Rok Produkcji: 1994
Silnik: SR20DE + LPG sekwencja (obecnie odłączona)
Układ Wydechowy: seria
Układ Dolotowy: seria
Układ Hamulcowy: seria
Elektryka: szyby elektryczne x4, wysuwana antena, klimatyzacja
Koła: 185/60/14
Nadwozie: seryjne body eGT
Wnetrze: seria
Audio: seryjne głośniki + radio Alpine
Krótka historia auta:
Primere razem z kumplem kupiliśmy całkowicie przypadkowo. Ziomek szukał Almery GTI i w ręce wpadło mu ogłoszenie z P10tką. Blacha jak na auto z tego okresu bardzo zdrowa (lekko zarudziałe końcówki progów + lekki nalot gdzieniegdzie od dołu). Środek zadbany, wszystko działa (nawet elektryczna antena). Fotele czyste, nie poprzecierane. Jak na pełnoletnie auto to buda "napięta" i na winklach nie trzeszczy co było widoczne w poprzednich autach od Nissana. Nawet kolor robi mega robotę a czerwony jak wiadomo blaknie. Jedyny mankament to silnik... poprzedni właściciel robił uszczelkę pod głowicą + parę innych rzeczy no i... mechanik coś srogo zje**ł bo auto nie miało mocy, żarło ogromne ilości oleju (w litrach na 100km) i nie wkręcało się wyżej niż 6k obrotów. Jako, że stara SR-a z mojego ex Sunny GTI czekała na lepsze czasy w garażu to długo się nie zastanawialiśmy i Prima pojechala do Wro. 3 dni pracy i wyjechała z nowym serduchem - jest dobrze, odżyła, zaczęła latać jak trza (chociaż z Almą jeszcze dostaje po dupie) =)
Małymi kroczkami prace idą do przodu.
Co zostało zrobione:
- porting kolektora ssącego i wydechowego
- wymiana wszystkich płynów
- olej Valvoline VR-1 10W60 + filtr
Plany:
- wydech po całości + SSAC 4-2-1 2.5" (docelowo ma być luźniej ale cicho)
- CAI z nadmuchem ze zderzaka (in progress)
- mod rozrządu
- short shifter (już leci ze stanów)
- springi -35 + poliuretan (in progress)
Kilka fotek na szybko
Początkowo siedział taki oto motor (foto poglądowe z netu)

A tu po przeszczepie






Info z prac wkrótce...