[P11/WP11] Primera P11 2.0 131km dziwny dzwiek silnika
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Primera P11 2.0 131km dziwny dzwiek silnika
Witam Panowie,
Mam problem z primera, od jakiegos czasu pojawilo sie dziwne grzechotanie na niskich obrotach. Jest ono "pulsacyjne" przez jakis czas, ale jak silnik troche popracuje i sie dobrze nagrzeje to jest non stop slyszalne. Jak dla mnie to dzwiek lancucha, ale wypowiedzcie sie w tym temacie.
Filmik z pracy silnika:
KLIK
Mam problem z primera, od jakiegos czasu pojawilo sie dziwne grzechotanie na niskich obrotach. Jest ono "pulsacyjne" przez jakis czas, ale jak silnik troche popracuje i sie dobrze nagrzeje to jest non stop slyszalne. Jak dla mnie to dzwiek lancucha, ale wypowiedzcie sie w tym temacie.
Filmik z pracy silnika:
KLIK
Born to fight ...
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Łańcuch łańcuch uderza o element nr 4 kiedyś wykręciłem to u siebie w serenie i była cisza jak makiem zasiał
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_1/

http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_1/
Jeśli tłucze o górną łyżwę to znaczy, że łańcuch się wyciągnął, a napinacz już nie daje rady go naciągnąć. Pozostaje wymiana łańcucha. Wszystkie badziewia z allegro sobie odpuść bo po niecałych 20kkm będzie powtórka z rozrywki - przerabiałem to w P10. Jak kupować to coś porządnego - najlepiej ASO i oryginał. Koszt koło 1000zł razem z łyżwami i napinaczem.
Żeby ocenić czy łańcuch jest do wymiany należy zdjąć pokrywę klawiatury i zobaczyć czy łańcuch mocno wisi. Chyba, że masz jakąś kamerkę małą to wtedy przez korek wlewu oleju to zobaczyć.
Żeby ocenić czy łańcuch jest do wymiany należy zdjąć pokrywę klawiatury i zobaczyć czy łańcuch mocno wisi. Chyba, że masz jakąś kamerkę małą to wtedy przez korek wlewu oleju to zobaczyć.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DubSon tylko gorzej jak napinacz się już skończył....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ale jak są kółka dobre to ich nie trzeba ruszać i trochę $$$ zostaje.
A tu raczej napinacz też się już skończył, bo łańcuch jest tak wyciągnięty.
A tu raczej napinacz też się już skończył, bo łańcuch jest tak wyciągnięty.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To zestaw rozrządu (paski i rolki) do diesla tyle kosztuje... Ja bym nie oszczędzał, bo wtedy masz pewność, że nic się nie sypnie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
miałem ten sam problem, łańcuch był wyciągnięty o 1,5 oczka.
Wymieniłem sam łańcuch na nowy i jest wszystko git, nic sie nie dzieje. Łańcucha zostało jeszcze spporo bo załatwiłem pare metrów (pożądnego łańcucha (MADE in JAPAN
stosowanego w maszynach produkcyjnych) i skróciłem na miare, jak coś to info na PW
Wymieniłem sam łańcuch na nowy i jest wszystko git, nic sie nie dzieje. Łańcucha zostało jeszcze spporo bo załatwiłem pare metrów (pożądnego łańcucha (MADE in JAPAN
