@foo Własnie że nie. Montaż klimy to jak wisienka na torcie. Mając kpl. to czysta przyjemność na jedno popołudnie. Parownik wchodzi jak masełko po wyjęciu schowka.
jedno Ale.. jak wiemy by wymienić filtr pyłkowy pierwszy raz, to po odkręceniu metalowej listwy należy wyłamać kawałek plastiku naprzeciw filtra. Teraz jak się dobrze przyjrzeć to pomiędzy śrubami trzymającymi metalową listwę- plastik ma dodatkowe przetłoczenia które są szerokości parownika. Brzeszczotem po tych przetłoczeniach wycinamy praktycznie całą listwę plastikową - zostają nam tylko otwory pod śruby listwy metalowej i po odkręceniu 4 śrub (2 łączące parownik z silnikiem i 2 łączące parownik z nagrzewnicą) wysuwamy zespół parownika z filtrem pyłkowym do siebie i w dół przez powstały otwór. Montaż odwrotny do demontażu.
@misiar90 Powiem tak - 1.6 w porównaniu do 1.4 to pocisk. Nie dość ze ciągnie równo w całym zakresie obrotów (ładny rozkład momentu) to wrażenie po wciśnięciu gazu masz takie jakby tam dwa 1.4 siedziały na raz. Rwie do przodu jak dzik. Kolektor seria z prekatem i katem właściwym. Będzie trochę czasu znów, to się wywali oba.
Do zakończenia projektu zostało mi dwie rzeczy. No w sumie trzy. Lotka na klapę, lampy przód polift i grill z VZR-a.
Później to juz typowa eksploatacja - czyli konserwacja, tylna belka inna (moja przerdzewiała trochę) odświeżenie lakieru i powiem szczerze zastanawiam się nad większymi hamulcami z przodu, ale coś co wejdzie w 14 felgę. To będzie czwarta rzecz.
No i w końcu do cholery muszę umyć komorę silnika bo nie myłem jej od zakupu. Wygląda paskudnie !
