Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Pompa oleju - rysy

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-12-13, 16:11

jeśli pompa pochodzi z silnika w którym była zatarta panewka to na pewno będzie miała rysy
XXX

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-12-13, 16:16

Ale to papierem delikatnie pojechać i jak nowa będzie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-12-13, 16:36

vixo pisze:Ale to papierem delikatnie pojechać i jak nowa będzie
porysowany rotor i przednią obudowę chcesz papierem szlifować??a co z odpowiednim pasowaniem tych części?? w manualu określony jest fabryczny luz montażowy i tolerancja. pompa która nie trzyma wymiaru nie daje gwarancji odpowiedniego smarowania. jedyne co to rysy z tylnej pokrywy pompy można w ten sposób usunąć jeśli nie sa głębokie
XXX

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-12-13, 22:11

Rotor delikatnie pociągnąć i jak nowa by była
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-12-14, 10:15

nie stosuje praktyki usuwania rys papierem ściernym bo jeśli szlifujesz az do momentu gdy rysa zniknie zmieniasz wymiar poniewaz usuwasz materiał. pompa ma odpowiednie pasowanie a większy luz powoduje że traci swoja sprawność. może takie praktyki zdaja egzamin w dupowozie który wyzej niż 5 koła nie kreci ale klientowi bym takiej nie zamontował. owszem zgodze sie ze pompe mozna zregenerować oczywiscie zalezy w którym miejscu jest porysowana ale bez precyzyjnej obróbki CNC nie uzyskasz wymaganej dokładnosci.

mysle że mozemy jeszcze podyskutowac o tym ale chyba bez sensu jest to robic w temacie giełdy :roll:
XXX

Teferlbiers
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2016-01-29, 10:06
Lokalizacja: Polska

Post autor: Teferlbiers » 2016-01-29, 10:07

Ja tam też zawsze jak kupuje to nową nie bawię się z tą cześcią w używki nie wiem czemu ale jakoś nie mam przekonania do tego.
Ostatnio zmieniony 2016-01-29, 22:35 przez Teferlbiers, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Eksploatacja pojazdów - porady”