[ 200SX] Nissan Silvia S14a
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 200SX] Nissan Silvia S14a
Nissan 200sx S14a Z-EDITION SR20DET
MODEL: 1998, coupe, 2d
SILNIK: SR20DET
- regulator ciśnienia paliwa
- wtryski seria 370 ccm
- silnik po rewizji - nowy wał
- panewki ACL RACE
- Silnik składany w KMS Engine Performance
- przewód wodny turbo w oplocie
- podstawka pod filtr oleju Autogauge
- olej Motul 300v Competition 15w50
plan: większa miska oleju greedy style , 13 rzędowa chłodnica oleju Mocal
UKLAD DOLOTOWY:
- turbina (normal bb)
- FMIC gruby 10cm z orurowaniem
- Blow off valve HKS (old version)
- Stożek simota
- silikony
plan: porządny filtr powietrza, z32 maf
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor apex performance type 2
- downpipe 3' apex performance
- wydech 3' 5zigen
ELEKTRONIKA:
- ecu (normal)
- Mapsensor Motorola MPX 4250AP
- Ecumaster DET3
- turbotimer D1 Spec
- wskaźniki Autogauge SM/SM peak Boost, EGT, Oil Press,
- akumulator w bagażniku
plan: - pompa wallbro 255l/h <blush>
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia (normal)
- szpera (mocno spięta - ledwo idzie obrócić koła w przeciwną stronę - grubsza płytka)
- sprzegło (normal)
- Olej w skrzyni oraz dyfrze Motul FF Competition 75w140
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory Tokico HP
- Spręzyny Tein S-tech
- rozpórka przednia Tanabe
plan: rozpórka tylna Tanabe
KOŁA:
7x16
8x18
plan: jdm przód: 8'-8,5x17' 225/45/17 tył: 9'x17' 255/40/17
UKLAD HAMULCOWY
- (normal)
plan: przewody w oplocie i dobre klocki + z33 brembo lub z32
BODY-KIT:
- Seria S14a Z-editon
plan: Kouki Aero
ŚRODEK:
- JDM Nismo Resin Black
- JDM Climatronic
- JDM Power folding mirror(s)
- DVD JVC
plan: kierownica Nardi Deep corn 350 (Suede w. red stich), inna gałka nismo , nowy mieszek z czerwoną nitką, czarne Recaro z ITR
INNE:
JDM SILVIA Emblem (lightning)
JDM HID 6000K
ZDJECIA:
MOC: 200 KM w serii
Przeznaczenie:
Street Grip
obecnie auto wystrojone w KMS na 0,8 bara... jaka moc? hehe wystarczająca... do tego stopnia że nie chcę jechać na prawym nigdy tym autem <clap>
MODEL: 1998, coupe, 2d
SILNIK: SR20DET
- regulator ciśnienia paliwa
- wtryski seria 370 ccm
- silnik po rewizji - nowy wał
- panewki ACL RACE
- Silnik składany w KMS Engine Performance
- przewód wodny turbo w oplocie
- podstawka pod filtr oleju Autogauge
- olej Motul 300v Competition 15w50
plan: większa miska oleju greedy style , 13 rzędowa chłodnica oleju Mocal
UKLAD DOLOTOWY:
- turbina (normal bb)
- FMIC gruby 10cm z orurowaniem
- Blow off valve HKS (old version)
- Stożek simota
- silikony
plan: porządny filtr powietrza, z32 maf
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor apex performance type 2
- downpipe 3' apex performance
- wydech 3' 5zigen
ELEKTRONIKA:
- ecu (normal)
- Mapsensor Motorola MPX 4250AP
- Ecumaster DET3
- turbotimer D1 Spec
- wskaźniki Autogauge SM/SM peak Boost, EGT, Oil Press,
- akumulator w bagażniku
plan: - pompa wallbro 255l/h <blush>
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia (normal)
- szpera (mocno spięta - ledwo idzie obrócić koła w przeciwną stronę - grubsza płytka)
- sprzegło (normal)
- Olej w skrzyni oraz dyfrze Motul FF Competition 75w140
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory Tokico HP
- Spręzyny Tein S-tech
- rozpórka przednia Tanabe
plan: rozpórka tylna Tanabe
KOŁA:
7x16
8x18
plan: jdm przód: 8'-8,5x17' 225/45/17 tył: 9'x17' 255/40/17
UKLAD HAMULCOWY
- (normal)
plan: przewody w oplocie i dobre klocki + z33 brembo lub z32
BODY-KIT:
- Seria S14a Z-editon
plan: Kouki Aero
ŚRODEK:
- JDM Nismo Resin Black
- JDM Climatronic
- JDM Power folding mirror(s)
- DVD JVC
plan: kierownica Nardi Deep corn 350 (Suede w. red stich), inna gałka nismo , nowy mieszek z czerwoną nitką, czarne Recaro z ITR
INNE:
JDM SILVIA Emblem (lightning)
JDM HID 6000K
ZDJECIA:
MOC: 200 KM w serii
Przeznaczenie:
Street Grip
obecnie auto wystrojone w KMS na 0,8 bara... jaka moc? hehe wystarczająca... do tego stopnia że nie chcę jechać na prawym nigdy tym autem <clap>
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:33 przez PMW, łącznie zmieniany 2 razy.
Jej perełka
Piękna i doinwestowana bestia
Powodzenia w modach
Piękna i doinwestowana bestia
Powodzenia w modach
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
PMW pisze:Ryba napisał/a:
Ale kółka... myślę że w najbliższym czasie coś wiekszego i męskiego zapodasz
koła to jescze odległa przyszłosć ... jest cała masa innych ważnych rzeczy do zrobienia w wozie jeśli chodzi o rozmiar to myślałem nawet o lekkiej i szerokiej 16/8 z BNR32 bo tanie slicki są w tym rozmiarze
tak wyglądał przed zakupem 19 cali to o 2 cale za dużo ale dzieki za komentarze ogrom pracy jeszcze przy nim a w zasadzie bardziej $ bo nie mam czasu sam sie nim zająć jak Adams
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
prawda....z tym że dobra rzeźba z tymi lusterkami...wkład fajnie wystajevimek999 pisze:http://www.youtube.com/watch?v=44NGGKur ... re=related JDM w europie
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
może na wiosne sie wybiorę
przymiarki:
najpierw założyłem ale że et jest 42 i oparły się idealnie do sztycy po dokręceniu <beta> więc nie opuszczałem go do końca
front schowany o około 20mm (tył ca 25 mm):
po ponownym podniesieniu wysunąłęm felgę na szpilkach do samego końca (25mm)
na dystansie przykręcanym 25mm będzie siedzieć z tyłu i wystawać 5mm z przodu
na koniec kanapka z pasztetem
przymiarki:
najpierw założyłem ale że et jest 42 i oparły się idealnie do sztycy po dokręceniu <beta> więc nie opuszczałem go do końca
front schowany o około 20mm (tył ca 25 mm):
po ponownym podniesieniu wysunąłęm felgę na szpilkach do samego końca (25mm)
na dystansie przykręcanym 25mm będzie siedzieć z tyłu i wystawać 5mm z przodu
na koniec kanapka z pasztetem
No i miodzio
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
zima to dobry okres na duperele
ranty felg udało się uratować chałupniczymi metodami
a stary mieszek został zastąpiony nowym
przygotowania do sezonu gripowego trwają... zima jest więc ze slicka trzeba przypierdolić
Federal 595 RS-R front 235/45/17 rear 255/40/17
będzie trzeba nagrzać najpierw ale podobno tam gdzie r888 zaczyna "płynąć" one zaczynaja dopiero kleić więc bedzie bardzo szybko w zakrętach
jescze czekam na dystanse 25 mm przykręcane mają być u mnie we wtorek
ranty felg udało się uratować chałupniczymi metodami
a stary mieszek został zastąpiony nowym
przygotowania do sezonu gripowego trwają... zima jest więc ze slicka trzeba przypierdolić
Federal 595 RS-R front 235/45/17 rear 255/40/17
będzie trzeba nagrzać najpierw ale podobno tam gdzie r888 zaczyna "płynąć" one zaczynaja dopiero kleić więc bedzie bardzo szybko w zakrętach
jescze czekam na dystanse 25 mm przykręcane mają być u mnie we wtorek
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Śliczna sztuka! Na białym felunku będzie wyglądała bardzo zacnie....
A laczki kupiłeś mega zaj*biaszcze! Potworek będzie jak się patrzy!
A laczki kupiłeś mega zaj*biaszcze! Potworek będzie jak się patrzy!
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."