Jaki silnik-help
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-05-10, 16:23
- Lokalizacja: świdnica
Jaki silnik-help
witam, mam takie nietypowe pytanie Mam primere p10 2.0 16v SLX benz. 1993r, hatchback. I teraz moje pytanie. Skad moge wiedziec czy jest to silnik gaznikowy czy monowtrysk? Ja sie nie znam kompletnie na mechanice itp wiec Pytam was
marcinek118 nie było gaźników w 2,0, a jak masz z 1993 r. to na bank wtrysk wielopunktowy.
http://www.nissantech.pl/topic/84-sr20- ... parametry/
http://www.nissantech.pl/topic/84-sr20- ... parametry/
-
- nowy na forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-05-10, 16:23
- Lokalizacja: świdnica
a czego dac fote chemik?
Bombel, wnioskujac sie po Tym linku co podeslalaes to ja mam jednopunktowy a nie wielopunktowy
Bombel, wnioskujac sie po Tym linku co podeslalaes to ja mam jednopunktowy a nie wielopunktowy
Ostatnio zmieniony 2013-01-06, 10:57 przez marcinek118, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- nowy na forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-05-10, 16:23
- Lokalizacja: świdnica
-
- nowy na forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-05-10, 16:23
- Lokalizacja: świdnica
-
- nowy na forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-05-10, 16:23
- Lokalizacja: świdnica
to jak juz sie temat rozwinal, to przy okazji spytam was. Co to moze byc ze auto stracilo moc i chodzi jak traktor Czyzby na jeden cyl nie palil Tak sie zrobilo w pitaek, a przedtem auto jezdzilo tylko byly momenty ze szarpalo, przerywalo. Np na niskich obrotach. Np kiedys sobie jechalem 70-80km na 5-biegu na prostej, a teraz to juz nie, tzn teraz to juz w ogóle prawie nie chce jechac w tym okresie co szarpalo. nie bylo mowy o jezdzie na 5 70-80 km, musialem dac na 4 troche poszaraplo ale jak nabral obrotow i predkosci to juz jechal
-
- nowy na forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-05-10, 16:23
- Lokalizacja: świdnica
no kable i swiece chce jutro kupic, bo koles ma kable, dlatego pytalem o ten monowtrysk i gaznik dodam jeszcze, ze wczoraj sie nudzilem i pogrzebalem pod maska. Wykrecilem swiece, poczyscilem z grubsza, sprawdzilem przerwy, wyczyscilem kopulke, i wykrecilem przeplywke i rowniez troszke przeczyscilem. zlozylem do kupy, odpalilem auto i nagle ladnie rowno chodzi.... ucieszylem sie. Ale jak wyjechalem z garazu, przejechalem jakies 15m i znowu to samo, brak mocy i chodzil jak jakis ursus To jednak wina musi lezec w tych trzech rzeczach. Tzn przeplywka chyba odpada bo inaczej auto nie mialo by mocy ale bynajmniej by normalnie chodzilo, przynajmniej na biegi jalowym.
-
- nowy na forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-05-10, 16:23
- Lokalizacja: świdnica
powiedzcie mi koledzy czy silniki sr z p10, p11, i p11.144 mialy miedzy soba jakies roznice??
chodzi mi glownie czy osprzet z p11.144 da rade powiesic na slupki z p11, lub jeszcze starszym modelowo slupie z p10, glownie chodzi mi o sprezarke klimy
tak samo skrzynie biegow i pol osie, czy np skrzynia z p10 podejdzie do p11.144
nie pytam o sterownik czy wiazke bo to wiadoma sprawa ze musi byc z p11.144
chodzi mi glownie czy osprzet z p11.144 da rade powiesic na slupki z p11, lub jeszcze starszym modelowo slupie z p10, glownie chodzi mi o sprezarke klimy
tak samo skrzynie biegow i pol osie, czy np skrzynia z p10 podejdzie do p11.144
nie pytam o sterownik czy wiazke bo to wiadoma sprawa ze musi byc z p11.144
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
-
- nowy na forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-05-10, 16:23
- Lokalizacja: świdnica
-
- nowy na forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2012-05-10, 16:23
- Lokalizacja: świdnica