[P12/WP12] Falujące obroty na jałowym
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P12/WP12] Falujące obroty na jałowym
Z góry zaznaczam ,że od dluższego czasu przeglądam forum i google w poszukiwaniu odpowiedzi.
Kupilem miesiąc temu primere p12 1.8 . W czoraj wydałem na wymiane uszczelniaczy i pierscieni 1950zl ( kopcil i żarł olej) i nie mam kasy by inwestowac dalej . Myslałem ,że przy okazji wymiany j/w falowanie ustapi. Falują mi obroty na jałowym z 1200tys na 2000tys . I nie spoada poniżej tych 1200obr . Krokowca czyściłem chociaż był czysty. Przepustnice czyscilem. Zauważyłem ,że krokowy nie ma uszczelki .Czy tak ma byc? i Czy brak tej usczelki może miec wpływ na falowanie ?
Na kompie elektromechanikowi pokazało , że sonda lambda za katalizatorem jedzie tylko na ubogiej a ta przed kat dziala znakomicie.
Gdzie dalej szukac przyczyny falowania tak by nie ponosic dodatkowych kosztów.
Edytowałem Tytuł - PISZEMY ZROZUMIALE!!!
TAGUJEMY TEMATY!! !
Scubzik
Kupilem miesiąc temu primere p12 1.8 . W czoraj wydałem na wymiane uszczelniaczy i pierscieni 1950zl ( kopcil i żarł olej) i nie mam kasy by inwestowac dalej . Myslałem ,że przy okazji wymiany j/w falowanie ustapi. Falują mi obroty na jałowym z 1200tys na 2000tys . I nie spoada poniżej tych 1200obr . Krokowca czyściłem chociaż był czysty. Przepustnice czyscilem. Zauważyłem ,że krokowy nie ma uszczelki .Czy tak ma byc? i Czy brak tej usczelki może miec wpływ na falowanie ?
Na kompie elektromechanikowi pokazało , że sonda lambda za katalizatorem jedzie tylko na ubogiej a ta przed kat dziala znakomicie.
Gdzie dalej szukac przyczyny falowania tak by nie ponosic dodatkowych kosztów.
Edytowałem Tytuł - PISZEMY ZROZUMIALE!!!
TAGUJEMY TEMATY!! !
Scubzik
Ostatnio zmieniony 2013-09-30, 10:39 przez dzialus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powody mogą być dwa: brudna lub uszkodzona przepływka albo wyciągnięty łańcuch.
Niestety silnik 1,8 to największa porażka NISSANA i należy go omijać szerokim łukiem
Edytowałem
Scubzik
Niestety silnik 1,8 to największa porażka NISSANA i należy go omijać szerokim łukiem
Edytowałem
Scubzik
Ostatnio zmieniony 2013-09-30, 10:39 przez bombel, łącznie zmieniany 1 raz.
dzialus, może przepływomierz jest zabrudzony?
Edytowałem
Scubzik
Edytowałem
Scubzik
Ostatnio zmieniony 2013-09-30, 10:40 przez DubSon, łącznie zmieniany 1 raz.
dzialus, Poszukaj odp. na forum .. jeśli uznasz , że nic nie znalazłeś odezwij się do mnie to odblokuję temat
Na chwilę obecną -zamykam!
[ Dodano: 2013-10-07, 20:41 ]
Otwarte na prośbę autora:)
Na chwilę obecną -zamykam!
[ Dodano: 2013-10-07, 20:41 ]
Otwarte na prośbę autora:)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
falujące obroty to jedno . dziś przy wymianie przepustnicy ( wymiana nic nie zmieniła, obroty dalej falują ) zauważyłem ,że plynu chłodzącego jest na miniumum , po czym spojrzałem na tył a z rury wydobywal się na ciepłym silniku bialy dym , kapała woda a po przyłożeniu ręki zrobiła czułem wilgoc. Uszczelka ? dodam ,że tydziń temu u mechanika wymieniałem usczelniacze i pierścienie wraz z uszczelką pod glowicą
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
z falującymi obrotami walczę od miesiąca . dziś wymienilem przepustnicę na używke z allegro . ale dalej faluja na tym samym poziomie. Teraz zamierzam wymienic krokowy ale to już większa kasa nawet na używkę i w związku z tym musze trochę grosza odłożyc . dodam ,że po odłaczeniu krokowego nie ma reakcji silnika.
[ Dodano: 2013-10-13, 23:11 ]
czy silnik powinien zareagowac i w jaki sposób jak odlącze krokowy?
[ Dodano: 2013-10-13, 23:11 ]
czy silnik powinien zareagowac i w jaki sposób jak odlącze krokowy?