ale jak zalaczy sie faza to MRC z miejsca ma polowe dlugosci przewagi psychicznej, normalnie szczena mi opadla, calkiem zupelnie inaczej to brzmi jak jedziesz bok w bok niz sluchajac np z chodnika jak auto smignie
[Sunny] MRC Sunny N14 GTi SR20VE NEO VVL
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Z rolki z jedynki, chcialem z dwojki ale nie przystal na moj pomysl, mieli mi kola strasznie jak przeszarzuje
jedynka dwojka o dlugosc maski jestem z przodu, trojeczka juz o nieco ponad pol dlugosci z przodu, czworeczka no to juz ponad dlugosc samochodu, ja z kolega onboard, MRC sam, oczywiscie niech kolega skonfrontuje ta relacje ze swojego punktu widzenia
ale jak zalaczy sie faza to MRC z miejsca ma polowe dlugosci przewagi psychicznej, normalnie szczena mi opadla, calkiem zupelnie inaczej to brzmi jak jedziesz bok w bok niz sluchajac np z chodnika jak auto smignie
ale jak zalaczy sie faza to MRC z miejsca ma polowe dlugosci przewagi psychicznej, normalnie szczena mi opadla, calkiem zupelnie inaczej to brzmi jak jedziesz bok w bok niz sluchajac np z chodnika jak auto smignie
no muszę coś w końcu nagrać no i nagramNagrał byś jakiegoś onboarda z zegarami to byśmy porównali do mojego VEJa u siebie obstawiam okolice 190KM. Po 3 dniach jazdy na VVL już mam mega niedosyt...
Ty Bodek hamkę masz rzut beretem a więc hamuj bydlaka bo ciekaw jestem wyników
heh szkoda że nie sprawdziliśmy się jak mialem 14-stkiprtp'06 pisze:Z rolki z jedynki, chcialem z dwojki ale nie przystal na moj pomysl, mieli mi kola strasznie jak przeszarzujejedynka dwojka o dlugosc maski jestem z przodu, trojeczka juz o nieco ponad pol dlugosci z przodu, czworeczka no to juz ponad dlugosc samochodu, ja z kolega onboard, MRC sam, oczywiscie niech kolega skonfrontuje ta relacje ze swojego punktu widzenia
[ Dodano: 2010-07-03, 10:13 ]
oni nie wiedzą co to jest SR20, VE, VVL itd i myślą że tylko honda jedzie ale wczoraj ze Snepoonem daliśmy im lekcje pokoryChłopaki z Hond pod wrażeniemszkoda, że sie wydało że to VE
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
I niech to pozostanie waszą cichą tajemnicą, powiedzcie że Nissany Gti to męskie wozy a nie jakieś babskie Hondy z 1,6 czy 1,8 pod maską 
Ps. od Niedzieli wieczora będę w Kazimierzu do Lubelasa wpadnę pewno na chwilkę to jakiegoś spota można by zorganizować
Ps. od Niedzieli wieczora będę w Kazimierzu do Lubelasa wpadnę pewno na chwilkę to jakiegoś spota można by zorganizować
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wiosna zbliża się co prawda małymi krokami ale chyba pora odkopać nieco mój temat
oto ostatnie aktualne foto na letnich kapciach :


Tu z primą KTR'a
Nastała zima i auto zdecydowaną większość czasu stoi sobie w garażu, staram się jak najmniej jeździć po naszych zasolonych i dziurawych jak ser drogach.
To teraz może o wiosennych planach:
Jakiś czas temu udało mi się zakupić Felunek który zawsze chciałem mieć
a mianowicie ultralekkie ATS DTC 15'


felgi nówki sztuki
ale chyba od razu pójdą w biel (wg mnie biały zdecydowanie lepiej wygląda na czerwonym aucie niż srebrny )
Nabyłem również lotkę z modelu GTi-R która czeka na montaż



Do wiosny planuję też zająć się hamulcami które robią się coraz słabsze...
klocki na przód już zakupione :

dzięki osa
tarcze:

Następnie planuje przetestować tarcze nacinane i nawiercane z niższej półki które pójdą na przód z tyłu usunę korektory siły hamowania i wszystkie zaciski jak uda się dostać reparaturki zostaną zregenerowane mam nadzieję że to w znacznym stopniu poprawi ich skuteczność...
Rozglądam się też za sprężynami i w zasadzie rozpatruję dwie opcje albo mts albo apex
apex'y są trochę droższe ale zastanawiam się czy nie lepiej dołożyć do nich te parę złotych...
W celu usztywnienia budy wlecą też rozpórki home made przód + tył
oto ostatnie aktualne foto na letnich kapciach :


Tu z primą KTR'a
Nastała zima i auto zdecydowaną większość czasu stoi sobie w garażu, staram się jak najmniej jeździć po naszych zasolonych i dziurawych jak ser drogach.
To teraz może o wiosennych planach:
Jakiś czas temu udało mi się zakupić Felunek który zawsze chciałem mieć
a mianowicie ultralekkie ATS DTC 15'


felgi nówki sztuki
Nabyłem również lotkę z modelu GTi-R która czeka na montaż



Do wiosny planuję też zająć się hamulcami które robią się coraz słabsze...
klocki na przód już zakupione :

dzięki osa
tarcze:

Następnie planuje przetestować tarcze nacinane i nawiercane z niższej półki które pójdą na przód z tyłu usunę korektory siły hamowania i wszystkie zaciski jak uda się dostać reparaturki zostaną zregenerowane mam nadzieję że to w znacznym stopniu poprawi ich skuteczność...
Rozglądam się też za sprężynami i w zasadzie rozpatruję dwie opcje albo mts albo apex
apex'y są trochę droższe ale zastanawiam się czy nie lepiej dołożyć do nich te parę złotych...
W celu usztywnienia budy wlecą też rozpórki home made przód + tył
No felgi mistrzowskie, sam na nie choruję
I faktycznie biel na nich jest najlepsza 
Mam pytanko, dałbyś radę zważyć tę felgę? Bo różnie piszą na internecie o jej wadze
Co do sprężyn to można pomyśleć jeszcze o FK Automotive, cena koło 300 zł, jak zachowują się na Sunnym nie wiem, nie znalazłem opinii, ale odnośnie sprężyn do innych aut to jest sporo pochlebnych opinii na ich temat.
Mam pytanko, dałbyś radę zważyć tę felgę? Bo różnie piszą na internecie o jej wadze
Co do sprężyn to można pomyśleć jeszcze o FK Automotive, cena koło 300 zł, jak zachowują się na Sunnym nie wiem, nie znalazłem opinii, ale odnośnie sprężyn do innych aut to jest sporo pochlebnych opinii na ich temat.
Dzięki dociekliwość kolegi fostera mam pewne zarysy cenowe :
Lesjofords:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 495/komplet
Vogtland:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 645zł/komplet
AP Sportfahrwerke:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 619zł/komplet
APEX:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 590zł/komplet
COBRA:
Obniżenie -40mm(przód)/-40mm(tył) cena 610zł/komplet
FK Automotive:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 389zł/komplet
LOWTEC:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 605zł/komplet
VMAXX:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 590zł/komplet
WEITEC:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 610zł/komplet
Informacje by foster.
Wprawdzie ceny z zeszłego roku to są ale zawsze coś
Lesjofords:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 495/komplet
Vogtland:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 645zł/komplet
AP Sportfahrwerke:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 619zł/komplet
APEX:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 590zł/komplet
COBRA:
Obniżenie -40mm(przód)/-40mm(tył) cena 610zł/komplet
FK Automotive:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 389zł/komplet
LOWTEC:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 605zł/komplet
VMAXX:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 590zł/komplet
WEITEC:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 610zł/komplet
Informacje by foster.
Wprawdzie ceny z zeszłego roku to są ale zawsze coś
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dzięki Jarzyn
polowałem już jakiś czas na nie szukałem też OZ super/utraleggera ze względu na ceny felg czekałem na jakieś używki na sprzedaż ale mało tego wychodziło ceny też spore i schodziły od razu ale miałem mega farta i trafiłem nówki sztuki w sklepie internetowym za cenę bardzo promocyjną
wyrwałem ostatnie 4 szt. z magazynu
Co do wagi to producent podaje 6.06 kg bodajże i felga tyle waży u mnie na wadze domowej elektronicznej pokazywało 6 kg także wszystko się zgadza
a co do sprężyny to powiem co ja tam wydybałem... dzięki Pawel18PL, za listę cenową, ceny przedstawiają się mniej więcej tak jak podałeś wyżej
z tym że ja raczej rozpatruję dolną półkę cenową ze względu na ograniczone finanse
a więc ta dolna półka cenowa to są właśnie sprężyny:
mts- około 320zł kolega ma w primierze i w sunnym GTi no i spisują się całkiem nieźle ładnie glebią auto
Fk automotive o których wspominał Jarzyn, cena 299zł osobiście nie znam na ich temat żadnych opinii
z tańszych jest jeszcze jamex za 319zł -35mm dla mnie odpadają w przedbiegach miałem jamexy a almerze GTi plomby wypadały
i znalazłem jeszcze sprężyny lowteca i apexa które są na liście ale cena trochę się różni
Lowtec -35/30mm 540zł
Sprężyny Apex -35mm 476zł kpl.
Podsumowując ja rozważam dwie opcje albo jedno z tańszych rozwiązań czyli sprężyny mts-a albo dołożyć te 150zł i zainwestować w tego apexa co prawda opinii na temat apexa też praktycznie nie ma no ale firma chyba lepsza i gdzieś kiedyś czytałem że są w miarę komfortowe a ja nie chciałbym żeby było mega twardo...
Fakt jest Taki że gratów do n14 mało ciężko dostępne i drogie
przykładem choćby są springi...
a co do sprężyny to powiem co ja tam wydybałem... dzięki Pawel18PL, za listę cenową, ceny przedstawiają się mniej więcej tak jak podałeś wyżej
z tym że ja raczej rozpatruję dolną półkę cenową ze względu na ograniczone finanse
a więc ta dolna półka cenowa to są właśnie sprężyny:
mts- około 320zł kolega ma w primierze i w sunnym GTi no i spisują się całkiem nieźle ładnie glebią auto
Fk automotive o których wspominał Jarzyn, cena 299zł osobiście nie znam na ich temat żadnych opinii
z tańszych jest jeszcze jamex za 319zł -35mm dla mnie odpadają w przedbiegach miałem jamexy a almerze GTi plomby wypadały
i znalazłem jeszcze sprężyny lowteca i apexa które są na liście ale cena trochę się różni
Lowtec -35/30mm 540zł
Sprężyny Apex -35mm 476zł kpl.
Podsumowując ja rozważam dwie opcje albo jedno z tańszych rozwiązań czyli sprężyny mts-a albo dołożyć te 150zł i zainwestować w tego apexa co prawda opinii na temat apexa też praktycznie nie ma no ale firma chyba lepsza i gdzieś kiedyś czytałem że są w miarę komfortowe a ja nie chciałbym żeby było mega twardo...
Fakt jest Taki że gratów do n14 mało ciężko dostępne i drogie
heh wtedy zamiast sprężyn za 330zł kupiłbym sobie gwint za 1100złZawsze można wejść w gti ze stajni VW![]()
BTW mam duży szacunek również do VW kiedyś miałem mkII GTi 16v przygoda co prawda była krótka ale auto wspominam bardzo miło i sentyment pozostał... pierwsze moje mocniejsze auto
Tak lotka była na allegro kupiłem ją po konsultacji z kolegą który był świeżo po montażu lotki w swoim n14 i twierdził że da radę bez problemu ją zamontować więc kupiłem zapłaciłem nie wiele a w dodatku jest oryginalna, byłem już u lakiernika w sprawie montażu i wszystko spoko tylko pod ori lotką z GTi odcień lakieru jest inny a lotka z GTi-r odsłania miejsca które seryjna zakrywa i żeby wszystko wyglądało dobrze trzeba pomalować kawałek klapy no i samą lotkę a co za tym idzie koszty rosną więc montaż odłożyłem w czasie z wiadomych względówSedric pisze:To ta lotka która była bez mocowań i wisiała na Allegro? Koło pierwsza klasa:)
przyznam że miewam chwilę słabościsergiej pisze:proszę auto miało się sprzedawać a tu takie plany. działąj działaj
MRC pisze:pociesze Cie, moj pali ponad 20l/100 km pb98 na miescie przy dobrym upalaniuprzyznam że miewam chwilę słabościszczególnie jak tankuje pb po 5.XX ale zdaje sobie sprawę że drugiego takiego sunny już mieć nie będę także rozstanie nie jest takie proste
![]()
bede niedlugo zawijal weitec'i w dobrej cenie z deutschlandu takze podbijaj, przesylka za grosze bedzie
i też to też nie głupi tematbonzo pisze:Zawsze można wejść w gti ze stajni VW![]()
Pozostaje tylko dozbierać graty pomalować felgi i wszystko poskładać
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Felga jest Mistrz!!
Co do Apexów - to latałem na takich żółtych, są dość wygodne i obniżają tyle co podaje producent. Fajna streetowa sprężyna w rozsądnej cenie.
a po co?? chcesz mieć przy hamowaniu efekt taki że jak mocno zaczniesz hamować to postawi cie bokiem?? Bo jedno tylne koło zahamuje szybciej niż drugie??MRC pisze: z tyłu usunę korektory siły hamowania
Co do Apexów - to latałem na takich żółtych, są dość wygodne i obniżają tyle co podaje producent. Fajna streetowa sprężyna w rozsądnej cenie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
no właśnie tego się obawiam no ale co z nimi zrobić ? u mnie jest tak że te korektory są już uszkodzone gość mi powiedział że nie da się ich podkręcić żeby wzmocnić siłę hamowania a na przeglądzie wyszło że lewy tył hamuje słabiutko prawy trochę lepiej... myślałem że może jak zrobię w miarę mocny hamulec z przodu czyli nowe (ponoć niezłe) klocki te nacinane tarcze które zawszę coś tam poprawią skuteczność + regeneracja zacisków to wywalenie korektorów z tyłu nie będzie aż tak przeszkadzać. Chyba najlepszą opcję przedstawił mi kolega czajnik który buduje rajdową n14 czyli zaciski z puga 406 coupe 3.0 V6 najlepiej brembo do tego tarcza z fiata coupe stoczona na bodajże 292mm i to jest porządny hebel dopiero tak właśnie on ma u siebie i do tego ma wywalone korektory i mówił że wcale to nie przeszkadza w jeździe nie stawia bokiem itp... zasługą tego jest niby mocny hebel z przodu.... mnie na tą chwilę niestety na taki zestaw nie stać więc muszę pójść w budżetowe rozwiązanie
no i ciekawe czy u mnie faktycznie była by taka lipa po wywaleniu tych korektorów...?
co do apexów to właśnie już gdzieś czytałem że są dość komfortowe co dla mnie jest raczej na plus bo auto jest na ulice na co dzień
kolega prtp'06, nakręcił mi jeszcze opcję z weitecami w niezłej cenie także zobaczymy co z tego wyjdzie mam nadzieję że do wiosny coś wybiorę
co do apexów to właśnie już gdzieś czytałem że są dość komfortowe co dla mnie jest raczej na plus bo auto jest na ulice na co dzień
kolega prtp'06, nakręcił mi jeszcze opcję z weitecami w niezłej cenie także zobaczymy co z tego wyjdzie mam nadzieję że do wiosny coś wybiorę
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
tył przede wszystkim spełnia role stabilizatora kierunku jazdy podczas Hamowania, ale osobiście jestem ciekaw jak to bedzie działąć bez korektora bo przymierzam się do wywalenai ABSu ale włąśnie tego się obawiam.
Weitec i Apex to bardzo podobne sprężyny. Apex chyba troszke bardziej uliczny.
Weitec i Apex to bardzo podobne sprężyny. Apex chyba troszke bardziej uliczny.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Zawsze można pójść w takim kierunku: http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=3247
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja pamietam jak w swojej p10 wywaliłem korektory siły hamowania to absolutnie nic się nie działo nie rzucało zadkiem podczas hamowania
Ostatnio zmieniony 2011-01-24, 15:50 przez kubek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja też je wywalę nie działają poprawnie to pójdą na śmietnik mam nadzieję że podobnie jak u was u mnie też nie będzie negatywnych skutków gdyby okazało się że jest mega lipa to zainwestuje najwyżej w taki gadżet o którym pisał Pawel18PL, i takie pytanie mam czy taki regulator trzeba jeden na stronę kupować ?
no ale to trzeba trafić...
[ Dodano: 2011-01-24, 14:13 ]
znalazłem w archiwum allegro amory były kayaba
Fakt pomineliśmy H&R-y a dużo dobrych opinii czytałem na ich temat i podoba mi się jak sunny siedzi na nich niestety nowe są drogie a używane ciężko dorwać... umknęła mi jedna aukcja koleś jakiś czas temu sprzedawał zestaw używany zdjęty n14 GTi sprężyny H&R + amory jakieś sportowe firmy już nie pamiętam ale markowe za 500złTo polecam jeszcze H&R jeśli gdzieś udałoby Ci się dorwać
[ Dodano: 2011-01-24, 14:13 ]
znalazłem w archiwum allegro amory były kayaba
Tak czy siak była to okazja bo w sumie w cenie sprężyn był cały zestaw no ale było minęłoSedric pisze:excel g albo ultra sr nie pamiętam dokładnie jakie to były ale też się na nie czaiłem:) Tą lotkę miałem brać ale myślałem, że ciężko będzie ją założyć więc odpuściłem. Z heblem od Puga wszystko pasuje p&p? Wchodzi na 15 felge?
co do hebli to podchodzą z tego co mi wiadomo to tarcze trzeba stoczyć na 298mm i wtedy wchodzi na 15' trzeba jeszcze roztoczyć środek pod piastę nissana zaciski brembo są 4 tłoczkowe także pewnie kosa hebel
Korektory w czerwonej przestawiał Coobcio, w rudej jeszcze nie. Na pewno warto to zrobić.
Przy okazji małe OT, co zrobic z recznym, by działał na tarczach jak kiedyś w mojej srebrnej na bębnach? Jakby go nie było, a jest wręcz symbolicznie.
Przy okazji małe OT, co zrobic z recznym, by działał na tarczach jak kiedyś w mojej srebrnej na bębnach? Jakby go nie było, a jest wręcz symbolicznie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Trzeba tylne zaciski wsadzić z 200SX S14...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM