[ Primera] Moja kolejna Primera.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Moja kolejna Primera.
Jak w temacie.Opiszę a co mi szkodzi (Zielone sprzedane i śmiga po Bydgoszczy teraz) również była to Primera lecz poprzedni model - czyli P10.
Obecna którą mam to topowa wersja Primery czyli model GT w wersji Sportline (limitowana seria 100 sztuk - 50 czarnych i 50 czerwonych)
Po kolei.
Silnik - SR20DEH (150KM i 181Nm) (kuty wał korbowy,ostrzejsze wałki rozrządu,inaczej zestrojona elektronika sterująca)
V-max 218 km/h (zweryfikowane pod Wyszkowem do prawie 230) 0-100 fabrycznie 8.8 sek.
Nadwozie - Sedan
Kolor - Czarnula
Wyposażenie:
ABS,
2 jasie,
klima,
halogeny,
eletryka szyb przód i tył,
fabryczny zestaw audio clariona - 6 głośników z czego 4 to już nie Clariony
wygłuszone przednie drzwi z 16,5 cm Phonocarami TD Line na dystansie z MDF-u
wspomaganie kierownicy o zmienionym przełożeniu w stosunku do serii (ciężko się kręci jednym palcem na postoju) oraz natychmiastowa reakcja auta na drodze przy ruszeniu sterem
centralny zamek z alarmem oraz immo czyli fabryczny NATS,
pół skórzana tapicerka,
rozpórki przedniego i tylnego zawiasu,
skórzana kierownica,
kubełkowe fotele przednie,
elektryczne,podgrzewane lusterka,
aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów oraz nakładki na pedały,
spoiler na klapie z 3 stopem,
nakładki progowe,
przedni i tylny zderzak masywniejszy niż w serii (i to jest właśnie piękny akcent nadający drapieżności tej krowie ) wloty powietrza na masce pomalowane w kolorze nadwozia z czarną siatką - tak to też seria
komputer pokładowy,
krócej zestopniowana skrzynia biegów,
odcinka przeniesiona na 7100 obr/min
Zawiasik - Eibach Pro kit - 40mm,
Koło - fabrycznie wypuszczona z OZ F1 na gumie 215/40R17 (na wiosnę wlatuje profil 45)
W skrócie...auto na ulicy przyciągające uwagę zwłaszcza jak umyte
Już kilka osób zaczepiało mnie i pytało o specyfikację auta a nawet spotkałem się z opiiną że to jakaś hybryda bo jeszcze takiego czegoś ten ktoś nie widział a fakt...jest ich bardzo mało
W skrócie...twardo i niekoniecznie wolno
Fotek kilka (robione wczoraj na 16" z zimówkami które miała poprzednia Primera)
ostatnia nie moja ale takie koło czeka w garażu na wiosnę no i generalnie połysk budy będzie taki sam
Poskładana już po niedawnej stłuczce (wprawne oko zobaczy brak zaślepki prawego halogenu - jestem na etapie jej poszukiwań)
Ot i tyle.
Plany jakieś tam są ale póki co...odkładam na konkretny kasiorkę.
Obecna którą mam to topowa wersja Primery czyli model GT w wersji Sportline (limitowana seria 100 sztuk - 50 czarnych i 50 czerwonych)
Po kolei.
Silnik - SR20DEH (150KM i 181Nm) (kuty wał korbowy,ostrzejsze wałki rozrządu,inaczej zestrojona elektronika sterująca)
V-max 218 km/h (zweryfikowane pod Wyszkowem do prawie 230) 0-100 fabrycznie 8.8 sek.
Nadwozie - Sedan
Kolor - Czarnula
Wyposażenie:
ABS,
2 jasie,
klima,
halogeny,
eletryka szyb przód i tył,
fabryczny zestaw audio clariona - 6 głośników z czego 4 to już nie Clariony
wygłuszone przednie drzwi z 16,5 cm Phonocarami TD Line na dystansie z MDF-u
wspomaganie kierownicy o zmienionym przełożeniu w stosunku do serii (ciężko się kręci jednym palcem na postoju) oraz natychmiastowa reakcja auta na drodze przy ruszeniu sterem
centralny zamek z alarmem oraz immo czyli fabryczny NATS,
pół skórzana tapicerka,
rozpórki przedniego i tylnego zawiasu,
skórzana kierownica,
kubełkowe fotele przednie,
elektryczne,podgrzewane lusterka,
aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów oraz nakładki na pedały,
spoiler na klapie z 3 stopem,
nakładki progowe,
przedni i tylny zderzak masywniejszy niż w serii (i to jest właśnie piękny akcent nadający drapieżności tej krowie ) wloty powietrza na masce pomalowane w kolorze nadwozia z czarną siatką - tak to też seria
komputer pokładowy,
krócej zestopniowana skrzynia biegów,
odcinka przeniesiona na 7100 obr/min
Zawiasik - Eibach Pro kit - 40mm,
Koło - fabrycznie wypuszczona z OZ F1 na gumie 215/40R17 (na wiosnę wlatuje profil 45)
W skrócie...auto na ulicy przyciągające uwagę zwłaszcza jak umyte
Już kilka osób zaczepiało mnie i pytało o specyfikację auta a nawet spotkałem się z opiiną że to jakaś hybryda bo jeszcze takiego czegoś ten ktoś nie widział a fakt...jest ich bardzo mało
W skrócie...twardo i niekoniecznie wolno
Fotek kilka (robione wczoraj na 16" z zimówkami które miała poprzednia Primera)
ostatnia nie moja ale takie koło czeka w garażu na wiosnę no i generalnie połysk budy będzie taki sam
Poskładana już po niedawnej stłuczce (wprawne oko zobaczy brak zaślepki prawego halogenu - jestem na etapie jej poszukiwań)
Ot i tyle.
Plany jakieś tam są ale póki co...odkładam na konkretny kasiorkę.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:57 przez Rysiu83, łącznie zmieniany 2 razy.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Piękna czarna sztuka
Ale absolutnie silnikowo i napędowo w najmniejszym nawet stopniu nie różni się od zwykłej GT
Ale absolutnie silnikowo i napędowo w najmniejszym nawet stopniu nie różni się od zwykłej GT
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wybij to sobie z głowy jest tylko łądniejsza, nowocześniejsza za to gorzej się prowadzi i więcej warzyTony212 pisze:P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka
Pzdr
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Szyman
- doświadczony forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
kwestia gustuCoobcio pisze:Wybij to sobie z głowy jest tylko łądniejsza, nowocześniejsza za to gorzej się prowadzi i więcej warzyTony212 pisze:P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka
Pzdr
Autko tak jak już pisałem, świetne
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
ABS masz do naprawy sie przyznaj a ogolnie ładna sztuka i prawie tak ładna jak moja haha pozdro
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Szczera prawda.Coobcio pisze:Wybij to sobie z głowy jest tylko łądniejsza, nowocześniejsza za to gorzej się prowadzi i więcej warzyTony212 pisze:P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka
Pzdr
In plus - mniej rdzewieje .
P10 SLX -> P10 GT -> P11 GT Top Sport "Need For Speed" Edition
Bardzo ładna primerka, gratuluje zakupu
pozdrawiam,
Wolfshade
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Ładna bestyjka
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
super bryczka oby tak wyglądała jak najdluzej
Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!
No dobra,uaktualnić pora bo trochę coś tam się pozmieniało.
Blacharsko auto nadal w stanie nienagannym.
Przez ten czas doszło.
Kompletna renowacja 17" OZ F1
Tłumik końcowy Proex.
Przedni 4-tłoczkowy zestaw hamulcowy z 200SX-a S14 (zamontowany wczoraj - na dotarciu jak należy)
Generalnie miałem się z tym autem pożegnać w tym roku ale....zostaje
No i jakieś tam pierdoły.W planach najbliższych wjazd sekwencyjnego LPG.
I teraz najlepsze...jak jest czysta to nawet mi się podoba (więc trzeba o to dbać coby jak najczęściej była czysta )
Blacharsko auto nadal w stanie nienagannym.
Przez ten czas doszło.
Kompletna renowacja 17" OZ F1
Tłumik końcowy Proex.
Przedni 4-tłoczkowy zestaw hamulcowy z 200SX-a S14 (zamontowany wczoraj - na dotarciu jak należy)
Generalnie miałem się z tym autem pożegnać w tym roku ale....zostaje
No i jakieś tam pierdoły.W planach najbliższych wjazd sekwencyjnego LPG.
I teraz najlepsze...jak jest czysta to nawet mi się podoba (więc trzeba o to dbać coby jak najczęściej była czysta )
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...ładna ta Twoja zadziora! Fotki fajne (szczególnie hebelek ładnie wygląda),
ale i tak auto o wiele fajniej prezentuje się 'na żywca'
ale i tak auto o wiele fajniej prezentuje się 'na żywca'
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
bardzo fajny samochód... dobry ruch z tymi hamulcami...
sporo tam w serii poprawić można jeszcze ... z 0,5 można by sprawdzić jak to będzie jechać
potencjał jest ostatnio jechałem takim wolnossakiem z s15 bez odprężenia czyli 10:3:1 w s14 160 hp w serii bodajże zaturbione na chińskim gt30 na 1 bar i gdyby nie sprzęgło to.. zostawiłbym narte na siedzeniu
sporo tam w serii poprawić można jeszcze ... z 0,5 można by sprawdzić jak to będzie jechać
potencjał jest ostatnio jechałem takim wolnossakiem z s15 bez odprężenia czyli 10:3:1 w s14 160 hp w serii bodajże zaturbione na chińskim gt30 na 1 bar i gdyby nie sprzęgło to.. zostawiłbym narte na siedzeniu
tak jest z 300 ZX-a ale wtedy minimum 17" musiałaby być plus do tego więcej kombinacji,przy zaciskach z S14 280 mm średnicy to max - które i tak trzeba o 4 mm stoczyć żeby weszło w zacisk bez obcierania - na plus grubość wzrosła z 22 do 30 mmhomik123456 pisze:Rysiu83, jeszcze sporo miejsca masz w feldze, to nawet spokojnie wieksze heble by weszly.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Tak jest..tarcza to 30mm grubości 280mm z S14 stoczona o 4mm ze średnicy plus 3 na nowo rozstawione otwory na szpilki (200sx ma 5 szpilek)Czyli masz tez tarcze z s14 ? i musiales je stoczyc o 4 mm, zacisk masz na jakims adapterze montowany czy wszedl na orginalne miejsca montażowe? Zaciski masz po znajomosciach czy kupiles na jakims forum czy allegro?
Zacisk i jarzmo to jedna całość i pasuje bez kłopotu do seryjnego mocowania jarzma w P11.
Zaciski są zdrowe z Allegro po 150 zeta za sztukę Tłoczki przesmarowane,korpus przemalowany i tyle.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
No trzeba działać..choć tydzień może nieco plany popsuć ale...od jutra atakuję i szukam majstra.Oby tylko głowica cała była bo będzie niezbyt ciekawie.No ale nie zapeszam.I tak ładnych parę dni będzie wyjęte.
Hamulce się spisują...nie ma to tamto,kilka razy z okolic 200 km/h hamowałem i naprawdę dają radę,jestem zadowolony
Hamulce się spisują...nie ma to tamto,kilka razy z okolic 200 km/h hamowałem i naprawdę dają radę,jestem zadowolony
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->