[N15] Przy skręcaniu piszczy lewe przednie koło
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
- mamtogdzies
- stały bywalec
- Posty: 111
- Rejestracja: 2010-01-14, 07:57
- Lokalizacja: Płock
[N15] Przy skręcaniu piszczy lewe przednie koło
Jak w temacie przy skręcaniu słuchać głośny metaliczny pisk w lewym kole (zauważone przy kołach skręconych w prawo)
Raczej nie łożysko bo piszczało by cały czas, więc zostaje przegub albo hamulce. Co ciekawe przegub był wymieniany w listopadzie i po wyminie zaczęło autko ściągać delikatnie w prawo - mechanik stwierdził ze blikują się delikatnie czasem hamulce i to dlatego. Z drugiej strony z tego co wiem to przegub by trejkotał...
Raczej nie łożysko bo piszczało by cały czas, więc zostaje przegub albo hamulce. Co ciekawe przegub był wymieniany w listopadzie i po wyminie zaczęło autko ściągać delikatnie w prawo - mechanik stwierdził ze blikują się delikatnie czasem hamulce i to dlatego. Z drugiej strony z tego co wiem to przegub by trejkotał...
- mamtogdzies
- stały bywalec
- Posty: 111
- Rejestracja: 2010-01-14, 07:57
- Lokalizacja: Płock
- mamtogdzies
- stały bywalec
- Posty: 111
- Rejestracja: 2010-01-14, 07:57
- Lokalizacja: Płock
spróbuj zrobić tak.
poluzuj nakrętki w lewym kole, zaciągnij ręczny pod-lewaruj samochód, wrzuć luz Koniecznie samochód musi stać stabilnie. skręć koło w prawą stronę i zakręć ręką koło powinno z lekkim oporem dać się zakręcić.
Jeżeli usłysz te niepokojące piski to będzie ci je łatwiej zlokalizować źródło.
odkręć nakrętki zdejmij koło.
Sprawdź czy klocki są równo zużyte, obstawiam że masz zapieczony sworzeń w zacisku.
Jeżeli problem pojawił się niedawno to możliwe ze wystarczy odkręcić zacisk wyjąć sworznie przeczyścić i nasmarować (polecam smar miedziany)
Przy całej operacji sprawdź czy gumki na sworzniach nie są sparciałe.
[ Dodano: 2011-03-18, 22:24 ]
a może miałeś wymieniane niedawno klocki ?
możliwe ze na tarczy jest rant i klocek piszczy
poluzuj nakrętki w lewym kole, zaciągnij ręczny pod-lewaruj samochód, wrzuć luz Koniecznie samochód musi stać stabilnie. skręć koło w prawą stronę i zakręć ręką koło powinno z lekkim oporem dać się zakręcić.
Jeżeli usłysz te niepokojące piski to będzie ci je łatwiej zlokalizować źródło.
odkręć nakrętki zdejmij koło.
Sprawdź czy klocki są równo zużyte, obstawiam że masz zapieczony sworzeń w zacisku.
Jeżeli problem pojawił się niedawno to możliwe ze wystarczy odkręcić zacisk wyjąć sworznie przeczyścić i nasmarować (polecam smar miedziany)
Przy całej operacji sprawdź czy gumki na sworzniach nie są sparciałe.
[ Dodano: 2011-03-18, 22:24 ]
a może miałeś wymieniane niedawno klocki ?
możliwe ze na tarczy jest rant i klocek piszczy

Dark Shadow
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Tak, ułamcie wszystko. Przecież po co są blaszki, które informują o zużyciu klockówMishi pisze:
Ułamałem tą blaszkę![]()




Ehh...
Pozdro

nossbuk, hehe "Jak na bagnecie masz minimum to zginasz go, albo próbujesz wepchnąć dalej i jazda" ciekawy sposób, chyba go wypróbuje 

Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- mamtogdzies
- stały bywalec
- Posty: 111
- Rejestracja: 2010-01-14, 07:57
- Lokalizacja: Płock