
[P11/WP11] Primera P11 2.0 TD wymieniony silnik i problem
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Primera P11 2.0 TD wymieniony silnik i problem
Wymieniony został silnik.We wcześniejszym korba wyszła bokiem.Silnik został kupiony od Almery 20 TD pompa zyxwl która nie pasował do mojej instalacji wiec zamontowana została pompa boscha w raz z wtryskami.Od wcześniejszego silnika.Po odpaleniu tego nowego okazało sie że strasznie wysoko pracuje klepie i dużo pali poza tym wcale sie nie zbiera.Bez gazu na 5 biegu jedzie 70 .Auto postawiłem z powrotem u mechanika.Ustawił zapłon pompę rozrząd był oki.Ale to nic nie zmieniło
.

W Almerze N15 jest CD20, a nie CD20T
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
a koło zębate od rozrządu wymieniliście na wale?? bo są różne i mając osprzęt boscha koło ma mieć 2języki z których czujnik położenia wału z czytuje obrót wału, a zexel ma 4języczki jak mnie pamięć nie myli...
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B