---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Może być zapieczona w trzpieniu, może być silniczek, może być bezpiecznik, może nie mieć zasilania, może nie mieć sterowania - masy.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wycieraczka działa, ale przesuwa się jedynie o 1/3 pełnego machnięcia. Zatrzymuje się i potem znów. Za każdym razem punkt zatrzymania jest inny. Na szczęście jeszcze się rusza i ściera. Mam w związku z tym pytanie czy ktoś już miał taką usterkę i jak sobie z nią poradził ? Czy przyczyna tkwi gdzieć w tylnej klapia czy może w przełącznku elektrycznym przy kierownicy ? Zastanawiam się nad przełącznikiem przy kierownicy ponieważ tempomat od wycieraczek przednich, który jest w tym samym przełączniku, ustawiony w jednej pozycji (maksymalny czas) daje taką samą usterkę z przednimi wycieraczkami. Gdy go minimalnie przekręce wszystko wraca do normy

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
U mnie przyczyną były wyjechane szczotki silniczka. kupiłem szczotki od jakiejś małej wiertarki bosh , na papierze sciernym oszlifowałem do wymiaru trzymadła i działa do dziś. A robiłem ze 3 lata temu. Przy okazji drobnym papierem przetrzeć komutator silniczka i posmarować trzpień w osłonie i koło w środku przekładni.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Źródło NKP