[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] P11.144 by Bombel
Model: Primera
Rok: 2000
Silnik: SR20DE -> SR20VE
Moc seria: 143 KM i 181 Nm
Moc STAGE 1 N/A: 154 KM i 194 Nm (kolektor SSAC 2,5" + reszta wydechu by Mtech 2,5", mod rozrządu, Fujita 3")
Moc obecnie: 285,6 KM i 351,7 Nm
MODYFIKACJE
SILNIK
- Kolektor wydechowy custom pod turbo,
- Intercooler 550x180 mm
- orurowanie z kwasa
- Turbina Garrett 45V1 z Nissana SKYLINE'a GTS,
- blow off GREDDY TYPE RS,
- wydech 2,5" by M-TECH,
- przyspieszony wałek ssący o 4 st.,
- stożek FUJITA 3",
- regulator paliwa,
- MBC
- pompa WALLBRO GSS342,
- wtryski 440 cc/min z AUDI TTS, -> 550 ccm Subaru
- odprężająca uszczelka pod głowicę
- tłoki 200SX S14
- swap na SR20VE
- auto wystrojone ECUMASTEREM DET3
KOŁA
Falken ZE912 215/40R17
ZAWIESZENIE
- Przód Kayaba Ultra SR,
- Tył Kayaba AGX,
- Sprężyny H&R - 35 mm -> EIBACH PRO KIT -30 mm
Zdjęcia: http://picasaweb.google.pl/BMBL80/P11144
Filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=Kpael2IuZKs
http://www.youtube.com/watch?v=gmUusqtJ ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=N4dbPd_L8NA
http://www.youtube.com/watch?v=l9BMDB2n6hQ
http://www.youtube.com/watch?v=wc5XU05XzGs
http://www.youtube.com/watch?v=DGSl-cuvyzY
http://www.youtube.com/watch?v=ZLKQCJmfS9o
http://www.youtube.com/watch?v=ptcycN07YLw
PLANYkomputer PC
Rok: 2000
Silnik: SR20DE -> SR20VE
Moc seria: 143 KM i 181 Nm
Moc STAGE 1 N/A: 154 KM i 194 Nm (kolektor SSAC 2,5" + reszta wydechu by Mtech 2,5", mod rozrządu, Fujita 3")
Moc obecnie: 285,6 KM i 351,7 Nm
MODYFIKACJE
SILNIK
- Kolektor wydechowy custom pod turbo,
- Intercooler 550x180 mm
- orurowanie z kwasa
- Turbina Garrett 45V1 z Nissana SKYLINE'a GTS,
- blow off GREDDY TYPE RS,
- wydech 2,5" by M-TECH,
- przyspieszony wałek ssący o 4 st.,
- stożek FUJITA 3",
- regulator paliwa,
- MBC
- pompa WALLBRO GSS342,
- wtryski 440 cc/min z AUDI TTS, -> 550 ccm Subaru
- odprężająca uszczelka pod głowicę
- tłoki 200SX S14
- swap na SR20VE
- auto wystrojone ECUMASTEREM DET3
KOŁA
Falken ZE912 215/40R17
ZAWIESZENIE
- Przód Kayaba Ultra SR,
- Tył Kayaba AGX,
- Sprężyny H&R - 35 mm -> EIBACH PRO KIT -30 mm
Zdjęcia: http://picasaweb.google.pl/BMBL80/P11144
Filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=Kpael2IuZKs
http://www.youtube.com/watch?v=gmUusqtJ ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=N4dbPd_L8NA
http://www.youtube.com/watch?v=l9BMDB2n6hQ
http://www.youtube.com/watch?v=wc5XU05XzGs
http://www.youtube.com/watch?v=DGSl-cuvyzY
http://www.youtube.com/watch?v=ZLKQCJmfS9o
http://www.youtube.com/watch?v=ptcycN07YLw
PLANYkomputer PC
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:20 przez bombel, łącznie zmieniany 18 razy.
- Kamilos210
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2009-12-09, 13:36
- Lokalizacja: Płock
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Mike_83 pisze:Co to jest to pomaranczowe na silniku?
rz pisze:Rdza. Samochod przezyl powodz
bombel no to się pościgamy na zlocie
Staniemy na 1/4 ale bigiem
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Hmm jak biegiem to i może ja dołączę
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
silkonu w domu nie masz
utłuszczasz nim oringa i po sprawie albo zamów w ASO 2 sztuki to i dla Zura będzie...
utłuszczasz nim oringa i po sprawie albo zamów w ASO 2 sztuki to i dla Zura będzie...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kiedys cos wspominales, ze lepiej aparat zaplonowy ze starszego modelu wrzucic bo te nasze sie slabo ogarniaCoobcio pisze:utłuszczasz nim oringa i po sprawie albo zamów w ASO 2 sztuki to i dla Zura będzie...
Szczerze to były swieta i postepy zerowe. Dalej nie mam kostek pod wtryski, gośc od turbiny ja sprzedal, wiec musze kolejnej szukac, a wszystkie uniwersalne intercoolery sa o jakies 10 cm za szerokie w stosunku do tego co liczylem z gosciem w KonstancinieAdams pisze:I jak postepy? Graty skompletowane? Co w najblizszych planach?
No ale do wiosny jeszcze 3 miesiace, wiec zdąże