Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Micra] [K11] Mała Czarna = Turbo Micra 1.3 - juz nie turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-20, 09:48

I tak ze 150KM musi pęc :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-11-20, 11:39

Dzisiaj rano -odpalany bez gazu i zalało go.... w południe odpalałem z gazem i jest oki. Przy puszczaniu gazu i wciśnięciu sprzęgła obroty spadają na granicy zgaśnięcia i potem wracają na ok 900rpm. Ale nie gaśnie :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-11-20, 12:49

Wniosek jest jeden; w turbo wozach trzeba trzymać gaz zawsze wcisniety do dechy :)
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-11-20, 13:22

Szymeq pisze:Przy puszczaniu gazu i wciśnięciu sprzęgła obroty spadają na granicy zgaśnięcia i potem wracają na ok 900rpm. Ale nie gaśnie :mrgreen:
Też tak mam :D
BANIAK pisze:Wniosek jest jeden; w turbo wozach trzeba trzymać gaz zawsze wcisniety do dechy :)
:D

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-11-20, 15:51

Mam jeszcze jedno pytanie dot. blow off'a - jak mam podpięte podciśnienie do niego to nie słychać go, dziś odpiąłem wężyk i słychać go. Jak powinno być i jak go wyregulować tą śrubką ?
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-11-20, 21:27

Proponuje do Neptuna uderzyć z tym pytaniem :d

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-21, 01:21

Szymeq pisze:Dzisiaj rano -odpalany bez gazu i zalało go.... w południe odpalałem z gazem i jest oki. Przy puszczaniu gazu i wciśnięciu sprzęgła obroty spadają na granicy zgaśnięcia i potem wracają na ok 900rpm. Ale nie gaśnie :mrgreen:
Silnik krokowy działa albo mechaniczne podbijanie obrotów na ssaniu ?
W GA14/16 takie jakby mechaniczne ssanie było...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-11-21, 13:42

Ssanie jest - bo jak zapali to przez pewien czas trzyma ponad 1000 rpm. Dziś z nocki zapaliłem z lekkim gazem i zapalił jednak trochę nierówno pracował z 5 sekund.
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2012-11-22, 17:17

Szymeq pisze:Mam jeszcze jedno pytanie dot. blow off'a - jak mam podpięte podciśnienie do niego to nie słychać go, dziś odpiąłem wężyk i słychać go. Jak powinno być i jak go wyregulować tą śrubką ?
A jakiego konkretnie masz tego BOV'a? Generalnie podciśnienie powinno być zawsze podpięte żeby zawór nie otwierał się na doładowaniu. Czysto teoretycznie jeśli jeździłbyś na małym booscie i miał bardzo twardą sprężynę w zaworze to pewnie mogłoby to działać jak trzeba - może w tym kierunku problem? Zacząłbym od podpięcia podciśnienia i maksymalnego "poluzowania" śrubki (żeby sprężyna była jak najbardziej miękka) - zobacz jak będzie się wtedy zachowywał.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-23, 01:35

Szymeq pisze:Ssanie jest - bo jak zapali to przez pewien czas trzyma ponad 1000 rpm. Dziś z nocki zapaliłem z lekkim gazem i zapalił jednak trochę nierówno pracował z 5 sekund.
Hej to musisz wpaść i zostawić auto na dzień coby ostykło do zera i się z szerokopasmówką zrobi ssanie paliwowe :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-11-23, 08:59

Adams pisze:Zacząłbym od podpięcia podciśnienia i maksymalnego "poluzowania" śrubki (żeby sprężyna była jak najbardziej miękka) - zobacz jak będzie się wtedy zachowywał.
Właśnie w taki sposób miałem podpięte i się nie otwierał. Śrubka na max poluzowana. Teraz mam odpięte podciśnienie, śrubka poluzowana i słychać go - doładowanie na razie wchodzi do 0,4 - nie jest wystrojony na doładowaniu. BOV jest ARC taki http://www.optionsauto.com/images/arc-bov1.gif
Coobcio pisze:Hej to musisz wpaść i zostawić auto na dzień coby ostykło do zera i się z szerokopasmówką zrobi ssanie paliwowe :D
Taki też mam plan :) - tylko nie wiem kiedy.
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-24, 23:56

Po ogarnięciu podciśnień blow off działa :) Nawet przy 0,1 bara :)
Auto już płynnie chodzi i na zimno nie powinno być z nim problemów - kolejny check jutro rano :D

A no i na booscie zapłon Ci wypadał już nie powinien :P
Ps. Ile Ci tego docierania zostało ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-11-26, 09:22

Licznik dzienny wskazuje przejechany dystans ..
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-26, 10:20

Szymeq pisze:Licznik dzienny wskazuje przejechany dystans ..
O mały jakiś - trzeba by go trochę powiększyć na hamowni ;)
Przed wczoraj po ulicy się przejechałem wszystko jest ok. i bardzo fajnie psioczy ten Bov :D
Zaraz do firmy ruszam i sprawdzę na zimno jak się będzie zachowywać, genralnie zdjęte masz jakieś 65% paliwa przy rozruchu i do tego kolejne -25% paliwa na ssaniu do temperatury silnika -40 do +20 stopni potem już co każde 10 stopni -20%, -15%, -10%, -5%...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-11-26, 18:25

Wróciłem do domu i na pierwszych światłach - auto na ssaniu - obroty zaczęły falować i zgasł. Na następnych to samo. Jak temp oleju osiągnie ok 40 st to jest oki i nie gaśnie. 2X sprawdzane i zachowuje się podobnie.
BOV faktycznie ładnie chodzi :mrgreen: . No i te szarpnięcia przy stałych obrotach są ale delikatniejsze. Pośmigam jeszcze trochę - na liczniku 330km :-( ale 0,6 bara wchodzi :evil:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-26, 23:44

To teraz w drugą stronę przeciągnięte - za dużo wachy zdjęte, bez poprawki się nie obejdzie...
Całość dobeirałem dopracowywałem jedynie na wolnych obrotach jak stała bez dodawania gazu - może to z tego wynikać...

PS. Bov fajnie że syczy :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-12-03, 20:44

Przejechane 550 km ... nawet na 0,7 wchodzi :evil: . Mokro na drodze i na 3- cim biegu przy 90 zrywa trakcję więc nie ma co się wygłupiać .
Dzisiaj auto na zimno z lekkim gazem odpalone i bryka ale po ok 1 km wciskam sprzęgło i obroty przez ok 2-3 sek utrzymują się powyżej 130 rpm i potem opadają.
Z nissanem od 2005 roku :)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-12-03, 21:20

chłopaki ile razy mam wam powtarzać: w TURBO-wozach gaz do dechy!
A tak na poważnie to z tego co czytam to są jakieś "choroby wieku dziecięcego", które zaraz się skończą!
Trzeba koniecznie pomierzyć moc tego "małego zapierda..cza" :hah:
Szymeq gazu... ;D
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-03, 23:53

O 0,7bara - tego jeszcze ni było grane :D
Ze 150KM chyba jest :P
Zimne bujanie do ogarnięcia, wpadnij no tylko na hamownię :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-12-04, 11:15

BANIAK pisze:w TURBO-wozach gaz do dechy!
Na hamownię wpadam zaraz po Twoim :-P :mrgreen: doturlam jeszcze ze 200 km i wymieniam olej :-D
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-12-14, 12:27

Przejechane prawie 1000 km i teraz się zastanawiam bo na zimę 10W60 nie będę lał - co polecacie ? Teraz mam 5w40
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-12-14, 12:44

5W50 GULF lub Valvo
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-14, 12:56

Tak jest modul albo Gulf 5w50 :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2012-12-14, 14:15

Jest też Millers XFS 5W50 (prawdziwy syntetyk na bazie PAO).
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-12-19, 13:09

Zakupiony Valvoline VR1 5w50 i filterek knehta. Może uda sie dziś wymienić bo 1200 zrobione :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-12-20, 20:18

...gdy Szymeq grzebie w Micrze - wiedz, że coś się dzieje <paker>
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-12-20, 21:55

Ano dzieje się :mrgreen: ... stage 2 uważam za wykonany. Dziś auto dostało po rolkach :-)
Na wysokich obrotach pojawiał się stuk ale Coobcio poprawiał aż stuku nie było. Dziś naprawdę wyglądał jak doktor 8-). Jak będzie miał chwilę to wrzuci wykres - nie miałem pendriva.
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-12-20, 22:25

Dawaj cyferki :D

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-12-20, 22:26

bombel pisze:Dawaj cyferki :D
...jest dobrze :!: ;-) :D
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-12-20, 22:29

Cyferki cyferkami ale jaki ładny wykres jest :-P

161 Km i 217Nm
Z nissanem od 2005 roku :)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”