Dzięki za wszystkie podpowiedzi
[P/WP11.144] Przednie zawieszenie
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Przednie zawieszenie
Czy przednie zawieszenie ewntualnie też tylne w P11 i P11.144 się czymś różni
Pytam się dlatego bo tak patrzę w instrukcję Hainsa i raczej różnic żadnych nie widzę pomiędzy tym co jest w książce a tym co widzę u siebie w Primerce(chyba że nie potrafię dostrzec różnic
)
Dzięki za wszystkie podpowiedzi
Dzięki za wszystkie podpowiedzi
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Dzięki bardzo za info bo mam do wymiany łącznik stabilizatora z lewej i z prawej łożysko(?) zwrotnicy i się zastanawiałem czy samemu z książką sobie tego nie zrobić 
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Wymiana łożyska zwrotnicy jest prosta a łącznika banalnie proste .
Musisz odkręcić wahacz górny od strony kolumny , amortyzator na dole , łącznik stabilizatora i przewód od ABS od kolumny . Pod tarczę podłóż lewarek lub coś innego żeby ci się przypadkiem zwrotnica nie opuściła bo półoś może się wysunąć .
Musisz odkręcić wahacz górny od strony kolumny , amortyzator na dole , łącznik stabilizatora i przewód od ABS od kolumny . Pod tarczę podłóż lewarek lub coś innego żeby ci się przypadkiem zwrotnica nie opuściła bo półoś może się wysunąć .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Dzięki bardzo za pomoc
Po Nowym roku biore sie za to bo coraz bardziej zaczyna mi tłuc z przodu. 
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
hochoł z tymi łożyskami możesz mieć troche zabawy ale jest to do ogarnięcia w pojedynkę. Piszę w liczbie mnogiej bo są dwa. Do nabycia jako cały zestaw naprawczy.
U mnie objaw był taki, że występowało pojedyńcze stuknięcie przy zmianie kierunku jazdy. Dokładnie gdy ruszałem do przodu po wcześniejszej jeździe na wstecznym i vice-versa. Okazało się, że górne (mniejsze łożysko) było już poprostu pęknięte.
U mnie objaw był taki, że występowało pojedyńcze stuknięcie przy zmianie kierunku jazdy. Dokładnie gdy ruszałem do przodu po wcześniejszej jeździe na wstecznym i vice-versa. Okazało się, że górne (mniejsze łożysko) było już poprostu pęknięte.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Wiem że są dwa łożyska bo już rozglądałem się za nimi w sklepie.Jakoś postaram się z pomocą Hainsa je wymienić,bo klepanie to mam na nierównościach i jak mam podniesione koło to widać jak "chodzi" całe koło w lewo i w prawo oraz góra-dół
Wałka z łożyskami zakończona sukcesem,chociaż nie obyło się bez pewnych strat
Kapturek na łożysko został lekko uszkodzony a do dostania jest tylko w ASO za ok 31 PLN-ów.Dolne łożysko te większe to była miazga tak że po zdemontowani kolumny jedna bieżnia została na zwrotnicy a druga w kolumnie.Trochę się z tym namęczyłem ale się udało za to wymiana łącznika stabilizatora poszła bardzo szybko
Jeszcze raz dzięki za wszystkie podpowiedzi jak się za to zabrać
Wałka z łożyskami zakończona sukcesem,chociaż nie obyło się bez pewnych strat
Jeszcze raz dzięki za wszystkie podpowiedzi jak się za to zabrać
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Podłącze się pod temat. Otóż pękł mi drążek stabilizatora po wjechaniu w"ubytek w nawierzchni"
Wiem że wymiana nie jest trudna, ale mam pytanko - czy po wymianie trzeba zbieżność ustawiać czy też nie jest to konieczne, oraz czy można z tą usterką jeszcze jechać (musze dotrzeć do domu potem do pracy)
[ Dodano: 2011-05-15, 11:21 ]
No i po kłopocie, wymiana nie była klopotliwa ani skomplikowana
jezdzić mozna ale nie polecam- samochód nie reaguje na ruchy kierownicą tak jak powinien i slychac potworne stuki na kazdej nawet drobnej nierownosci w nawierzchni.
[ Dodano: 2011-05-15, 11:21 ]
No i po kłopocie, wymiana nie była klopotliwa ani skomplikowana
