[ Primera] P11 GT - Primousique
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] P11 GT - Primousique
Witam, w końcu wolna chwilą to można się zaprezentować
Auto to P11 GT Sportline z 97 roku.
Niektórzy z was go znają za poprzedniego właściciela z nissanklubu
Bardzo krótki opis:
Silnik:
- SR20DEH seryjnie 150km/180nm
Dolot:
- fujita 3"
Wydech:
- kolektor SSAutochrome 4-2-1 - 2,5 cala;
- wydech M-Tech 2,5 środkowy M-tech;
- końcowy El-tech.
Układ napędowy:
- mocniejsze półosie
- sprzęgło SPEC Stage 1
Zawieszenie:
- Sprężyny H&R -35mm
- Amorki Bilstein B6
- Rozpórki tył oraz przód
Hamulce:
- tarcze TRW - przód 280mm i tył 257mm
- klocki FERODO Premier
Koła:
- Lato OZ F1 17" - Falken ZIEX ZE512 215/40/17 87w
- Zima DOTZ Imola 16" Uniroyal MS plus 66 205/55R16 91H
Parę słów: Auto jest ze mną prawie od roku. Przejechaliśmy razem ponad 20Kkm.
Dużo po Polsce, Niemcy, Chorwacja (Hvar), Białoruś. Nie mogę powiedzieć złego słowa:)
Co do tego co zrobiłem przez ten okres.
Na pierwszy ogień wyleciał gwint - dla mnie za bardzo hardcorowy. Niestety nie udało się znaleźć sprężyn Eibach które były w nim oryginalnie - już nie produkują do P11. Więc wybór padł na H&R i powrót do seryjnych amorków które otrzymałem z autem. Niestety ten zestaw okazał się nie trafiony. Auto skakało i prowadziło się byle jak. Po 2 tygodniach wymiana na Bilstein B6 i to było to czego szukałem.
Za jakiś miesiąc zaczęło puchnąć sprzęgło. Miałem akurat na oku SPEC w dobrej cenie. Więc wymiana wraz z nową ori linką i jazda.
A za parę miesięcy przyszedł czas na wyciszenie auta. Puszeczka zamiast tłumika
końcowego dla mnie była zdecydowanie za głośna. Panowie z El-techa pomogli mi i jest teraz zdecydowanie lepiej
No i na zimę po kilku tygodniach namysłu postanowiłem zakupić alusy 16" oraz pomalować je na czarno Z wyniku jestem zadowolony.
Jakieś plany są. Ale wolę o nich mówić po zrealizowaniu.
Kilka zdjęć. Przy sprzyjającej aurze zrobi się coś fajnego
Warszawa
Białoruś
Bieszczady
Chorwacja
Auto to P11 GT Sportline z 97 roku.
Niektórzy z was go znają za poprzedniego właściciela z nissanklubu
Bardzo krótki opis:
Silnik:
- SR20DEH seryjnie 150km/180nm
Dolot:
- fujita 3"
Wydech:
- kolektor SSAutochrome 4-2-1 - 2,5 cala;
- wydech M-Tech 2,5 środkowy M-tech;
- końcowy El-tech.
Układ napędowy:
- mocniejsze półosie
- sprzęgło SPEC Stage 1
Zawieszenie:
- Sprężyny H&R -35mm
- Amorki Bilstein B6
- Rozpórki tył oraz przód
Hamulce:
- tarcze TRW - przód 280mm i tył 257mm
- klocki FERODO Premier
Koła:
- Lato OZ F1 17" - Falken ZIEX ZE512 215/40/17 87w
- Zima DOTZ Imola 16" Uniroyal MS plus 66 205/55R16 91H
Parę słów: Auto jest ze mną prawie od roku. Przejechaliśmy razem ponad 20Kkm.
Dużo po Polsce, Niemcy, Chorwacja (Hvar), Białoruś. Nie mogę powiedzieć złego słowa:)
Co do tego co zrobiłem przez ten okres.
Na pierwszy ogień wyleciał gwint - dla mnie za bardzo hardcorowy. Niestety nie udało się znaleźć sprężyn Eibach które były w nim oryginalnie - już nie produkują do P11. Więc wybór padł na H&R i powrót do seryjnych amorków które otrzymałem z autem. Niestety ten zestaw okazał się nie trafiony. Auto skakało i prowadziło się byle jak. Po 2 tygodniach wymiana na Bilstein B6 i to było to czego szukałem.
Za jakiś miesiąc zaczęło puchnąć sprzęgło. Miałem akurat na oku SPEC w dobrej cenie. Więc wymiana wraz z nową ori linką i jazda.
A za parę miesięcy przyszedł czas na wyciszenie auta. Puszeczka zamiast tłumika
końcowego dla mnie była zdecydowanie za głośna. Panowie z El-techa pomogli mi i jest teraz zdecydowanie lepiej
No i na zimę po kilku tygodniach namysłu postanowiłem zakupić alusy 16" oraz pomalować je na czarno Z wyniku jestem zadowolony.
Jakieś plany są. Ale wolę o nich mówić po zrealizowaniu.
Kilka zdjęć. Przy sprzyjającej aurze zrobi się coś fajnego
Warszawa
Białoruś
Bieszczady
Chorwacja
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:51 przez onegog, łącznie zmieniany 2 razy.
Panowie. A mi i białe i czarne się podobają. Wkurza mnie tylko że białe trzeba minimum raz w tygodniu czyścić. Okazało się że wzór niestety nie jest za bardzo odpowiedni do koloru białego. Strasznie szybko się brudzą i strasznie ciężko się czyszczą.
Do tego drogi po tej zimie wyglądają nie za fajnie. więc coraz bardziej się zastanawiam czy nie kupić letnich używek 16" za 200-300 zł na wiosnę i poczekać z 17" i profilem 40 aż trochę dziur ubędzie
Bardzo fajny NIssan. A w srodku cos zmieniales? Na czarnych alusach ladnie wyglada ale na białych do tego kolor kozak by byl. Pozdrawiam
Wspierajmy Polskie Rajdy.
www.rally.olsztyn.pl
Mechanika w dobrej Cenie Olsztyn Pana Tadeusza Nr 792433722
www.rally.olsztyn.pl
Mechanika w dobrej Cenie Olsztyn Pana Tadeusza Nr 792433722
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto dzisiaj u mnie było na małym serwisiku i przeglądzie.
Kurcze ale ładna ta primerka...
Nic tylko SR20VE pod maskę pakować - będzie mniej palić w trasie, będzie o wiele zrywniejsze i elastyczniejsze auto no i akurat czarny kolor pokrywy zaworowej z wygrawerowanymi napisami VVL będzie się tam idealnie komponować
Kurcze ale ładna ta primerka...
Nic tylko SR20VE pod maskę pakować - będzie mniej palić w trasie, będzie o wiele zrywniejsze i elastyczniejsze auto no i akurat czarny kolor pokrywy zaworowej z wygrawerowanymi napisami VVL będzie się tam idealnie komponować
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ty sie nie wahaj bo na nissanie jest napisane wróć do mnieonegog pisze:Wóz w Polsce. W międzyczasie zwiedził trochę Świata - najdalej w Barcelonie
W tym tygodniu dostanie kolegę - hdi 90km aby malucha wozić spokojnie i komfortowo.
Zobaczymy co dalej. Na razie się waham. Z jednej strony fajnie mieć drugie auto dla przyjemności a z drugiej - koszta itd.
coś Ty z tym dieslem nie wygłupiaj się - bedziesz żałować nic nie zaosczedzisz na tej ropie a w serwis bedziesz pchać wiecej niz w primere wiem coś o tym...
E tam. Hdi jest prawie nówka 8 tysięcy przejechane. Więc pośmiga trochę bez kosztów. A za 2 lata się wymieni.
A primerka ma już chętnego od dawna. Tobie bym musiał sprzedać drożej niż kupiłem, inaczej by mnie żaba zjadła
[ Dodano: 2011-08-10, 21:38 ]
A primerka ma już chętnego od dawna. Tobie bym musiał sprzedać drożej niż kupiłem, inaczej by mnie żaba zjadła
[ Dodano: 2011-08-10, 21:38 ]
Dzięki, co do ostatniego to mody i bezawaryjność nie idą w kupie. Na tym forum jest wiele tego przykładów. Ja muszę mieć auto którym w miarę spokojnie mogę np jutro wyruszyć w Polskę albo i poza. I wrócić.zuru82 pisze:Fajne autko Mi tam się podobają te czarne felgi Kwestia gustu oczywiście.
VE tu wsadzić to rzeczywiście by miło było
Powodzenia w modach i bezawaryjności życzę
onegog pisze:E tam. Hdi jest prawie nówka 8 tysięcy przejechane. Więc pośmiga trochę bez kosztów. A za 2 lata się wymieni.
A primerka ma już chętnego od dawna. Tobie bym musiał sprzedać drożej niż kupiłem, inaczej by mnie żaba zjadła
[ Dodano: 2011-08-10, 21:38 ]Dzięki, co do ostatniego to mody i bezawaryjność nie idą w kupie. Na tym forum jest wiele tego przykładów. Ja muszę mieć auto którym w miarę spokojnie mogę np jutro wyruszyć w Polskę albo i poza. I wrócić.zuru82 pisze:Fajne autko Mi tam się podobają te czarne felgi Kwestia gustu oczywiście.
VE tu wsadzić to rzeczywiście by miło było
Powodzenia w modach i bezawaryjności życzę
kolega ma hdi - ciągle zapchany fap, co kilka tygodni 400 zł za odetkanie w serwisie... ropa w oleju ... pierscienie tłokowe sie wytarły spadła kompresja... ja zupełnie poważnie mówię... odradzam diesla
ale i tak zrobisz jak uważasz