Zima 2010
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
Zima 2010
Interesuje mnie jakie przygotowania robicie przed zimowym sezonem Piszę temat ponieważ może przeoczyłem coś istotnego
Wymiana płynu w chłodnicy (zimowy -38)
Wymiana płynu w spryskiwaczach (zimowy -21)
Skrobaczka
Opony zimowe (Dębica)
Osłona na chłodnice
Preparat do ściągania wody w zbiorniku
Nasmarowałem wszystkie zamki
Co Wy jeszcze robicie?:)
Wymiana płynu w chłodnicy (zimowy -38)
Wymiana płynu w spryskiwaczach (zimowy -21)
Skrobaczka
Opony zimowe (Dębica)
Osłona na chłodnice
Preparat do ściągania wody w zbiorniku
Nasmarowałem wszystkie zamki
Co Wy jeszcze robicie?:)
Nasmaruj uszczelki jakimś "tłuszczem" np. WD40 Nie będą Ci drzwi przymarzać
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Wydaje mi się ze nie chodziło o podwozie tylko jakis plastik z przodu pod zderzakiem zeby chlodnica nie lapa tego zimnego powietrza a co za tym idzie ma cieplej w aucie. Najczesciej sie widzi cińkusie z kartonem z przodu to wlasnie po to zeby sie auto zagrzalobombel pisze:Tego to sie pozbyj czym prędzejSzyderca pisze:Osłona na chłodnice
Niektórzy konserwują podwozie
Napewno bym podjechał do jakiegos dobrego warsztatu aby sprawdzil kondycje twojego akusia bo moze sie okazac ze pewnego razu bedziesz mial problem z odpaleniemSzyderca pisze:Co Wy jeszcze robicie?:)
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.
Posiadam części do N14.
Dzięki za sugestię, napewno tak zrobie p.s. już pojawia się taki problem u mnie w łodziscubzik pisze:Nasmaruj uszczelki jakimś "tłuszczem" np. WD40 Nie będą Ci drzwi przymarzać
Z tą osłoną na chłodnice merid dobrze odczytał moje intencje, przy mrozie -15 chłodnica łapie na klate jakies -20/-25. A co jak będzie -20 oczywiście nie zakryłem całej chłodnicy tylko jej część.
- maniek_NKP
- fanatyk nissana
- Posty: 425
- Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
- Lokalizacja: DW
- Artur_z1112
- stały bywalec
- Posty: 109
- Rejestracja: 2010-09-03, 22:34
- Lokalizacja: Płock
Układ chłodzenia działa tak, że najpierw chodzi "mały obieg" - płyn krąży po silniku i nagrzewnicy, jak się nagrzeje np. do 80C to termostat się otwiera i puszcza płyn na chłodnicą - "duży obieg, jak się schłodzi np. do 75C to zamyka termostat i znowu chłodnica jest odcięta. Termostat reguluje, czy chłodnica chodzi czy nie. Wynika z tego że zasłanianie chłodnicy nie ma sensu! Teraz już wiesz i możesz śmiać się z ludzi z kartonikiem w zderzaku.Szyderca pisze:przy mrozie -15 chłodnica łapie na klate jakies -20/-25. A co jak będzie -20
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Muszę Cię zaskoczyć bo jestem bo mechatroniku i kiedys wymienialiśmy w warsztacie termostat na nowy a stary rozebraliśmy, okazało się że jak laliśmy do niego wody to otwierał się i zamykał ale jak mątowaliśmy go w aucie to się nie otwierał ani nie zamykał. Jak ktoś ma nowy termostat albo jak nowy to może mu się otwiera ale z obserwacji wiem że nie u wszystkich tak to działa pomimo że temperatura chodzi jak powinnasmeru pisze:Układ chłodzenia działa tak, że najpierw chodzi "mały obieg" - płyn krąży po silniku i nagrzewnicy, jak się nagrzeje np. do 80C to termostat się otwiera i puszcza płyn na chłodnicą - "duży obieg, jak się schłodzi np. do 75C to zamyka termostat i znowu chłodnica jest odcięta. Termostat reguluje, czy chłodnica chodzi czy nie. Wynika z tego że zasłanianie chłodnicy nie ma sensu! Teraz już wiesz i możesz śmiać się z ludzi z kartonikiem w zderzaku.Szyderca pisze:przy mrozie -15 chłodnica łapie na klate jakies -20/-25. A co jak będzie -20