wiem ze ten temat był poruszany kilka razy ale niestety nie udało mi się znaleźć tego czego potrzebuje

a mianowicie obrotomierz zaraz po uruchomieniu silnika przeskakuje na druga stronę i tam się zatrzymuje lub skacze od zera do maximum i tak kilka razy aż się zatrzyma na drugiej stronie


silnik 2.0 D GX
sprawdzałem oraz wymieniłem na nowe te kondensatorki za obrotomierzem wymieniłem nawet te elementy które udało mi się odczytać, na nowe niestety nie pomogło

sprawdziłem czy nie ma zimnych lutów lub czy ścieżka nie jest gdzieś załamana na tej folij, czysto

przeszukałem wiązkę w poszukiwaniu zwarcia lub nie stykającego styku, czysto

podpiąłem samochód pod komputer przez interfejs i tam obroty odczytuje prawidłowo wiec do komputera sygnał dochodzi prawidłowy

Panowie co może być z tym obrotomierzem jeszcze nie tak, jeśli to ma znaczenie to zaczęło się tak robić od tej zimy



Proszę o szybkie odpowiedzi
