[P/WP11.144] Słabe światła mijania
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Bombel super u Ciebie te hidy świecą.Ja mam fabryczny xenon i jest kaszana ogólnie.Myślałem już o patencie żeby wywalić obecne światła i założyć zwykłe+hidy.A tak w ogóle to zapodaj jeszcze xenon na długie.Ja tak mam i z nich jestem mega zadowolony
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Andrew - jak masz zrobione długie na xenonie?ANDREW pisze:Bombel super u Ciebie te hidy świecą.Ja mam fabryczny xenon i jest kaszana ogólnie.Myślałem już o patencie żeby wywalić obecne światła i założyć zwykłe+hidy.A tak w ogóle to zapodaj jeszcze xenon na długie.Ja tak mam i z nich jestem mega zadowolony
Szkoda, że masz do nas daleko bo byś wpadł i byśmy porównali sobie xenony.
Ja ze swoich fabrycznych jestem zadowolony - świecą bardzo dobrze. Czasami mam wrażenie, ze oślepiam innych bo tak daleko sięgają ale to tylko złudzenie.
Po prostu wsadziłem hidy w miejsce fabrycznych żarówek długich.Efekt w nocy taki, że auta jadące z przeciwka mrugają już z około 2kmPiotrek_S pisze: Andrew - jak masz zrobione długie na xenonie?
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
podpinam sie pod ten temat bo potrzebna mi informacja na temat ustawiania swiateł mijania, soczewka w lewej lampie widze ze sie porusza po właczeniu swiateł (i wydaje mi sie ze troche nisko swieci) a prawa nie rusza sie w ogóle ( i wiem ze byla wymieniana lampa bo dostała strzała prosto w lampe), tutaj pewnie trzeba sprawdzic czy w ogóle jest w niej silniczek. Da sie je wyregulowac ręcznie ?
No pewnie, że jest manualna regulacja.Masz w lampie śrubki do regulacji.Jedna góra-dół a druga lewo-prawo.U mnie chyba jedna zielona a druga biała.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Ja się przymusowo pożegnałem z swoją Primą, bo dupek z Audi zajechał mi drogę ,ale me xenony do końca były na tyle wystarczające że długie były mi zbędne.
Bardzo ważną sprawą jest czystość soczewek i odpowiedni żarnik. Samochód 10 letni nie będzie świecił jak nówka z salonu, no chyba ze ma nowe lampy
Co do regulacji to pamiętajcie że w lampach xenon oryginalnych trzeba je wykonać na włączonym silniku/zapłonie aby czujniki obciążenia ustawiły lampy. Potem korekty dokonuje się poprzez regulację śrubami przy silniczku. Potrzebny jest do tego kluch 6 albo 8 ( nie pamiętam) Jeśli macie zwykłe lampy to trzeba pamiętać aby regulator był w pozycji na max w górę. Najlepiej to wykonać to na stacji, bo koszt jest niewielki a na drzwiach stodoły to się nigdy nie ustawi idealnie
Bardzo ważną sprawą jest czystość soczewek i odpowiedni żarnik. Samochód 10 letni nie będzie świecił jak nówka z salonu, no chyba ze ma nowe lampy
Co do regulacji to pamiętajcie że w lampach xenon oryginalnych trzeba je wykonać na włączonym silniku/zapłonie aby czujniki obciążenia ustawiły lampy. Potem korekty dokonuje się poprzez regulację śrubami przy silniczku. Potrzebny jest do tego kluch 6 albo 8 ( nie pamiętam) Jeśli macie zwykłe lampy to trzeba pamiętać aby regulator był w pozycji na max w górę. Najlepiej to wykonać to na stacji, bo koszt jest niewielki a na drzwiach stodoły to się nigdy nie ustawi idealnie
Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)
A masz może żarniki z niej?
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
-
- nowy na forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2011-09-17, 07:30
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jak razem z lampami wymienisz maskę i błotniki to chyba podejdą
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
-
- nowy na forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2011-09-17, 07:30
- Lokalizacja: Sosnowiec
siema, mam pytanie odnosnie regulacji mijania w mojej p10
byly strasznie nisko ustawione, regulacja nastawiona na 0 zaplon wlaczony, silniczki oba sprawne, lewe swiatlo podkrecilem sobie ladnie wyzej ta srubka kolo reflektora, natomiast gdy prawe podkrecalem i doszlo juz prawie do takiej wysokosci jak lewe nagle taki delikatny bardzo trzask i opadlo na dol, jak do pozycji wyjsciowej
a wiec wkrecilem ta srubke spowrotem i odkrecilem na nowo, swiatlo drgnelo, ale sie nei podnioslo, i teraz krece tam i spowrotem i zero efektu tak jak by ta sruba sie "wykrecila" ? a dziwne bo idzie ja wkrecic na maxa spowrotem i wcale nie jest to latwe , wkreca i wykreca sie tak samo ciezko jak sprawna srubka
po tym jak "strzelilo" oba silniczki regulacji sa nadal sprawne, tylko ze ten reflektor nie reaguje na regulacje sruba o co chodzi?
byly strasznie nisko ustawione, regulacja nastawiona na 0 zaplon wlaczony, silniczki oba sprawne, lewe swiatlo podkrecilem sobie ladnie wyzej ta srubka kolo reflektora, natomiast gdy prawe podkrecalem i doszlo juz prawie do takiej wysokosci jak lewe nagle taki delikatny bardzo trzask i opadlo na dol, jak do pozycji wyjsciowej
a wiec wkrecilem ta srubke spowrotem i odkrecilem na nowo, swiatlo drgnelo, ale sie nei podnioslo, i teraz krece tam i spowrotem i zero efektu tak jak by ta sruba sie "wykrecila" ? a dziwne bo idzie ja wkrecic na maxa spowrotem i wcale nie jest to latwe , wkreca i wykreca sie tak samo ciezko jak sprawna srubka
po tym jak "strzelilo" oba silniczki regulacji sa nadal sprawne, tylko ze ten reflektor nie reaguje na regulacje sruba o co chodzi?
Mandhorm, Na końcu tej śrubki - w kloszu jest kulka, która siedzi w plastikowym gnieździe dzięki któremu może się ona swobodnie kręcić przy lampie. Jeśli śruba wyskoczyła z tego gniazda to niczego już nią nie zrobisz do momentu ponownego osadzenia śruby w tym gnieździe. Niestety w 90% przypadków to gniazdo się wyłamuje i już nic się nie da zrobić.
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki
a no jest kuleczka, bo dzis caly reflektor wymontowalem zeby sprawdzic czy da sie cos z tym zrobic, ale juz go nie rozklejalem,no czyli jest minimalna szansa, ze ta srube z glowka nalezy wepchnac do gniazda w lustrze o ile w ogole to gniazdo jeszcze jest?
nic w srodku nie latalo, wiec sie chyba nie połamalo
nic w srodku nie latalo, wiec sie chyba nie połamalo
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
Musisz teraz wlaczyc myslenie zeby skalkulowac. Jak kupilem nowe reflektory za 450 zl 2 sztuki Depo. Wbrew opinii sa dobre. Do tego kupilem zarowki H7 + 30% i jest naprawde dobrze.
Zabrze regeneruje reflektory za 160 zl sztuka do primery po lifcie do tego trzeba dodac koszt wysylki do nich i koszt wysylki od nich. .
A czy kolo Poznania regeneruja to musisz poszukac na google . Czesc.
Zabrze regeneruje reflektory za 160 zl sztuka do primery po lifcie do tego trzeba dodac koszt wysylki do nich i koszt wysylki od nich. .
A czy kolo Poznania regeneruja to musisz poszukac na google . Czesc.
A ja bym najpierw spróbował wypłukać soczewki w płynie do optyki lub do szyb. Moje też świeciły bo musiały ale po wypłukaniu jednej i drugiej soczewki w IPA (płyn do optyki dostępny w praktycznie każdym elektronicznym sklepie) zaczęły świecić lepiej i tak już zostało. Zaletą jest że IPA nie pozostawia smug
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki
vincetti, a jak taką operację przeprowadzić jak byś mógł opisać w miare łopatologicznie? za co z góry dzięki
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
komodore zobacz u nich . Kolega ze Śremia tam regenerował i jest zadowolony.
http://www.regeneracja-hc.com/
http://www.regeneracja-hc.com/
Ja zrobiłem to tak: Kupilem 2 butelki IPA (ok 10zl sztuka), są one wielkości wody utlenionej,
1.wyciągłem obie lampy i ograbiłem je z żarówek i regulacji żeby niczego nie zalać (chociaż silnikowi nie zaszkodzi bo to jest nie przewodzące,
2.wlewałem do jednej soczewki IPA żeby zobaczyć jaką ilość mogę wlać zanim zacznie przeciekać, jak już się dowiedziałem ile wejdzie to trząsłem sobie każdą z lamp tak z 2-3 minuty żeby IPA dobrze wypłukało soczewkę i odbłyśnik.
3.Po tej operacji odłożyłem lampy na 15 minut. Lampy po wyschnięciu jeszcze raz zalałem profilaktycznie IPA, powtórzyłem czynność z mieszaniem i odłożyłem do wyschnięcia. IPA się utlenia w ok 10 minut. Po wyschnięciu - montaż i sprawdzenie efektów
1.wyciągłem obie lampy i ograbiłem je z żarówek i regulacji żeby niczego nie zalać (chociaż silnikowi nie zaszkodzi bo to jest nie przewodzące,
2.wlewałem do jednej soczewki IPA żeby zobaczyć jaką ilość mogę wlać zanim zacznie przeciekać, jak już się dowiedziałem ile wejdzie to trząsłem sobie każdą z lamp tak z 2-3 minuty żeby IPA dobrze wypłukało soczewkę i odbłyśnik.
3.Po tej operacji odłożyłem lampy na 15 minut. Lampy po wyschnięciu jeszcze raz zalałem profilaktycznie IPA, powtórzyłem czynność z mieszaniem i odłożyłem do wyschnięcia. IPA się utlenia w ok 10 minut. Po wyschnięciu - montaż i sprawdzenie efektów
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki
krzysiek1958,
nie chcę wymieniać, bo mam valeo, więc według mnie lepiej je zregenerować niż wymieniać na cokolwiek innego.
hyzios,
Polecają ten punkt na forum.vw-passat.pl (miałem B3), więc wysłałem maila i właśnie dostałem odpowiedź:
vincetti,
może spróbuję przy chwili czasu, z którym u mnie bardzo cienko. Muszę się najpierw zapoznać z techniką wymontowywania reflektora, abym nie tracił cennego czasu na zastanawianie się co dalej jak już podejdę do tematu.
nie chcę wymieniać, bo mam valeo, więc według mnie lepiej je zregenerować niż wymieniać na cokolwiek innego.
hyzios,
Polecają ten punkt na forum.vw-passat.pl (miałem B3), więc wysłałem maila i właśnie dostałem odpowiedź:
Z tego powodu najpierw wykorzystam inne metody.From: hubert <hubert@regeneracja-hc.com>
Nie potrafimy rozkleić tyl\ch lamp -więc nie poprawimy wygladu tych lamp, możemy poprawić tylo świecenie lampy poprzez regenerację soczewki cena 120 zł za xenon 100 za H7 - ale lampę bedzie trzeba naciąć od tylu
w razie pytań proszę o telefon
vincetti,
może spróbuję przy chwili czasu, z którym u mnie bardzo cienko. Muszę się najpierw zapoznać z techniką wymontowywania reflektora, abym nie tracił cennego czasu na zastanawianie się co dalej jak już podejdę do tematu.
Czas primery dobiegł końca - nadeszła epoka xtraila
A propos regeneracji w Poznaniu, jest taka firma na Krauthofera/Górecka. Nazywa się "i-CAR" Jedziesz od Głogowskiej masz to przed samym skrętem w Górecką, po prawej stronie w takich niskich magazynach. Robią to w ciągu mniej więcej 3 godzin. W zeszłym roku miałem robione prawe oko. Cieszyłem się światełkiem dwa tygodnie. Sarna mi przód zlikwidowała. Teraz mam oryginały, nowe z ubezpieczenia.
hmm... co by tu napisać? Ee tam, idę na ryby.
http://www.jrm.art.pl/
http://www.jrm.art.pl/
Ja po 5 latach meczenia sie w nocy odświeżyłem moją P11 po lifcie. Kupiłem ją z lampami od angola (H7 H1)(była bita ktoś wsadził myślał że będzie dobrze). Pogrzebałem w niej okazało się że posiada ruchomą blaszkę i po przestawieniu której robi się wersja europejska. Jednak zawsze miałem niedosyt. Na światłach porównywałem moc świecenia z innymi samochodami. Stwierdziłem -one w ogóle nie świecą. Mimo tego zawsze na przeglądzie wszystko było ok. Kupiłem nawet HID xenon. Poprawa była znaczna ale to nie to co powinno być. Zbliża się zima i postanowiłem coś z tym zrobić. Zakupiłem po atrakcyjnej cenie lampy xenonowe również od anglika. Problem był w tym, że nie miały one przełącznika na europejską wersję tylko na stałe zamontowana blacha. Bałem sie je rozkleić ale już i tak mi było wszystko jedno. Wbrew wszystkim że strach opalarką jednak spróbowałem. Trzeba nagrzewać równomiernie cała do okoła żeby rozeszły się wszystkie naprężenia później płaskim śrubokrętem włożyć między "szkło" a obudowę i delikatnie rozchylać tak aby klej odszedł od szkła. Później ponownie nagrzałem całą lampę i próbowałem oderwać od siebie te 2 części. Rozkleiłem tak 4 lampy żadnej nie uszkodziłem. Fakt potrzeba wiele cierpliwości i troszkę doświadczenia z opalarką żeby nie przetopić. Po rozebraniu okazało się że w starych lampach miałem przepalone odbłyśniki. Obudowy soczewek są takie same więc przełożyłem blaszkę z regulacją ze starych lamp do xenonów. Wszystko wyczyściłem i skleiłem klejem do szyb. I powiem szczerze takiego efektu się nie spodziewałem. W końcu widzę ze mam światła a nie latarkę Polecam każdemu kto lubi się bawić a na pewno nie pożałuje.