[P11/WP11] Duży spadek obrotów po włączeniu klimy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
[P11/WP11] Duży spadek obrotów po włączeniu klimy
W mojej P11 od dłuższego czasu (ok. 2 lat) występuje dziwny objaw - po włączeniu klimy obroty spadają o ok. 500, i się nie podnoszą.
Objaw ten występuje od czasu wymiany uszczelki pod głowicą, i czyszczeniu przepustnicy.
Wolne obroty podniosłem już dawno temu na krokowcu, i jakoś mi to nie przeszkadzało.
Ostatnio chciałem maszynę dopieścić na 100% i nie wiem gdzie szukać przyczyny takiego zachowania.
Jak myślicie, co to może być? Gdzie szukać przyczyny?
Objaw ten występuje od czasu wymiany uszczelki pod głowicą, i czyszczeniu przepustnicy.
Wolne obroty podniosłem już dawno temu na krokowcu, i jakoś mi to nie przeszkadzało.
Ostatnio chciałem maszynę dopieścić na 100% i nie wiem gdzie szukać przyczyny takiego zachowania.
Jak myślicie, co to może być? Gdzie szukać przyczyny?
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Obstawiał bym łożysko klimy.
W mojej jak było lekko "przytarte" to też zwalniało silnik tak około 150/200 obr./min.
80 pln i ponad 2 godz. walki i wszystko wróciło do normy.
W mojej jak było lekko "przytarte" to też zwalniało silnik tak około 150/200 obr./min.
80 pln i ponad 2 godz. walki i wszystko wróciło do normy.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester

- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Masz na myśli łożysko w sprężarce? Będę musiał to sprawdzić.
Dziwi mnie tylko to, że przed rozebraniem silnika ten objaw nie występował.
Dziwi mnie tylko to, że przed rozebraniem silnika ten objaw nie występował.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Była w ASO.
Zrobiłem ponownie. Coś tam jeszcze pomodziłem, ale spadek obrotów i tak jest ok. 300-400.
Zrobiłem ponownie. Coś tam jeszcze pomodziłem, ale spadek obrotów i tak jest ok. 300-400.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl