Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] N16 - moje maleństwo(;

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Dzbanek
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2015-06-14, 01:28
Lokalizacja: Lublin

[ Almera] N16 - moje maleństwo(;

Post autor: Dzbanek » 2015-12-26, 15:30

Witam forumowiczów,

Almerą jeżdżę od maja roku bieżącego. Wpadła mi w ręce przypadkowo, znajomy zauważył na osiedlu do sprzedania, gdy akurat szukałem samochodu ;) wtedy jeszcze w życiu bym nie powiedział że tak mi podpasuje ;) Pod maską japońskie 2.2Di w 110km na łańcuchu. Poprzedni właściciel mocno wiekowy, a właściwie już nieżywy. Od maja zrobiłem wiele i niewiele - auto było strasznie zaniedbane i trzeba było trochę zainwestować w nie czasu, pieniędzy i wiedzy lepiej obeznanych. Teraz już wychodzi na prostą. Na przyszłość planuję doprowadzenie lakieru do porządku - w tym momencie jest trochę roboty z nim, zrobienie podłogi (mała dziura za kierowcą + konserwacje), zajęcie się wnętrzem (przeciągnięcie CB na stałe w schowek pod radio, drugie pranie tapicerki, wytłumienie boczków i zmianę głośników), na wiosnę felga no i jak najwięcej kilometrów ;)

Fotek niewiele, ale tylko tyle mam(;

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2015-12-26, 17:59

Fajna,nic tylko kulac kilometry;) cena ropg do tego zachęca ;D

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-12-26, 20:15

Dzbanek, witamy na forum :] Gratulacje auta, dbaj o o nie - zwłaszcza o silnik tu masz topic jak używać tego silnika -> viewtopic.php?t=20292
No i jeszcze zachęcamy do udzielania się w temacie grupy oraz uczestnictwa w spotach viewtopic.php?t=18221&start=0