Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11 GT "coś nowszego czarna niunia&q

Moderatorzy: Seba WWA, Sajmooon, Ryba, Zielkq, janusz

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-12-04, 14:26

Szukaj VE :-P

Polecam :-D

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-12-04, 14:28

nossbuk proszę Cie, kolejna dobra jednostka poszła by na złom.

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-12-04, 14:31

Żartuję, ale pomysł był dobry :->

Wiadomo, trzeba ratować to co dobre :-)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-04, 15:59

Ryba pisze:Z belką jest największy problem :P Życze powodzenia z odkręcaniem śrub :)

Siwol, nie chce wywoływać wilka z lasu, ale chyba możesz powoli szukać dołu. Wał jest na 100 % do szlifu :P
To lepiej szukać dobrego dołu niz szlif wału i nowe panewki?????
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2011-12-04, 17:57

jeżeli wal wyda na pierwszy szlif nie ma tragedii, jeżeli nie to lepiej poszukać drugiego taka moja opinia. Co do zdejmowania misek przyklejonych na silikon nie dramatyzujcie przeciez to tylko pociągnąć lekko trzeba :-)
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-12-04, 22:59

Moim zdaniem rozebrac silnik:
- wyjac korbowody, z tego co widze masz bardzo dużo opiłków metalu wiec pewno masz obróconą panewkę, to jedno znaczne że korbowód się nadaje do regeneracji
- dać panewki na 1 szlif, razem z korbowodami niech zrobią panowie jak najciaśniejsze pasowanie ok 3 setek.
- Dać trzeba głowice do sprawdzenia bo coś czuję ze już raczej tłok walił w zawory...
- mozna odrazu też wymienić pierścienie profilaktycznie i uszczelniacze zaworowe nastepnie cieszyć sie bez awaryjną jazdą pare ładnych lat po warunkiem odpowiedniego uzytkowania

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-12-05, 21:11

Dobrze że reanimujesz Primę, inaczej poszły by gromy:D

Limon dobrze pisze, trzeba tak czy inaczej rozebrać silnik, sprawdzić i myślę że skończy się na kupnie dołu z sr-ki.
Na allegro masz kolesia co rosprzedaje silnik z p11. Bierzesz wał, tłoki najlepiej z blokiem gdzieś za 400 zł zmieniasz panewy, pierścienie i składasz całość jeśli nie chcesz się bawić w obrabianie głowicy. P11 ma zmyślne zawory i o ile nie stukały i nie ma uszkodzeń to możesz wkładać głowę.

Na upartego do Świąt auto może już jeździć na dotarciu ;) Wszystko można ogarnąć w dobrych pieniądzach. Podrzucaj furę do Łodzi bo spodobało nam się z Rybą grzebanie w silnikach ;) :P
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-12-05, 21:17

Neptun trochę przesadziłeś :P

Zawodowcami nie jesteśmy :P

Ale już z Siwolem gadałem przez fona i bedzie sie zastanawiał co i jak. Propozycja jest rzucona :)

Mam nadzieje że weźmie pod uwagę wszelkie opcje :)

Po za tym Robson ja juz w pralni w akademiku nie mam zbytnio miejsca :evil:

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-12-05, 21:33

No leki żarcik to był :D Ale zabawa przednia :P

Trzeba uprzątnąć suszarnie albo przenieść na inne piętro :-D

EOT
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-05, 22:09

Silnik trzyma się na tej belce pod nim co są dwie poduchy przykrecone??? Jakbym ją odkrecił to spadnie na ziemie:D? Trzeba by najpierw od góry złapać albo np lewarek od dołu???
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2011-12-05, 22:18

Odkrecaj nic ci nie spadnie :-P
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-05, 22:37

Dobra już wyczytałem w książce haynesa że trzeba lewarek pod skrzynie podłożyc;))
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-12-05, 22:45

<brawo>

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-12-05, 23:01

Ja tam żadnego lewarka nie podkładałem, odkręciłem poduchy, sciągłem belke i tyle. Silnik troche opadł ale co tam :-P

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-12-06, 19:26

SenTex pisze:Ja tam żadnego lewarka nie podkładałem, odkręciłem poduchy, sciągłem belke i tyle. Silnik troche opadł ale co tam :-P
To jak potem belke zakręciłeś przy składaniu?? Poduszek Ci przy okazji nie porozrywało??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-12-06, 20:10

Co to jest stałe 150-200 kg dla pozostałych 2 poduszek :D Przy rwaniu na biegach dostają non stop po tyłku hehe
A z tym lewarkiem to jest super pomysł bez trudu się dźwignie i będzie stabilny na poduszkach.
Mnie też chyba czeka zdejmowanie michy ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-06, 21:43

Belka odkrecona niestety poległem na kolektorze wydechowym bo wcieło mi nasadke 14 musze jutro nabyc i działam dalej:))
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-12-06, 21:54

Zapsikaj na noc jakimś odrdzewiaczem może ??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-12-06, 22:34

zanim zaczniesz odkrecasz to weź wiertarkę i oczyść gwinty z rdzy, bo cos czuję że szpilki się urwą... I

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-06, 23:01

Już oczyściłem gwinty i spsikalem dość mocno takim dziadostwem do odkrecania właśnie takich starych zatentegowanych srób;))

[ Dodano: 2011-12-07, 22:17 ]
Korbowody jakim kluczem się odkreca bo moja 14 jakieś takie dziwne ślady zostawia nie pasuje idealnie????

[ Dodano: 2011-12-18, 16:19 ]
No i nie dopisywałem nic ostatnio niestety wyparowały panewki główne:(((
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-22, 15:19

Auto już poskladane smiga padły panewki główne. Masakryczne jest to że w każdym aucie muszę robić alternator nie wiem skąd się to bierze. w tym też muszę alternator wyjąć bo ładowanie skacze raz jest 14 a potem non stop 12.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 693
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-12-22, 18:02

no to spoko ;-) chyba zostanie teraz na trochę dłużej?? :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-22, 19:11

Tak zostanie odkładam kase na VE:))) Wszystko zrobiłem sam z pomoca ojca i naprawa wyszła w sumie malo:)) wszystko obyło sie bez wyjęcia motoru od spodu:))


Podziekowania dla Bodka i Ryby za fachową pomoc telefoniczną :cool:
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2011-12-24, 10:30

SiwoL pisze:Auto już poskladane smiga padły panewki główne. Masakryczne jest to że w każdym aucie muszę robić alternator nie wiem skąd się to bierze. w tym też muszę alternator wyjąć bo ładowanie skacze raz jest 14 a potem non stop 12.

Z tego co wiem to alternatory często padają padają np. w mojej starej p10 jak miałem a miałem ją ponad 2 lata to 2 razy robiłem alternator a teraz w mojej p11 co mam to mam ja rok czasu i alternator robiłem 2 miesiące temu ;) poprostu sie diody wypalają i nie ma ładowania :hah:

A swoja droga masz bardzo ładna i zadbaną primerke :) ile dałeś? napiszesz na pw? :hah:

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-12-24, 12:13

NissanDreams pisze: A swoja droga masz bardzo ładna i zadbaną primerke :) ile dałeś? napiszesz na pw? :hah:
Napewno nie tyle ile myślisz :hah:

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2011-12-24, 12:22

SenTex pisze:
NissanDreams pisze: A swoja droga masz bardzo ładna i zadbaną primerke :) ile dałeś? napiszesz na pw? :hah:
Napewno nie tyle ile myślisz :hah:
Tzn.?:D

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-12-24, 12:48

no w cenie było uwzględnione uszkodzenie silnika (choć na pierwszy rzut oka tego widać nie było :-P
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2011-12-24, 13:26

Rysiu83 pisze:no w cenie było uwzględnione uszkodzenie silnika (choć na pierwszy rzut oka tego widać nie było :-P
Aha to już się domyślam cenę... :hah:

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-24, 13:30

Na szczęście auto mnie wyszło bardzo bardzo tanio a naprawa jakies 600zł:)) wszystko zrobiłem sam:)) tak jak radzili koledzy z forum:))

Autko śmiga i cieszy muszę tylko do kumpla podjechac po alternator i będzie bajka;)) No i trzeba odkładac na moje marzenie czyli sr20ve ( ale to plan na wiozne-lato ) na teraz mocy więcej nie potrzeba;))
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2011-12-26, 03:30

SiwoL, Z chęcią bym obejrzał twoją Prime :) Może już niedługo naprawdę piękny kolorek też mi się marzył taki primery ale cóż ...kupiłem inna :mrgreen: :)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”