SILNIK: SR20DET,
UKLAD DOLOTOWY: dolot z filtrem APEXi, ITB, MBC, BOV Prof Sheepdog, FMIC
UKLAD WYDECHOWY: 2,5 cala z końcowym M-Tech przerobionym Twin-Loop'em, Turbo T28 zmienione na T3/T4
ELEKTRONIKA: ecu seria, wskazniki AG, boost, EGT, temp i ciśnienie oleju - w planach Ecumaster
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło exedy
ZAWIESZENIE: sprężyny APEX, rozpórka przednia górna nismo, tylna rozpórka Lui Garage, aktualnie felgi Advanti Racing 16x7, opony 195/45/16 Pirelli P Zero Nero
UKLAD HAMULCOWY: na razie seryjne spowalniacze, przewody w stalowym oplocie viper performance, plan - zaciski z 406 coupe V6,
BODY-KIT: seria, choć wielu myśli że to dokładane

ŚRODEK: deska we floku, gałka zmiany biegów nismo, kubły, pasy szelkowe sparco - w planach obszycie alcantarą boczków i podsufitki
MOC: 225 KM (katalog) po przeróbkach 2xx

G-Tech 0-60: 4,59s
1/4 mili (SSS Kamień Śląski): 13,3s
Tak wyglądał w zeszłym roku:



Tego wynalazku już się pozbyliśmy:


Zdjęcia kilku gratów:



Deska we floku:
http://img37.imageshack.us/g/snv12875.jpg/
A stare tak odnowiłem:
