MODEL: 1998, coupe, 2d
SILNIK: SR20DET
- regulator ciśnienia paliwa
- wtryski seria 370 ccm
- silnik po rewizji - nowy wał
- panewki ACL RACE
- Silnik składany w KMS Engine Performance
- przewód wodny turbo w oplocie
- podstawka pod filtr oleju Autogauge
- olej Motul 300v Competition 15w50
plan: większa miska oleju greedy style

UKLAD DOLOTOWY:
- turbina (normal bb)
- FMIC gruby 10cm z orurowaniem
- Blow off valve HKS (old version)
- Stożek simota
- silikony
plan: porządny filtr powietrza, z32 maf
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor apex performance type 2
- downpipe 3' apex performance
- wydech 3' 5zigen
ELEKTRONIKA:
- ecu (normal)
- Mapsensor Motorola MPX 4250AP
- Ecumaster DET3
- turbotimer D1 Spec
- wskaźniki Autogauge SM/SM peak Boost, EGT, Oil Press,
- akumulator w bagażniku
plan: - pompa wallbro 255l/h <blush>
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia (normal)
- szpera (mocno spięta - ledwo idzie obrócić koła w przeciwną stronę - grubsza płytka)
- sprzegło (normal)
- Olej w skrzyni oraz dyfrze Motul FF Competition 75w140
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory Tokico HP
- Spręzyny Tein S-tech
- rozpórka przednia Tanabe
plan: rozpórka tylna Tanabe
KOŁA:
7x16
8x18
plan: jdm przód: 8'-8,5x17' 225/45/17 tył: 9'x17' 255/40/17
UKLAD HAMULCOWY
- (normal)
plan: przewody w oplocie i dobre klocki + z33 brembo lub z32
BODY-KIT:
- Seria S14a Z-editon
plan: Kouki Aero
ŚRODEK:
- JDM Nismo Resin Black
- JDM Climatronic
- JDM Power folding mirror(s)
- DVD JVC
plan: kierownica Nardi Deep corn 350 (Suede w. red stich), inna gałka nismo

INNE:
JDM SILVIA Emblem (lightning)
JDM HID 6000K
ZDJECIA:







MOC: 200 KM w serii
Przeznaczenie:
Street Grip
obecnie auto wystrojone w KMS na 0,8 bara... jaka moc? hehe wystarczająca... do tego stopnia że nie chcę jechać na prawym nigdy tym autem <clap>