Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Moja kolejna Primera.

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

[ Primera] Moja kolejna Primera.

Post autor: Rysiu83 » 2010-12-25, 17:38

Jak w temacie.Opiszę a co mi szkodzi :-) (Zielone sprzedane i śmiga po Bydgoszczy teraz) również była to Primera lecz poprzedni model - czyli P10.
Obecna którą mam to topowa wersja Primery czyli model GT w wersji Sportline (limitowana seria 100 sztuk - 50 czarnych i 50 czerwonych)
Po kolei.
Silnik - SR20DEH (150KM i 181Nm) (kuty wał korbowy,ostrzejsze wałki rozrządu,inaczej zestrojona elektronika sterująca)
V-max 218 km/h (zweryfikowane pod Wyszkowem do prawie 230) 0-100 fabrycznie 8.8 sek.
Nadwozie - Sedan
Kolor - Czarnula :-)
Wyposażenie:
ABS,
2 jasie,
klima,
halogeny,
eletryka szyb przód i tył,
fabryczny zestaw audio clariona - 6 głośników z czego 4 to już nie Clariony :-)
wygłuszone przednie drzwi z 16,5 cm Phonocarami TD Line na dystansie z MDF-u
wspomaganie kierownicy o zmienionym przełożeniu w stosunku do serii (ciężko się kręci jednym palcem na postoju) oraz natychmiastowa reakcja auta na drodze przy ruszeniu sterem ;-)
centralny zamek z alarmem oraz immo czyli fabryczny NATS,
pół skórzana tapicerka,
rozpórki przedniego i tylnego zawiasu,
skórzana kierownica,
kubełkowe fotele przednie,
elektryczne,podgrzewane lusterka,
aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów oraz nakładki na pedały,
spoiler na klapie z 3 stopem,
nakładki progowe,
przedni i tylny zderzak masywniejszy niż w serii (i to jest właśnie piękny akcent nadający drapieżności tej krowie :mrgreen: ) wloty powietrza na masce pomalowane w kolorze nadwozia z czarną siatką - tak to też seria :-)
komputer pokładowy,
krócej zestopniowana skrzynia biegów,
odcinka przeniesiona na 7100 obr/min


Zawiasik - Eibach Pro kit - 40mm,
Koło - fabrycznie wypuszczona z OZ F1 na gumie 215/40R17 (na wiosnę wlatuje profil 45)

W skrócie...auto na ulicy przyciągające uwagę zwłaszcza jak umyte :lol:
Już kilka osób zaczepiało mnie i pytało o specyfikację auta a nawet spotkałem się z opiiną że to jakaś hybryda bo jeszcze takiego czegoś ten ktoś nie widział a fakt...jest ich bardzo mało :-)

W skrócie...twardo i niekoniecznie wolno ;-)
Fotek kilka (robione wczoraj na 16" z zimówkami które miała poprzednia Primera)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ostatnia nie moja ale takie koło czeka w garażu na wiosnę no i generalnie połysk budy będzie taki sam :-P
Poskładana już po niedawnej stłuczce (wprawne oko zobaczy brak zaślepki prawego halogenu - jestem na etapie jej poszukiwań)

Ot i tyle.
Plany jakieś tam są ale póki co...odkładam na konkretny kasiorkę.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:57 przez Rysiu83, łącznie zmieniany 2 razy.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-25, 17:59

Piękna czarna sztuka :)
Ale absolutnie silnikowo i napędowo w najmniejszym nawet stopniu nie różni się od zwykłej GT :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2010-12-25, 18:22

Zerżnąłem opis za czasów PMW skądś tam jeszcze ;-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-12-25, 20:18

Zdjęć nie widzę.

[Edit]
Już widzę - fajna sztuka!

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2010-12-25, 21:17

Naprawdę fajna primadonna.W szczególności podobają mi się białe kierunki w tylnych lampach.Zdradzisz rąbek tajemnicy jakie plany masz wobec niej?Pozdrawiam.
SR20VE + ?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-25, 21:31

Ło fajna, tylko trzeba trochę podkręcic kucyki. Pozdro od szybkiego rudzielca :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Tuner
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2010-08-11, 15:56
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Post autor: Tuner » 2010-12-25, 21:37

Piękna i szybka sztuka :-D
Fotografia
był japoniec - jest japoniec :D
N14 -> E11
Still better than Hunda

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-12-26, 10:39

Mnie też się podoba. Jak patrzę na te Primery to się zastanawiam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: czy by może nie przeskoczyć jednak na p11 ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-12-26, 10:59

P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11 :mrgreen:
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka 8-)
Pzdr
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-26, 12:30

Tylko P10 :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-26, 12:36

Tony212 pisze:P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11 :mrgreen:
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka 8-)
Pzdr
Wybij to sobie z głowy jest tylko łądniejsza, nowocześniejsza za to gorzej się prowadzi i więcej warzy :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-12-26, 12:45

Coobcio pisze:
Tony212 pisze:P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11 :mrgreen:
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka 8-)
Pzdr
Wybij to sobie z głowy jest tylko łądniejsza, nowocześniejsza za to gorzej się prowadzi i więcej warzy :P
kwestia gustu ;)

Autko tak jak już pisałem, świetne ;]
Obrazek

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2010-12-27, 00:57

ABS masz do naprawy sie przyznaj :D a ogolnie ładna sztuka i prawie tak ładna jak moja haha ;) pozdro :D

Awatar użytkownika
pawel_p10
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Wawa

Post autor: pawel_p10 » 2010-12-29, 12:12

Coobcio pisze:
Tony212 pisze:P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11 :mrgreen:
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka 8-)
Pzdr
Wybij to sobie z głowy jest tylko łądniejsza, nowocześniejsza za to gorzej się prowadzi i więcej warzy :P
Szczera prawda.
In plus - mniej rdzewieje :).
P10 SLX -> P10 GT -> P11 GT Top Sport "Need For Speed" Edition

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2010-12-29, 17:00

Bardzo ładna primerka, gratuluje zakupu :)


pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-12-29, 17:20

Ładna bestyjka :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

D@wiD
wiem o czym pisze
Posty: 47
Rejestracja: 2010-11-08, 13:14
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

Post autor: D@wiD » 2011-01-09, 21:22

super bryczka oby tak wyglądała jak najdluzej
Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-03-18, 18:43

No dobra,uaktualnić pora bo trochę coś tam się pozmieniało.
Blacharsko auto nadal w stanie nienagannym.
Przez ten czas doszło.
Kompletna renowacja 17" OZ F1
Tłumik końcowy Proex.
Przedni 4-tłoczkowy zestaw hamulcowy z 200SX-a S14 (zamontowany wczoraj - na dotarciu jak należy)
Generalnie miałem się z tym autem pożegnać w tym roku ale....zostaje :-)
No i jakieś tam pierdoły.W planach najbliższych wjazd sekwencyjnego LPG.
I teraz najlepsze...jak jest czysta to nawet mi się podoba (więc trzeba o to dbać coby jak najczęściej była czysta :-P )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Piotrek_S
fanatyk nissana
Posty: 280
Rejestracja: 2009-12-09, 20:30
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Piotrek_S » 2012-03-18, 20:34

Bardzo zacnie się prezentuje :) Zarzuć jeszcze jakiś wosk na lakier i coś na oponki i będzie pięknie.
A czarny to czarny - ma to do siebie, że jest czysty tylko zaraz po umyciu :D :D

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-03-18, 21:04

...ładna ta Twoja zadziora! Fotki fajne (szczególnie hebelek ładnie wygląda),
ale i tak auto o wiele fajniej prezentuje się 'na żywca' :mrgreen:
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2012-03-18, 21:15

Rysiu83, jeszcze sporo miejsca masz w feldze, to nawet spokojnie wieksze heble by weszly.
Obrazek

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2012-03-18, 21:37

Hamulce pro, nie pogardziłbym :mrgreen:

Fakt, czarny fajny tylko po myciu

PMW
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-07-10, 23:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 2012-03-18, 21:45

bardzo fajny samochód... dobry ruch z tymi hamulcami...

sporo tam w serii poprawić można jeszcze ... z 0,5 można by sprawdzić jak to będzie jechać :)

potencjał jest ostatnio jechałem takim wolnossakiem z s15 bez odprężenia czyli 10:3:1 w s14 160 hp w serii bodajże zaturbione na chińskim gt30 na 1 bar i gdyby nie sprzęgło to.. zostawiłbym narte na siedzeniu :)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-03-18, 22:00

homik123456 pisze:Rysiu83, jeszcze sporo miejsca masz w feldze, to nawet spokojnie wieksze heble by weszly.
tak jest z 300 ZX-a ale wtedy minimum 17" musiałaby być plus do tego więcej kombinacji,przy zaciskach z S14 280 mm średnicy to max - które i tak trzeba o 4 mm stoczyć żeby weszło w zacisk bez obcierania - na plus grubość wzrosła z 22 do 30 mm :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2012-03-18, 22:14

A i tak lepiej bedzie niz seria napewno wiec wystarczy :-)
To te heble co masz teraz to minimum 16 na nie wejdzie??
Bo chyba na zime przyszla to 17 tez nie bedziesz mial tylko mniejsze??
Obrazek

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-03-18, 22:17

S14 chyba seryjnie na 15 albo 16" latał,na zimę mam 16" ale bez dystansy nie podejdzie to gdyż ramię obija o zacisk
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-03-18, 22:19

Czyli masz tez tarcze z s14 ? i musiales je stoczyc o 4 mm, zacisk masz na jakims adapterze montowany czy wszedl na orginalne miejsca montażowe? Zaciski masz po znajomosciach czy kupiles na jakims forum czy allegro?

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2012-03-18, 22:19

A no tak pisales ze cos tam by obcieralo. Ale do zimy daleko, teraz cieszyc sie tym trzeba ze coraz cieplej bedzie:-) Ja tez musze wrzucic juz letnie 16 :-)
Moze zima nie wroci juz :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-03-18, 22:24

Czyli masz tez tarcze z s14 ? i musiales je stoczyc o 4 mm, zacisk masz na jakims adapterze montowany czy wszedl na orginalne miejsca montażowe? Zaciski masz po znajomosciach czy kupiles na jakims forum czy allegro?
Tak jest..tarcza to 30mm grubości 280mm z S14 stoczona o 4mm ze średnicy plus 3 na nowo rozstawione otwory na szpilki (200sx ma 5 szpilek)
Zacisk i jarzmo to jedna całość i pasuje bez kłopotu do seryjnego mocowania jarzma w P11.
Zaciski są zdrowe z Allegro po 150 zeta za sztukę :-D Tłoczki przesmarowane,korpus przemalowany i tyle.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-04-29, 18:55

No trzeba działać..choć tydzień może nieco plany popsuć ale...od jutra atakuję i szukam majstra.Oby tylko głowica cała była bo będzie niezbyt ciekawie.No ale nie zapeszam.I tak ładnych parę dni będzie wyjęte.
Hamulce się spisują...nie ma to tamto,kilka razy z okolic 200 km/h hamowałem i naprawdę dają radę,jestem zadowolony :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”