Post
autor: Ramzes_II » 2015-03-20, 06:25
Otóż @lukasz86 niestety nie masz racji i sprężyny zawieszenia przód przed i po modernizacji (nie przed i po lift) nie mają tej samej długości.
Modernizacja zawieszenia w N15 obejmuje połowę roku 1997, więc jeszcze przed tzw. "liftem"
Rozróżnia się dwa okresy po których dobiera się odpowiedni zestaw:
Pierwszy z nich to rok produkcji od początku do lipiec 1997 r. włącznie.
Długość sprężyny 399 mm, średnica 143 mm, grubość 12,25 mm.
Amortyzator długość 223 mm (mierzona od punktu mocowania sprężyny (talerza) do dolnego końca amora)
Drugi z nich to rok produkcji od sierpień 1997 r. do końca produkcji.
Długość sprężyny 355 mm , średnica 142 mm, grubość 12.5 mm.
Amortyzator długość 253 mm (mierzona od punktu mocowania sprężyny (talerza) do dolnego końca amora)
Czyli jak widać po modernizacji zawieszenia sprężyna z przodu jest krótsza i nieznacznie grubsza, a amortyzator ma punkt podparcia sprężyny wyżej o 3 cm od wersji sprzed modernizacji by skompensować różnice w wysokości sprężyn.
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW
tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.
Moje Nismo