[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No to zrobią 250 i będzie pozamiatane Gratuluje osiągnięć i trzymam kciuki za dalsze mody.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No to chyba coś się zaczyna dziać, wiosna idzie dzisiaj:
Trzeba jeszcze szperę dogadać i krótszą skrzynię Vivat N/ACoobcio: a więc moja męsko przygotowana głowica ze spręzynkami talerzykami i N1 no i przy okazji jej transplantacji warto by u was także zastosować doprężające tłoki
Tak więc będzie grubo
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Panowie wielki szacunek(dopiero przeczytałem artykuł).. dla ojca i syna kuzwa a byłem przekonany że jesteście braćmi hehe lub kumplami ... naprawde zazdroszcze takich relacji i wspólnego zamiłowania do marki jaką jest nasz nissan .. super Primera i artykuł także.. hmm a co chcecie zrobić z wałeczkami jak już wlecą te Coobciowe chętnie je przejmę w słusznym celu!!!!.Pzdr
Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look już chyba gotowe na przeszczep głowicy i wałków do motora rudej Zmienimy opony na lekkich felgach i jazda na 1/8 mili
1/8 mili na Men`s Day Data: 4 - 5 czerwca - 1/8 MILI
Typ zawodów: 1/4 mili
Kolejna odsłona Men`s Day coraz bliżej! W tym roku też się pościgamy! Tym razem na 1/8 mili. Wielka impreza organizowana przez Sound of Music 4-5 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Na pewno będzie szybko i wściekle
Jako, że to święto mężczyzn, oprócz 1/8 mili będzie wszystko to, co kochacie. Wesołe męskie miasteczko zostanie podzielone na kilka tematycznych dzielnic. Oprócz strefy pokazów m.in. sektor moto, extreme, woda, de luxe, skrzydła, militaria i… 18+. Nie zabraknie kolekcjonerskich, luksusowych samochodów i premier, motocykli, designerskich i technologicznych rarytasów, ekstremalnych i efektownych pokazów kaskaderskich oraz freestyle`u.
Dzięki nowej lokalizacji oraz gospodarzowi służewieckiego toru, Oficjalnemu Partnerowi tegorocznego Men`s Day – LOTTO, zobaczycie też gonitwy innego typu: widowiskowe wyścigi konne.
Dużą porcję adrenaliny dostarczy też Adrenaline Mountain Dew, Sponsor imprezy.
Przybywajcie i bawcie się bez ograniczeń, bo męskie święto jest tylko raz w roku!
Link: http://mensday.pl/
1/8 mili na Men`s Day Data: 4 - 5 czerwca - 1/8 MILI
Typ zawodów: 1/4 mili
Kolejna odsłona Men`s Day coraz bliżej! W tym roku też się pościgamy! Tym razem na 1/8 mili. Wielka impreza organizowana przez Sound of Music 4-5 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Na pewno będzie szybko i wściekle
Jako, że to święto mężczyzn, oprócz 1/8 mili będzie wszystko to, co kochacie. Wesołe męskie miasteczko zostanie podzielone na kilka tematycznych dzielnic. Oprócz strefy pokazów m.in. sektor moto, extreme, woda, de luxe, skrzydła, militaria i… 18+. Nie zabraknie kolekcjonerskich, luksusowych samochodów i premier, motocykli, designerskich i technologicznych rarytasów, ekstremalnych i efektownych pokazów kaskaderskich oraz freestyle`u.
Dzięki nowej lokalizacji oraz gospodarzowi służewieckiego toru, Oficjalnemu Partnerowi tegorocznego Men`s Day – LOTTO, zobaczycie też gonitwy innego typu: widowiskowe wyścigi konne.
Dużą porcję adrenaliny dostarczy też Adrenaline Mountain Dew, Sponsor imprezy.
Przybywajcie i bawcie się bez ograniczeń, bo męskie święto jest tylko raz w roku!
Link: http://mensday.pl/
Ostatnio zmieniony 2011-03-27, 16:28 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
dobrze na bemowie bede i ja, choćby mieli mnie tam zaholować. po cichutku licze na sparing z rudą
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Bez sprzęgła i tak będziesz w pierwszej trojce Seatom już kiedyś ruda nosa ucięła Nawet lekki Type R dostal o 0,05
Ostatnio zmieniony 2011-04-03, 20:50 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To na bemowie 1/8 czy 1/4Kenet pisze:1/8 Mili to jest lipa straszna, ledwo się trójkę wkłada 17 kwietnia jest 1 eliminacja SSS na bemowie, ja się wybieram i Jemioł, nie może Was zabraknąć. Pozdro
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Na razie nowe świeczki i strojonko u Coobcia. Dól się ładnie poprawił. Dylemat z N1 zostaje Koszty. Po ostatnich VE+T ... 350... prawie, trzeba trochę poczekać z decyzjami.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
pisaliście o zawodach...
Bede mógł stać swoim Sunnym obok waszej wychuchanej Primery na Men's Day?
Bede mógł stać swoim Sunnym obok waszej wychuchanej Primery na Men's Day?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Wydmuchany to jest Twój Sunniaczek .W poniedziałek po poludniu odpowiem.
[ Dodano: 2011-05-26, 21:33 ]
Względem sunny, prima to katastrofa pod względem masy - 1250kG po odleżeniu.
[ Dodano: 2011-05-26, 21:33 ]
Jak ma być tylko 230 to nie wartoJarzyn pisze:Dla mnie osobiście temat N1 to już trochę za grube wejście w N/A, w obecnej sytuacji bym się skłaniał ku ślimakowi
Względem sunny, prima to katastrofa pod względem masy - 1250kG po odleżeniu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No dokładnie, te Wasze 220 kucy teraz to jest jak dla mnie taki próg opłacalności tego silnika n/a względem "przyrostu frajdy" Teraz to tylko suszara, żeby konkretne przyrosty porobić
No ale też będzie trzeba ładnie boostem się pobawić, żeby nie wyszło auto tylko na prostą, żeby to jakoś po torze śmigało
A Łukasza VET otworzył dość ciekawą perspektywę dla VVLowców
No ale też będzie trzeba ładnie boostem się pobawić, żeby nie wyszło auto tylko na prostą, żeby to jakoś po torze śmigało
A Łukasza VET otworzył dość ciekawą perspektywę dla VVLowców
Jarzyn - A S14 z łbem VVL kiedyś widział? tam z rękawa wyskakuje +40 kucy. Nie ma się co oszukiwać ale Łukasza84 VE+T to nie to samo co VETy od dawna latające chociażby w PL/UK. Po prostu VVL ma inne napełnienia/przepływy
Xtomek - Bo wy chcecie zostać w klasie Street dlatego tak dużo wam waży Prima
Na wałkach N1 pewnie nie bedzie dobrego dołu a i przyszłościowo turbo bedzie póżniej wstawało, ale za to jak wstanie to trzeba bedzie już zmieniać bieg. Podsumowując : Street, czy N/A czy T na wałkach N1 nie bedzie miał przyjemnego dołu ( oczywiście może mieć ale kosztem mocy w użytecznym zakresie obrotów na 1/4 mili)
Xtomek - Bo wy chcecie zostać w klasie Street dlatego tak dużo wam waży Prima
Na wałkach N1 pewnie nie bedzie dobrego dołu a i przyszłościowo turbo bedzie póżniej wstawało, ale za to jak wstanie to trzeba bedzie już zmieniać bieg. Podsumowując : Street, czy N/A czy T na wałkach N1 nie bedzie miał przyjemnego dołu ( oczywiście może mieć ale kosztem mocy w użytecznym zakresie obrotów na 1/4 mili)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
No ale ja nie mówię o RWD Poza tym wyjściowo jak się założy do fwd sr20de łeb VVL to też taki przyrost będzieyapko pisze:Jarzyn - A S14 z łbem VVL kiedyś widział? tam z rękawa wyskakuje +40 kucy. Nie ma się co oszukiwać ale Łukasza84 VE+T to nie to samo co VETy od dawna latające chociażby w PL/UK. Po prostu VVL ma inne napełnienia/przepływy
Xtomek - Bo wy chcecie zostać w klasie Street dlatego tak dużo wam waży Prima
Na wałkach N1 pewnie nie bedzie dobrego dołu a i przyszłościowo turbo bedzie póżniej wstawało, ale za to jak wstanie to trzeba bedzie już zmieniać bieg. Podsumowując : Street, czy N/A czy T na wałkach N1 nie bedzie miał przyjemnego dołu ( oczywiście może mieć ale kosztem mocy w użytecznym zakresie obrotów na 1/4 mili)
A mówiąc o VETach, to masz na myśli ori SR20VET z Xtraila poswapowane, czy głowy VVL na SR20DET RWD nałożone?
Ja sobie zdaję doskonale sprawę, że SR20VE jest n/a i jego turbienie, to co innego, jak dołożenie głowy na stockowo turbiony silnik, wiadomo.
Ale w chwili obecnej to tylko taki wybór pozostaje
Rzeczywiście, extra 10-15 KM w N/A, czy, co najmniej 100+ z turbiną-trudny wybór. Walki N1 nie załatwiają sprawy, a kosztują jak cholera. Na razie powalczymy o 13.xxx w aktualnej, trochę dopieszczonej przez Coobcia konfiguracji w N/A. Może się uda.
A wyjściowe 220 pod turbo to bardzo dobra zaliczka.
A wyjściowe 220 pod turbo to bardzo dobra zaliczka.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Tylko że konie z N/A inaczej jadą niż z turbo. Również charakterystyka silnika jest lepsza, mniej momentu, lepiej się rusza, mniej problemów z trakcją. Na zakrętach lepsza reakcja na gaz. Założenie turbo to również dodatkowe kg, sama turbina swoje waży, IC też, orurowanie itp, i jest to masa dołożona przed przednią osią.
Kiedyś chciałem swapować do CRXa H22 (2.2l z prelude), to krzyczeli wszyscy że masa i się nie będzie prowadzić, lepiej uturbić B16. Po policzeniu ile co waży, okazało się że H22 będzie lżejsze niż B16+T. Ale w końcu swap nie powstał bo samochód sprzedałem i kupiłem AMG
Kiedyś chciałem swapować do CRXa H22 (2.2l z prelude), to krzyczeli wszyscy że masa i się nie będzie prowadzić, lepiej uturbić B16. Po policzeniu ile co waży, okazało się że H22 będzie lżejsze niż B16+T. Ale w końcu swap nie powstał bo samochód sprzedałem i kupiłem AMG
N14 GTI NEO VVL
myślę cały czas, co dalej? 229KM coobcia już mnie nie rajcuje, 0,1 max. przy ciężarnej primie.
Tyle można ugrać.
Tyle można ugrać.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357