

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Newsy będą po weekendzietomiw pisze:Jakieś newsy ?
Przepustnica działa jak należy - przy okazji nasmarowałem gdzie trzeba, więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszłoSzalony pisze:Cieszę się, że przepustnica Ci przypasowała ale widzę że miałeś z nią trochę przejść ... ważne że opanowałeś sytuację.... napisz jak wygląda sprawa softu do zapłonu ?
Przedwczoraj ich zaczepiłem, ale na razie nie mam jeszcze odzewu.tomiw pisze:Przypomnij się Jadźwinowi.
Tak sobie pomyślałem, że podczas strojenia na Cargo opony były już dobrze rozgrzane i jeszcze jakoś lepiły a dzisiaj tylko parę km przejechałem i mogły się nie rozgrzać.Coobcio pisze:Jak z 2000 ruszasz i mieli to chyba czas laczki zmienić na bardziej męskie
Ja u siebie z ok 2500-3000 startuje a mam przy tych obrotach już trochę ponad 200Nm
Tak czy siak czas wskazuje że jest lepiej i oby tak dalej
Za szeroka - na takich już wozi trochę w koleinachtomiw pisze:To może 205/55? tylko 18mm różnicy.
Popatrzę i może po wakacjach właśnie takie kupiębodek pisze:Yokohama C Drive to dobra gumka. Almera kumpla na takich jeździła (czarna z mocnym GA16, chyba młody Żuru ją teraz ujeżdża) i dobra opona to była.
Wg wykresu ze zlotu to na 2000RPM miałem około 145Nm - teraz jest pewnie trochę więcej i już cienkie oponki nie dają rady przylepić się do asfaltuCoobcio pisze:Ja u siebie z ok 2500-3000 startuje a mam przy tych obrotach już trochę ponad 200Nm![]()
oj oj 205 oponka w tak małym aucie naprawdę za szeroka może być-ja w primie ujeżdżam 205/50/15 i jest strasznie w koleinachtomiw pisze:Zdaje Ci sięMas pisze:Za szeroka - na takich już wozi trochę w koleinachtomiw pisze:To może 205/55? tylko 18mm różnicy.![]()
nie jest tak źle, ja tego w ogóle nie odczułem za to przyczepności i droga hamowania duże lepsze.