Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
sunniak1.6sr
fanatyk nissana
Posty: 820
Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: sunniak1.6sr » 2012-06-25, 14:39

Srawwdź czy w ogóle na plaku odpala ? wiem że to pierwsze odpalenie po remoncie ale przynajmniej sie dowiesz czy układ paliwowy czy alektryka

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-06-25, 14:49

sunniak1.6sr pisze:Srawwdź czy w ogóle na plaku odpala
To nie diesel :mrgreen:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-06-25, 14:51

wod2u pisze: Jak podmieniałeś aparat to razem z palcem i kopułką czy przekładałeś swoje nowe?
podmienialiśmy z Rybą komplet rozdzielacz + kopułka + palec i podmienialiśmy też cewki .. objaw ten sam
Silnik jakby "zaskakiwał" w momencie jak podczas kręcenia rozrusznikiem był "bujany" aparat .. co ciekawe tylko w momencie ruchu aparatem . .po ustawieniu go w "stałej" pozycji silnik tylko "chechłał" i nie łapał nic .. Sądziłem że zapłon mija się z kolejnością wtrysku - stąd pomysł o złej kolejności wtrysków.. niestety nietrafiony
sunniak1.6sr pisze:Srawwdź czy w ogóle na plaku odpala
o tym nie pomyśleliśmy ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-06-25, 15:40

Układ paliwowy jest ok. Tak jak pisałem wyżej sprawdziłem wtryski. Wyjąłem listwę wtryskową i kręciłem. Wszystkie wtryski są ok i ładnie podają. Ten błąd 34 jest niepokojący. Jade teraz do garage - podmienię wiązkę z Neptuna wozu.. i sie okaże czy to coś da. Jak coś to zapraszam. Miłe słowow zawsze sie przyda bo juz jestem z lekka wku******ny na sytuację :-/

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-06-25, 15:47

Ryba, wyjmij jeszcze kompa od Neptuna . !
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-06-25, 15:47

34 czujnik stuku, na 100% nie wpływa on na zapalanie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-06-25, 19:48

Przepraszam chłopaki, nie dopisałem że wyświetla się błąd 34 oraz 11.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-06-25, 20:02

11 - to czujnik wału korbowego, na bank dlatego nie odpala ;)
On z tego co wiem daje właśnie sygnał w strone zapłonu żeby iskra szła wtedy kiedy potrzeba.

Zobacz przewody od niego lub wymień na jakiś inny jak masz do dyspozycji :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-06-25, 20:09

Czujnika wału korbowego nie ma w P10 ani P11 dopiero w P11 144 były.

Chyba że się mylę.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-06-25, 20:14

Musi być jakiś czujnik obrotów silnika, może jest za wałku wydechowym ?
Jeśli jest i nie działa to na bank nie odpalisz silnika.

Awatar użytkownika
MlodyLDZ
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2010-08-19, 20:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlodyLDZ » 2012-06-25, 20:41

Ryba, wprawdzie do TD, ale niby by się zgadzało. http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... dy-bledow/ tutaj do SR20DET http://www.240sxforums.com/forums/nissa ... codes.html I tu i tu to czujnik położenia wału. ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-06-25, 20:41

bląd aparatu zaponowego - podmień go od neptuna.
Jak to nie pomoże to sprawdź wiązkę.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-06-25, 20:44

Z tego co doczytałem to czujnika wału korbowego nie ma. Podmieniłem aparat zapłonowy i nadal to samo błąd 11 nadal się pojawia ;/ kończą mi sie pomysły ;/

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-06-25, 20:50

Ryba, jutro albo pojutrze przestrzelimy wiązke .. Jeśli faktycznie ten czujnik unieruchamia silnik .. to może wiązka ma "kuku" albo aparat zapłonowy coś nie halo .. z drugiej jednak strony iskra jest ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-06-25, 21:03

W SR20 jest czujnik położenia wałków rozrządu - tak zawny CAS.
Jest on juz w aparacie zapłonowym także jeśli podmiana nic nie daje, to sprawdziłbym wiązkę aparatu.
Iskra może jest, ale nie wtedy kiedy musi (?).

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2012-06-25, 21:25

a może po prostu NATS wam odcina paliwo ??:)) myśleliście pod tym kontem??:) czy P10 nie były w NATSa wyposażone ?? taki mały pomysł.. po prostu objawy takie same jakie ja miałem gdy mi w mojej P11 padł NATS..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-06-25, 21:28

Boro1989, wtryski podają wachę ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-06-25, 21:29

Wydaje mi się, że w P10 / N14 itp. (w tych rocznikach) nie bylo jeszcze NATSa :?:

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2012-06-25, 21:32

, nie pamiętam dokładnie jak działał nats niestety walczyłem z nim rok temu, ale z tego co pamiętam to albo zalewało mi auto i nie było iskry albo własnie odcinało paliwo , inaczej jeżeli te cholerstwo siedzi u Ryby to bym sprawdził autko pod tym kontem, mogę nawet na PW podesłać rozwiązanie jak usunąć NATSa z komputerka,

( wydawało mi się że na którejś z P10 widziałem kiedyś na szybie znaczek NATSa więc w sumie sam już nie wiem... po prostu głośno myślę , bo nic innego w tym momencie to mi nie przychodzi do głowy.. )
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-06-25, 21:33

DubSon, z tego co Ryba mówił w tym egzemplarzu był NATS, ale przy silniku 1,6 .. potem przy 2.0eGT nie było , przy silniku z P11 - nie było . teraz jest motor z P10 .., wiązka z P10 i komp również z P10...
Na razie sprawdzimy wiązkę .. paliwo jest, podciśnienia podłączone, iskra jest, wszystko jest podpięte (było) oprócz jednej dwupinowej kostki od skrzyni. Na dwóch aparatach i dwóch cewkach jest to samo. Na innych świecach .. to samo..

[ Dodano: 2012-06-25, 22:34 ]
Iskra może jest, ale nie wtedy kiedy musi
tak może być ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2012-06-25, 21:40

a spróbujcie podmienić kompy, na samym początku a później dopiero wiązkę , powodzenia chłopaki i dajcie znać jak poszło,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-06-25, 21:47

DubSon pisze:Wydaje mi się, że w P10 / N14 itp. (w tych rocznikach) nie bylo jeszcze NATSa :?:
NAT-S był w P10 gdy 1.6 jeszcze miałem.

U Neptuna Ecu jest z podpiętym ECU MAJSTREM. Nie chce tego rozgrzebywać co by nie uszkodzić Neptuna auta - jednak gdy wszelkie możliwe przypadki się wyczerpią to nie będzie wyjścia.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-06-25, 21:49

Ryba pisze:nie będzie wyjścia.
no chyba, że się uda wykombinować jakiś komp na podmiankę . .choć na chwilę . Najlepiej z P10 lub sunnego .
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-06-25, 21:51

mam na wierzchu komp z p10gt
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-06-25, 21:52

Zobaczymy,

musimy sprawdzić jeszcze raz wiązkę idącą z ecu. Fajnie gdybyśmy mieli jakieś dane dotyczące wartości poszczególnych sygnałów. Do aparatu do cewki do modułu zapłonowego itp. Skąd to wziąć ??

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-06-25, 21:52

Ryba, ale tego miernikiem nie pomierzymy .. a oscyloskopu nie mam :))
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-06-25, 21:53

vixo57 pisze:mam na wierzchu komp z p10gt
Kuźwa nawet nie mam jak do Ciebie podjechać ;/

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-06-25, 22:02

lipka a nawet oscyloskop by się znalazł :-/
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-06-25, 22:04

kurcze, no trudno jak coś to masz mój numer tele :) Gdybyś jechał do Łodzi daj znać. Gdy obiorę samochód służbowy z naprawy to przyjadę do Ciebie. Mam nadzieję że nie będę musiał takich cyrków odprawiać. ehh...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-06-25, 22:09

w piotrkowie jakoś będę środa czwartek zawsze bliżej jak coś:)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”