek.

edit: zacząłem pisać wcześniej, a teraz się wysłało ;p

Awatar użytkownika
vincetti
fanatyk nissana
Posty: 516
Rejestracja: 2011-07-18, 22:38
Lokalizacja: Częstochowa/Londyn

Post autor: vincetti » 2013-12-14, 11:47

Nie po to się męczyłem z poradnikiem żeby go teraz olewać :-P

viewtopic.php?t=11662
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki :)
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-12-14, 13:00

A taki delikatny OT zrobię :)
Jeśli tylna wycieraczka nie działa na pierwszym biegu. Na drugi działa. To będzie wina czasowki ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Toudi1995
doświadczony forumowicz
Posty: 259
Rejestracja: 2013-12-12, 15:50
Lokalizacja: Niżatyce

Post autor: Toudi1995 » 2013-12-14, 17:46

Pewnie styki tak samo jak w przedniej. :)
Był Nissan, jest Saab.
Był diesel, jest benzyna.
Mój saab-ik ;)<<<Zapraszam :)

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-12-14, 18:03

vixo, W P10 są dwa tryby wycieraczki tylnej?
W WP11 mam tylko system 0/1...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-12-14, 21:23

W sumie też mam teraz dwa xD
ALe wolny i szybki
W kombi też tak jest ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”