[P/WP11.144] Silnik Sr20DE Nie ciągnie brak mocy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Silnik Sr20DE Nie ciągnie brak mocy
Witam Kolegów. Problem jak w temacie. Jakieś 3 lub 4 tygodnie temu postanowiłem troszkę przegonić lub przepalić swoją Primerke, ku mojemu zdziwieniu było max 200km/h i 5000 obr/min dalej nie idzie nie ciągnie nie ma jako takiego szarpania ale dławi się, a w miedzy czasie przy 4000/ 4200 jest tzw turbo dziura dosłownie na ułamek sekundy. Dodam ze jeszcze rok temu normalnie szła nawet 230km/h (więcej nie miałem gdzie) . Wymieniłem filtry paliwa i powietrza na FILTRONA (paliwowy odziwo jakiś krótszy) ale i taki tez był chyba wcześniej i tak nic nie pomogło, miesiąc temu kolega podłączał kompa i zero błedów czy problemów. Pytnie czy to Przepływomierz jak przypuszczam jeśli tak jak to sprawdzić domowymi sposobami,dowiadywałem się za nowym Boscha oczywiście ponad 600 zł bo używka nie wchodzi w gre, więc wole się upewnić żeby zbytnio nie wpadac w koszta, czy może coś innego. Z góry Dziękuje za Pomoc
Ostatnio zmieniony 2016-04-20, 22:56 przez TOMCIO, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem podobny objaw w trasie,jechałem szybciej niż wolno na autostradzie,coś szarpnęło i auto zaczęło tracić moc...po tym wszystkim V-max 120km/ i obroty do 3000/min. Winowajcą był aparat zapłonowy a raczej czujnik położenia wałka rozrządu.Po wymianie wszystko wróciło do normy..więc może zacznij od tego.Druga ważna rzecz,układ zapłonowy czyli świece,kable,kopuła,palec - w jakiej to kondycji?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Przepływomierz sprawdzasz woltomierzem. Poczytaj tutaj o wartościach: viewtopic.php?t=3819
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Hejka. Wszystko regularnie zmieniam filtry i oleje co 8000 km liquly moly za 250 zł więc nie oszczędzam . Przewodów i świec nie skoro dobrze pali równo chodzi, więc po co grzebać. Podjadę dzisiaj na kompa gdzie indziej zobaczyć co z tym brakiem mocy po przekroczeniu 5000 obr. Nie sztuka powymieniac wszystko wydać kupe kasy i nic z tego.
[ Dodano: 2016-04-24, 12:02 ]
Witam. Byłem na kompie u innego goscia i okazuje sie ze jest wszystko ok zero błedów przepustica, sonda i przepływomierz ok. Zasugerował ze istnieje mozliwość iż przepływka moze oszukiwac podczas jazdy na tych wyzszych obrotach bo z czyms takim kiedyś się spotkał. Zatankowłem na innej stacji ale to tez nie pomogło. Wymienie przewody swiece dla swietego spokoju, zerkne i ocenie kopułke oraz palec bo po kupnie zrobiłem 30 000km przebieg 170 000 km okaze się czy pomogło. Pozdrowionka
[ Dodano: 2016-04-24, 12:02 ]
Witam. Byłem na kompie u innego goscia i okazuje sie ze jest wszystko ok zero błedów przepustica, sonda i przepływomierz ok. Zasugerował ze istnieje mozliwość iż przepływka moze oszukiwac podczas jazdy na tych wyzszych obrotach bo z czyms takim kiedyś się spotkał. Zatankowłem na innej stacji ale to tez nie pomogło. Wymienie przewody swiece dla swietego spokoju, zerkne i ocenie kopułke oraz palec bo po kupnie zrobiłem 30 000km przebieg 170 000 km okaze się czy pomogło. Pozdrowionka