Post
autor: AdamB » 2012-02-03, 21:23
Kolego bamber01, osobiście miałem ten sam problem z wycieraczkami co Twój. Po uporaniu się ze sworzniami wycieraczek i silniczkiem, doszedłem do wniosku, że wszystkie problemy związane z wycieraczkami miały swój początek właśnie w zużytych sworzniach wycieraczek. Jakie problemy? Ocieranie wycieraczek o blachę pokrywy bagażnika, zatrzymywanie się w trakcie ruchu (oczywiście bez obsługi ścieżek na silniczku się nie obyło, ale twierdzę, że to pokłosie zużytych sworzni), piszczenie wycieraczek (bez względu na to, jak doskonałe pióra były kupione). Po wymianie sworzni wszystko się skończyło i hula. Co do sworzni, objechałem "Kraków i Maków". Ogólna opinia ze szrotów: jak się pojawia i jest OK, to momentalnie znika. Ktoś w pewnym momencie powiedział, że w tym roczniku, w tym wieku już tak jest (`99). Z wielkim bólem poszedłem do serwisu, kupiłem oba sworznie (właściwie mocowanie wycieraczki prawej i lewej), wymieniłem i jest spokój. Wszystko śmiga, jak nowe. Jeżeli zapoznasz się z moją informacją i będziesz zainteresowany dokładnym opisem, jak poradzić sobie w "warunakch domowych" z silniczkiem, napisz na mój priv a prześlę Ci ten opis.
PZDR