
MODEL: 100NX GTi TARGA 1991 r. Przebieg 185 000 km
MOC: Seria 143Km (nie mierzone)
Aktualnie:


SILNIK: SR20DE High port, silnik zakupiony od kolegi MRC : mod rozrządu By Coobcio, olej Valvoline 5W50, filtr oleju K&N, korekta zapłonu, świece NGK, kable zapłonowe NGK, panewki ACL Racing, niebieskie węże chłodnicy, zmodyfikowana przednia poduszka silnika, filtr na odmę, korek wlewu oleju NISMO
UKŁAD PALIWOWY: Pompa Walbro GSS342 255, regulator ciśnienia paliwa, wszystkie nowe węże paliwowe,
PRZENIESIENIE NAPĘDU: skrzynia z Almery GTI, sprzegło EXEDY, Short shift
UKŁAD DOLOTOWY: usunięty przepływomierz, aluminiowa rura fi 77,5 kolanka niebieskie fi 77,5 filtr HKS (grzybek)
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor SSAC 4-2-1 z wyjściem 2.5' owinięty bandażem termicznym, z ostatnim tłumikiem przelotowo komorowym, a wszystko z nierdzewnej stali,
ELEKTRONIKA: ECU Master DET III MapSensor strojone COOBCIO
ZAWIESZENIE: sprężyny H&R -35mm, amortyzatory KYB przód i tył, rozpórki górne przód i tył,
KOŁA: koła letnie: Keskin 16" opony przód Toyo T1-R 195/40, Tył: Toyo T1-R 215/40, na zimę jakieś tam alufelgi pomalowane na czarno z oponami Michelin Alpin 185\60R15, dystanse na tylnej osi 2,5 cm
UKŁAD HAMULCOWY: nacinano nawiercane tarcze przód i tył na seryjnuch zaciskach, płyn hamulcowy z Porsche 911
BODY: seria GTI bez znaczków, i jakiś tam zderzak z tyłu który zostanie zmieniony, ciemne szyby,
ŚRODEK: fotele nissan 300zx, całe wnętrze obite kremową skórą , plastiki zostały pomalowane na czarny mat, potświetlenie licznika niebieskie, dodatkowe wskazniki ciśnienie oleju, temperatura oleju, temperatura wody,
USUNIĘTE: klimatyzacja, ABS, akumulator poszedł do bagażnika, filtr węglowy, tylna kanapa, usunąłem też wszystkie maty wygłuszające,
PLANY: Niespodzianka

Oto kilka fotek







ciąg dalszy wkrótce
