[ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Niedział, teoretycznie powinna pompa bm50 wystarczyć, w końcu była w 200sx sr20det pod takimi zaciskami, jeśli będzie pasowała p&p to w zasadzie koszt wymiany żaden
a pisząc, że nie wchodzą na Nissanowskie Ronale miałeś na myśli ocieranie zacisku bez dystansów o felgę (ET) ?
a pisząc, że nie wchodzą na Nissanowskie Ronale miałeś na myśli ocieranie zacisku bez dystansów o felgę (ET) ?
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
tak to miałem na myśli, niestety dystanse przy Ronalach nie bardzo wchodzą w grę, bo będą wystawać z błotników....a tego już bym nie zdzierżył Optymalne wyjście to zmiana felgi, ale ja lubię te Ronale, dla mnie nie ma ładniejszego ORI koła... w16".
Co do BM50 się zastanawiam, czy nie dać takiej do swojej P11GT, tylko czy coś to zmieni jak mam ori set hamulcowy? (kosztów pompy nie liczę bo mam takie dwie)
Co do BM50 się zastanawiam, czy nie dać takiej do swojej P11GT, tylko czy coś to zmieni jak mam ori set hamulcowy? (kosztów pompy nie liczę bo mam takie dwie)
Niedział, z tego co pamiętam to Ronale nie wystają aż tak bardzo żeby nie można było dać dystansów i nie oszpecić auta wystającymi ramionami felg, dystanse w zasadzie planowałem dołożyć od dawna. Będę się zabierał za montaż zacisków to dokładnie pomierzę aby wszystko było ok, w końcu nie planuję zmienić felg na inne bo te mi się bardzo podobają
[ Dodano: 2015-02-23, 19:01 ]
Między czasie doszły do mnie tarcze i klocki z tego samego zestawu - stan bdb
oraz leży już od dłuższego czasu i i czeka na montaż wydajniejsza pompa + regulator... i jakoś ostatnio nie mogę coś się zabrać za robotę
[ Dodano: 2015-03-06, 21:08 ]
W końcu się zabrałem za grzebanie:) nowa pompa , regulator i rozrusznik po regeneracji założony
[ Dodano: 2015-04-04, 20:13 ]
Furka od 2 tygodni wystrojona, śmiga aż miło. Odcinka ustawiona na ok 8000 tyś (jednak przelutowałem kwarc więc obeszło się bez FI).
[ Dodano: 2015-05-31, 22:01 ]
Dystans 256km i ten wynik, to się nazywa eco driving
[ Dodano: 2015-02-23, 19:01 ]
Między czasie doszły do mnie tarcze i klocki z tego samego zestawu - stan bdb
oraz leży już od dłuższego czasu i i czeka na montaż wydajniejsza pompa + regulator... i jakoś ostatnio nie mogę coś się zabrać za robotę
[ Dodano: 2015-03-06, 21:08 ]
W końcu się zabrałem za grzebanie:) nowa pompa , regulator i rozrusznik po regeneracji założony
[ Dodano: 2015-04-04, 20:13 ]
Furka od 2 tygodni wystrojona, śmiga aż miło. Odcinka ustawiona na ok 8000 tyś (jednak przelutowałem kwarc więc obeszło się bez FI).
[ Dodano: 2015-05-31, 22:01 ]
Dystans 256km i ten wynik, to się nazywa eco driving
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Wolfshade, Ty jechałeś całą trasę 80km/h na V biegu?
Mój rekord przy prędkości do 110km/h (chwilami 130km/h) na trasie 450km to 5,9L/100km.
Mishi, P11GT potrafi być oszczędne. Jak się jedzie z prędkością tak do 115k/h to 6,5L/100km nie jest jakimś wielkim wyczynem.
Mój rekord przy prędkości do 110km/h (chwilami 130km/h) na trasie 450km to 5,9L/100km.
Mishi, P11GT potrafi być oszczędne. Jak się jedzie z prędkością tak do 115k/h to 6,5L/100km nie jest jakimś wielkim wyczynem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
a ja sie podniecilem ze micra mi ostatnio spalila 7.3l... zamiast lpg trzeba wlozyc vvl:D
ogolnie widzialem Cie na kaponierze w niedziele jechalem rowerem, chcialem sie ustawic spod świateł ale cos mi naped nie blanga to odpuscilem
ogolnie widzialem Cie na kaponierze w niedziele jechalem rowerem, chcialem sie ustawic spod świateł ale cos mi naped nie blanga to odpuscilem
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Średnio jechałem między 80-120kmh i głównie V bieg, jazda spokojna bez szaleństw wg. komputera średnia prędkość wynosiła 54km. Czuć, że VE ma dużo nm od dołu i dzięki temu nie muszę go cisnąc aby elastycznie jechał. Wiadomo , że komputer ze spalaniem przekłamuje ale realnie wyszło około 5-5.5l na 100km no chyba że mi pływak się zaciął
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Wolfshade, powiem Ci, że komp pokazuje względnie przyzwoicie spalanie. Jak mi na trasie pokazał 6L/100km, to wtedy LPG mi wciął około 8L/100km. Zgadza się to z tym, że LPG pali 2L więcej.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, Jak miałem poprzedni silnik to spalanie w miarę się zgadzało z rzeczywistością, teraz trochę komputer zaniża jak mam VE - mniej gazu używam aby jechał tak samo.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Jak masz świnkę wmontowaną to tak może być - nieco inne dawkowanie paliwa.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, dokładnie - VE bez świnki będzie zalanie nie mówiąc już o fazach
[ Dodano: 2015-09-07, 18:10 ]
W końcu do mnie doszły może uda mi się ogarnąć temat w tym tygodniu wielkie dzięki nismojoe
[ Dodano: 2015-09-07, 18:10 ]
W końcu do mnie doszły może uda mi się ogarnąć temat w tym tygodniu wielkie dzięki nismojoe
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Waleczki N1?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
majchrzok, tak N1
PrzeRuSco, będę kręcił tak jak teraz do max 8 tyś więc sprężynki zostawiam seryjne
[ Dodano: 2015-09-09, 20:30 ]
Wałeczki już na swoim miejscu teraz została tylko korekta mapy.
PrzeRuSco, będę kręcił tak jak teraz do max 8 tyś więc sprężynki zostawiam seryjne
[ Dodano: 2015-09-09, 20:30 ]
Wałeczki już na swoim miejscu teraz została tylko korekta mapy.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
adrionGT, było już jeżdżone, silnik gada zaje... i jakoś tam się odpycha ale efekt końcowy będzie dopiero po wystrojeniu fury.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Fura wystrojona i muszę przyznać że różnica po strojeniu jest kolosalna
adrionGT, może przy okazji jakąś sesję zrobię, choć wizualnie z zewnątrz u mnie mało się zmieniło ostatnio, więcej pod maską
adrionGT, może przy okazji jakąś sesję zrobię, choć wizualnie z zewnątrz u mnie mało się zmieniło ostatnio, więcej pod maską
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Wolfshade, ogarniałeś już coś z hamulcami?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, jeszcze się nie zabrałem, zaciski tarcze i klocki leżą i czekają, mam w planach zabrać się jakoś późną jesienią lub zimą - teraz mam strasznie mało czasu na grzebanie przy aucie
Ad@mus, przy okazji może coś nagram
Ad@mus, przy okazji może coś nagram
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Wolfshade, zacznij od tego co ja zrobiłem - wymiana serwa na M215T. W oryginale masz pompę 1"
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, planuję właśnie iść tą drogą i zrobić jak u Ciebie
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033