Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Silnik Sr20DE Nie ciągnie brak mocy

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

TOMCIO
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2014-11-28, 19:18
Lokalizacja: Chojnów

[P/WP11.144] Silnik Sr20DE Nie ciągnie brak mocy

Post autor: TOMCIO » 2016-04-20, 18:52

Witam Kolegów. Problem jak w temacie. Jakieś 3 lub 4 tygodnie temu postanowiłem troszkę przegonić lub przepalić swoją Primerke, ku mojemu zdziwieniu było max 200km/h i 5000 obr/min dalej nie idzie nie ciągnie nie ma jako takiego szarpania ale dławi się, a w miedzy czasie przy 4000/ 4200 jest tzw turbo dziura dosłownie na ułamek sekundy. Dodam ze jeszcze rok temu normalnie szła nawet 230km/h (więcej nie miałem gdzie) :-) . Wymieniłem filtry paliwa i powietrza na FILTRONA (paliwowy odziwo jakiś krótszy) ale i taki tez był chyba wcześniej i tak nic nie pomogło, miesiąc temu kolega podłączał kompa i zero błedów czy problemów. Pytnie czy to Przepływomierz jak przypuszczam jeśli tak jak to sprawdzić domowymi sposobami,dowiadywałem się za nowym Boscha oczywiście ponad 600 zł bo używka nie wchodzi w gre, więc wole się upewnić żeby zbytnio nie wpadac w koszta, czy może coś innego. Z góry Dziękuje za Pomoc
Ostatnio zmieniony 2016-04-20, 22:56 przez TOMCIO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2016-04-20, 20:35

Miałem podobny objaw w trasie,jechałem szybciej niż wolno na autostradzie,coś szarpnęło i auto zaczęło tracić moc...po tym wszystkim V-max 120km/ i obroty do 3000/min. Winowajcą był aparat zapłonowy a raczej czujnik położenia wałka rozrządu.Po wymianie wszystko wróciło do normy..więc może zacznij od tego.Druga ważna rzecz,układ zapłonowy czyli świece,kable,kopuła,palec - w jakiej to kondycji?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

TOMCIO
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2014-11-28, 19:18
Lokalizacja: Chojnów

Post autor: TOMCIO » 2016-04-21, 08:42

Cześć. O zapłonie nawet nie pomyślałem. Po zakupie 1,5 roku temu nic nie wymieniłem żadnych świec przewodów itd bo do tej pory było ok. Może faktycznie czas na wymianę. Dzisiaj spróbuję jeszcze go przegonic na poszczególnych biegach. A ten czujnik gdzie się znajduje ewentualnie?

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-04-21, 11:42

1,5 roku nic? zero? a ile przelatales? 5000km? olej chociaz zmieniasz?

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2016-04-21, 13:38

Takie rzeczy to tylko u nas na forum :D
Tak jak kolega wyżej napisał, świece, kopułka, palec, przewody wn, nie wspominając o wymianie oleju i filtra raz na jakiś czas :D
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2016-04-21, 16:38

TOMCIO pisze:A ten czujnik gdzie się znajduje ewentualnie?
W aparacie zapłonowym :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2016-04-21, 20:22

Rysiu83 pisze:
TOMCIO pisze:A ten czujnik gdzie się znajduje ewentualnie?
W aparacie zapłonowym :-)
W GA16 jest w aparacie a w SR20 czyta z koła zamachowego .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2016-04-22, 08:30

Przepływomierz sprawdzasz woltomierzem. Poczytaj tutaj o wartościach: viewtopic.php?t=3819
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

TOMCIO
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2014-11-28, 19:18
Lokalizacja: Chojnów

Post autor: TOMCIO » 2016-04-22, 15:30

Hejka. Wszystko regularnie zmieniam filtry i oleje co 8000 km liquly moly za 250 zł więc nie oszczędzam . Przewodów i świec nie skoro dobrze pali równo chodzi, więc po co grzebać. Podjadę dzisiaj na kompa gdzie indziej zobaczyć co z tym brakiem mocy po przekroczeniu 5000 obr. Nie sztuka powymieniac wszystko wydać kupe kasy i nic z tego.

[ Dodano: 2016-04-24, 12:02 ]
Witam. Byłem na kompie u innego goscia i okazuje sie ze jest wszystko ok zero błedów przepustica, sonda i przepływomierz ok. Zasugerował ze istnieje mozliwość iż przepływka moze oszukiwac podczas jazdy na tych wyzszych obrotach bo z czyms takim kiedyś się spotkał. Zatankowłem na innej stacji ale to tez nie pomogło. Wymienie przewody swiece dla swietego spokoju, zerkne i ocenie kopułke oraz palec bo po kupnie zrobiłem 30 000km przebieg 170 000 km okaze się czy pomogło. Pozdrowionka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”