Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] czarne sunny gti sr20ve...nowy własciciel nowe wciel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

[Sunny] czarne sunny gti sr20ve...nowy własciciel nowe wciel

Post autor: pulp » 2010-10-21, 14:45

MODEL: N14 GTI Hatchback
SILNIK: Był SR20DE potem został zeswapowany SR16VE + panewki ACL race, pierścienie CTI, tłoki doprężające,wał i korby z primery p11 2.0, przestawiony rozrząd by coobcio ,uszczelka pod głowe na zamówienie,pompa paliwa od maximy 3.0
UKLAD DOLOTOWY: Przepływka w rórze fi80, filtr simota PLANY:odizolowanie filtra w airboxie,moze eksperymenty z dlugoscia dolotu
UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC (owinięty taśmą termoizolacyjną) dalej wydech pełen przelot by EL-TEC na tłumiku z galanta VR4 i końcowy EL-TEC PLANY:ogarniecie uszczelnien,dopasowanie połączen
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone ECU Masterem det III, zmienne fazy odpalane przy 4300obr.min PLANY: rev limiter 8400,
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło: AISIN model AGN 6-cio sprężynowe najmocniejsze PLANY: skrzynia P11 GT z krótszą przekładnią główną może lekkie koło
ZAWIESZENIE:tył amortyzatory KYB GR2 + obniżające sprężyny H&R(czerwone) ,łaczniki stabilizatorów z p10gt ,przód wklady BILSTEIN b8 w customowej ladze,rozwiercone fasolki do negatywu,sprężyny MTS-TECHNIC raczej niskie :P PLANY: rozpórki
UKLAD HAMULCOWY: Przód tarcze seria trw +EBC GREENSTUFF,usuniete oslony tarcz, tył speedmax nacinane :) + Ferodo.PLANY:doprowadzenie chlodzenia do tarcz,przerobienie dzwigni rekawa
KOŁA: Felgi pancerne 7j 15'' et 25 od bmw e30 z rostoczonym otworem centralnym,oponki TOYO T1R 195/50/15
CAR-AUDIO: cd aiva = 16ki z citroena c5

Cała mechanika ogarnięta oczywiscie w Coobcio Garage 8-)

Moc 207KM max moment obrotowy 211Nm lub 195KM i 218NM w zależności od założonego kolektora.

Auto odkupiłem od kolegi bo przywiazałem sie do niego w czasie ponad rocznych perypeti i zal by było jak by poszedł do obcych...Jest to swojego rodzaju kundelek w którym sa graty m.in z mojej bmki,Coobcia bandziora,zawias tyl od Yarkowozu a smiechowe przednie kolumny pamietaja jeszcze pewnie Kiviego sunnego z gurskich... ;-) (prosze mnie poprawic jak sie myle)Plan jest prosty:auto tylko do zabawy i czerpania funu z jazdy po zakretach :D Faza pierwsza to szerokopojete odchamianie...czyli ogarniecie wycieków,klocków,opon,kabelków,uszczelnien, i powrót do stanu bdb.stage 2 to niezbednik do szybkiej jazdy czyli fajera z mega odsadzeniem,kubeł,pasy i pedały.w zime moze uspawaja sie rozpórki i na tym koniec...niestety nie przewiduje podnoszenia mocy bo przy moich celach byłoby to bezsensowna strata pieniedzy.Tak wiec pieniadze beda szły w opony,wpisowe i paliwo na starty. :mrgreen:

niedzielny lublin
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
wykresik
Obrazek
odswieżone chamulce
Obrazek
bile vs kyb:)
Obrazek
nowa guma
Obrazek
45ta sekunda jest moja :-P
http://www.youtube.com/watch?v=EZmLul3FQ64
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:06 przez pulp, łącznie zmieniany 39 razy.
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-10-21, 14:50

kolejny mocny slonecznik w klubie :)

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-10-21, 16:36

Standardowo widziałbym tu białą fele :evil:
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2010-10-21, 18:16

Tony212 pisze:Standardowo widziałbym tu białą fele :evil:
Obrazek


Białe fele już były co nie znaczy ze te beemkowe by nie mogły leciec w biel

Kubeł i szelki też były :-o

powodzenia w jazdach

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-21, 19:43

Rozwiń zdjątka, a przrzy okazji witam w klubiku VE :-D Tak zacne towarzystwo złożyło sie na Twojego woza, ze szczeka opada. Gratulacje i do zobaczenia...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-10-21, 22:22

Dzieki za miłe słowa :cool: co do felg to pewnie zostana takie bo białych było dużo a te wyglądają niepozornie i cichociemnie ;-) był kubeł i pasy ale nie w tej opcji cenowej...poza tym za cene tego ładnego fotelika z logo kupie kierownice,kubeł i pasy ''no name'' które sprawdza sie nie gozej od markowych w zakładanych przezemnie warunkach...nie ma JDMu nie ma lansu bedzie trening i walka o czas :P
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-22, 07:21

Fajny sunny, gratuluje zakupu. Pomyśl w przyszłym sezonie nad startem w Kielcach.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-10-22, 16:29

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c1 ... 0c18d.html
ustrzelone gdzies w necie :mrgreen:
przynajmniej jeden raz ale kielce musze zaliczyc :D
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-22, 18:37

Prośba, wstawiaj miniaturki, albo zdjecia. :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-10-22, 19:08

xtomek pisze:Prośba, wstawiaj miniaturki, albo zdjecia. :->
xtomek nie każdy może to robić :-| ja mam np info w lewym, dolnym rogu :
"Nie możesz załączać plików na tym forum" Sorki za OT
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Tuner
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2010-08-11, 15:56
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Post autor: Tuner » 2010-10-22, 19:24

Tony212, link do zdjęcia wystarczy wstawić w tag :) Obrazek

Wracając do Nismo... widać że auto jeździ i to całkiem szybko :mrgreen:
Fotografia
był japoniec - jest japoniec :D
N14 -> E11
Still better than Hunda

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-22, 19:27

Jak jesteś zarejestrowany, to możesz. Jeszcze sie z czymś takim nie spotkałem.
Obrazek
pulp Twoja bryka :-P

Obrazek
A tutaj z bliska ;-)
p.s.
pomarańczowe zarowki psuja wyglad, pogadaj z xkarolem.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-10-22, 20:49

No fajnie że projekt na forum został i cieszy właściela :mrgreen:

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-22, 21:00

pulp pisze:przynajmniej jeden raz ale kielce musze zaliczyc :D
to jak bedzisz myslał żeby jechac to daj znać jakoś sie zgadamy, co prawda ja już w tym sezonie nie jade obu Pucharów (jesieni i Barburki) ale od stycznia mam zamiar zacząć wraz z pierwszą eliminacją.

EOT

Bardzo mi sie podoba wysokość zawieszenia twojego Sunny. Oj jak ja bym chciał takie zawieszenie w almerze.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-23, 08:49

No no no grono torowo ulicznych maszyn się nam rozszerze..
Ps. załuję żę 18 nie pojechałem do KAzimeirza DOlnego Sunnym - to w niedziele na rally sprinta bym wpadł :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-10-28, 17:12

Obrazek
Obrazek

Dzis Sunny dostal porcje chinszczyzny która poprawiła znacznie pozycje kierownika.Tak wiec małymi kroczkami ide do przodu ;-) jutro zbieznosc,po swietach oslona przegubu,jak uszczelnie pokrywe zaworów i aparat to cykne jakies foto motorowni.Cały czas szukam kubła spelniającego kryteria:nie chinol i nie drozszy niz 300...moze jakies poprzecierane sparco junior sie trafi :roll: No i powoli mysle nad miejscem startu w tym miesiacu.
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-28, 17:34

mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...
To jest wyjątkowo złośliwe ;-) stwierdzenie, bo każda reguła ma wyjątki :-P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Uuuu...bedzie czym kręcić, pozdro od rudzielca!!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-10-28, 20:36

Widać technicznie profi auto ogarniasz :)

białe kółko i pakiet od GTIRa :):)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-10-28, 22:22

Zastanawiałem się nieraz nad podobną kierą. To jest zwykła bez homologacji taniośc z np. allegro? Nie obawiasz się pierwszego lepszego patrolu? Mnie tylko to hamuje ;-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-10-28, 23:10

Najtansza z allegro zamszowa z koniecznym dla mnie odsadzeniem +10cm...(podobne tylko czarne sparco safari mial G.Grzyb w swifcie s1600 którego onbordy ogladalem jeszcze na cd... :roll: ) Klakson dziala wiec nie ma tragedi,a w najgorszym wypadku zmiana na serie 10 min,przeglad jednego elementu ok 35 wiec mysle ze sie opłaca.A moze mikołaj przyniesie rekawiczki do tego zamszyku... :D

nie nie ogarniam....jestem tylko kucharzem ale z takimi podwoziowo eksploatacyjnymi sprawami daje sobie rade :P

lotka gtir i zdezak sa super ale maska jest totalnie nie w moim guscie...jak bym wchodzil w dziury w masce to podobaja mi sie wyloty powietrza z kadeta gsi ;-)
pzdr.
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-30, 12:43

Mi się takie 3 ramienne JAcky podobają :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-10-30, 19:27

No fajna ta kierownica jednak wolał bym trójramienną :-) Ciekawe jak ten zamsz sie bedzie zachowywał po paru pojeżdzawkach :)

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-10-30, 19:46

3 ramienna mam w bmce ''szuter edyszon'' :mrgreen: wiec w sunnym mala odmiana.na razie brudzi rece niekiepsko.Zrobilem tez zbieznosc co nie bylo takie proste bo dopiero 3 zaklad miał specjalne przedluzki do latarek....Na tym setupie zawiasu swiatlo padalo w połowie zdezaka... :roll: Wieczorem jednoosobowa grupa ekspertów składajaca sie z mojej osoby stwierdziła ze wóz nareszcie skreca!! :D
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-10-30, 20:20

Ile stopni negatywu ustawiliscie z przodu ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-10-30, 20:37

Tak naprawde to nie mam pojecia bo robili tylko zbieznosc...jest na max kolumna przesunieta na rozwierconej fasolce... :-P
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-10-31, 09:40

Do zamszowej kierownicy tylko zamszowe rękawiczki.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-02, 19:15

zwłaszcza jak ma się posiekane w warsztacie łapy to taka kiera długo nie wygląda ;-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-11-02, 22:29

Zgadzam sie panowie z wami w 100%.jak bym miał omp za 650zl to bym zakladal kondonik na ulice i rekawiczki do sprintów...ona kosztowala 130 wiec nie bedzie mi szkoda jak sie wytrze :-P pozatym to auto nie jest uzywane na co dzien wiec i zywotnoscia tego wyczynowego wolantu nie powinienem sie martwic :mrgreen:
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-11-02, 22:58

Ja mam klakson momo i jak goście mnie już dwa razy pytali o homologację to mówiłem:
" Panie, to momo, najwyższa półka, gdzieś tam pewnie jest homologacja, proszę szukać"
Jak na razie działa :mrgreen:
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-02, 23:38

Heh, sposób pozytywny :-)

Co do Sunnego to wrzucił byś może fotkę tego negatywu (koła względem błotników). Ja nie rozpiłowywałem otworów tylko dokręciłem kolumnę podnosząc zwrotnicę na żabce. Otrzymałem zauważalny negatyw (zwłaszcza z tyłu) i dużo ciężej teraz autem zamieść z hebla.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”