Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] zła praca silnika

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

daniel33650
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2010-02-02, 16:21
Lokalizacja: koluszki

[P10/WP10] zła praca silnika

Post autor: daniel33650 » 2010-02-02, 17:42

mam problem a mianowicie na gazie silnik chodzi ok.lecz na bezynie szarpie w czasie jazdy a na postoju falujaobroty od 1500 do jakis ponizej 500obr i nie raz gasnie..jak delikatnie wciskam gaz to jako tako jedzie jak walne np na 3 bieg i wcisne gaz do oporu to ciagnie jak głupi ..strzelam na przepływomierz lub silniczek krokowy..auto 2.0 na MONO WTRYSKU..WLAŁEM OSTATNIO DO BAKU STP ALE NIC NIE POMOGŁO..od czego zaczasc ?sugestie..podpowiedż..mam rownież pytanie przy tych panujacych temperaturach na ile w skali na liczniku podnosi sie wskazówka temperatury silnika pozdro..
Ostatnio zmieniony 2010-02-07, 11:56 przez daniel33650, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2010-02-02, 21:00

Zacznij od o tagowania tematu bo to nie jest nissanklub :!:

co do skali temp to zawsze powinna być w normie czyli mniej wiecej w polowie wskaźnika.
Obrazek

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2010-02-03, 22:28

ja sie za bardzo na benzyniakach nie znam ale mam takie samo auto jak ty i proponuje ci zebyś zajrzał pod spód auta i zobaczył czy przypadkiem nie poobrywałeś kabli od sondy Lambda bo one nie sa jakoś za ciekawie zabezpieczone a teraz snieg itd mogłeś o coś przypadkowo zachaczyc :->
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

Awatar użytkownika
BULI
aktywny forumowicz
Posty: 185
Rejestracja: 2009-12-07, 10:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: BULI » 2010-02-04, 09:28

daniel33650, OTAGUJ TEMEAT!!!
BULI
Reklamacji na zamknięte tematy nie uwzględniam :)
Obrazek

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-02-05, 14:34

sprawdz tą sonde bo faktycznie kiepsko jest zainstalowana.. pózniej krokowiec czyszczenie przepustnicy i zawór ciśnienia paliwa. warto jeszcze zaślepić egr jeżeli tego nie robiłeś... wskazówka ma leżeć poziomo .. u mnie tak jest czy zima czy lato najwyzej dłuzej mu zajmuje osiągnięcie tej temp.. co nie znaczy ze mam ciepło w aucie ale to już inna bajka..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Awatar użytkownika
fago2002
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2009-12-25, 11:41
Lokalizacja: Płock

jaka sonda od innego auta pasuje jeszcze do p10 2.0 115Km?

Post autor: fago2002 » 2010-05-07, 18:39

Panowie ja tez mam problem z wolnymi obrotami, wymienial moze ktos te sonde juz?Widzialem pod spodem ze chyba jest poobrywana, jaki jest koszt takiej sondy, a mzoe komus udalo sie dopasowac od innego autka?
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-05-07, 19:19

Z sondą do P10 2.0 jest dość ciężko. Nową się kupi , ale za kosmiczne pieniądze. Też mam padniętą i nowa kosztuje ponad 400 ze zniżkami. Jest nie typowa bo na gwint 12 x 1,25.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-05-07, 22:19

tak jak napisał Maniek-ol, z sondą jest o tyle ciężko gdyż jest droga. pasuje np od opli z silnikiem x20xev ma inny gwint ale jak to mówia zawsze mozna wspawać uchwyt z oplowckiej rury.. pisze ci to tylko dla tego ze tych opli jest więcej na szrotach jak nissanów i mozna wychaczyć sprawną .. bo na to ze kupisz nową od opla w sklepie taniej nie masz co liczyć.. to 5v tytanowe gówno jest drogie i tyle... posprawdzaj sobie na początek to co wyzej podałem .. sonde możesz tez sprawdzic zanim zdecydujesz się na wymiena.osobiście jezdziłem bez ponad rok i nie było problemu z obrotami a ni z niczym fakt ze auto chodziło na gazie ale awaryjna jazda gdy zabrakło lpg nie sprawiała zadnych problemów..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”