SUNNY N14 GTI-R
rok prod 1992
data pierwszej rejestracji 1.04.1992
SILNIK sr20det, aktualnie 247 HP, frontowy IC, jakiś stożek, trochę węży SAMCO
ELEKTRONIKA GREEDY FULL AUTO TIMER II, HKS EVC-S, alarm SIGMA
WYDECH 3 cale na jednym przelotowym tłumiku środkowym, max głośny, a marchewy wali takie że mam rozwiązany problem braku opiekacza w domu.
ZAWIESZENIE poliuretany SUPER FLEX-a, amorki z regulacją twardości + twarde sprężyny -
jeszcze nie wiem jakiej firmy ale to niebawem sprawdzę, rozpórka tył CUSCO, ARM BAR CUSCO, dolna rozpórka przód spinająca wszystkie elementy zawieszenia pod silnikiem
HAMULCE przewody w oplocie GOODRIDGE, przód zaciski 4-tłoczkowe BREMBO + tarcza chyba 312 mm skręcana z rotorem, tył - seria
KOŁA felgi 17 cali + opony TOYO PROXES4
WNĘTRZE orginał GTI-R w idealnym stanie.
NADWOZIE nowy lakier
Auto kupiłem przypadkowo podczas podróży po auto dla mojego kolegi TYSKIEGO, który obecnie jest szczęśliwym posiadaczem mojego poprzedniego N14 sr20Ve.
W sobotę udało mi się nabyć dawcę ( 1.4 16v z podtlenkiem gazotu)
W dniu dzisiejszym DAWCA odbył ostatni raz w swoim życiu podróż z prędkośćią 160 km/h i spalił gumę. ( P.S jak ktoś coś potrzebuje z DAWCY to proszę o kontakt na PW )
Jutro obydwa auta udają się do warsztatu i rozpoczyna się proces przekładki.
Postaram na bieżąco informować WAS o postępach.
A oto kilka fotek:




a to wspaniały DAWCA

