Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-02-08, 21:26

dłubcie dłubcie .... niech iskry lecą :P To by było coś niesamowitego " na skale Europejską" w tego typu wyżyłowania VE. Trzymam kciuki :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-02-08, 21:46

Ryba pisze:dłubcie dłubcie .... niech iskry lecą :P To by było coś niesamowitego " na skale Europejską" w tego typu wyżyłowania VE. Trzymam kciuki :)
No w uk to dużo VE na forach jest o mocy ponad 240+ ;-)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-02-08, 22:04

No to zrobią 250 i będzie pozamiatane ;) Gratuluje osiągnięć i trzymam kciuki za dalsze mody.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-02-14, 19:05

No to chyba coś się zaczyna dziać, wiosna idzie :-D dzisiaj:
Coobcio: a więc moja męsko przygotowana głowica ze spręzynkami talerzykami i N1 no i przy okazji jej transplantacji warto by u was także zastosować doprężające tłoki
Tak więc będzie grubo
Trzeba jeszcze szperę dogadać i krótszą skrzynię :-P Vivat N/A :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-02-15, 10:48

...a w GT to dawno byliście czy to świeży temat? :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-02-15, 19:26

grudniowy numer ;-) Powtórka dla Ciebie:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2011-03-09, 21:57

Widziałem dzisiaj na żywo przy małcużyńskiego :)
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-03-09, 22:31

Panowie wielki szacunek(dopiero przeczytałem artykuł).. dla ojca i syna kuzwa a byłem przekonany że jesteście braćmi hehe lub kumplami ;-) ... naprawde zazdroszcze takich relacji i wspólnego zamiłowania do marki jaką jest nasz nissan :D .. super Primera i artykuł także.. hmm a co chcecie zrobić z wałeczkami jak już wlecą te Coobciowe :-> chętnie je przejmę w słusznym celu!!!!.Pzdr

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-03-10, 14:56

hehe widzę że sporo chętnych na wałeczki :-P

jak tam przygotowania do sezonu :D ?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-03-27, 09:26

Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look już chyba gotowe na przeszczep głowicy i wałków do motora rudej ;-) Zmienimy opony na lekkich felgach i jazda na 1/8 mili :-P

1/8 mili na Men`s Day Data: 4 - 5 czerwca - 1/8 MILI
Typ zawodów: 1/4 mili

Kolejna odsłona Men`s Day coraz bliżej! W tym roku też się pościgamy! Tym razem na 1/8 mili. Wielka impreza organizowana przez Sound of Music 4-5 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Na pewno będzie szybko i wściekle ;)

Jako, że to święto mężczyzn, oprócz 1/8 mili będzie wszystko to, co kochacie. Wesołe męskie miasteczko zostanie podzielone na kilka tematycznych dzielnic. Oprócz strefy pokazów m.in. sektor moto, extreme, woda, de luxe, skrzydła, militaria i… 18+. Nie zabraknie kolekcjonerskich, luksusowych samochodów i premier, motocykli, designerskich i technologicznych rarytasów, ekstremalnych i efektownych pokazów kaskaderskich oraz freestyle`u.

Dzięki nowej lokalizacji oraz gospodarzowi służewieckiego toru, Oficjalnemu Partnerowi tegorocznego Men`s Day – LOTTO, zobaczycie też gonitwy innego typu: widowiskowe wyścigi konne.

Dużą porcję adrenaliny dostarczy też Adrenaline Mountain Dew, Sponsor imprezy.

Przybywajcie i bawcie się bez ograniczeń, bo męskie święto jest tylko raz w roku!

Link: http://mensday.pl/
Ostatnio zmieniony 2011-03-27, 16:28 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-03-27, 15:35

1/8 Mili to jest lipa straszna, ledwo się trójkę wkłada :P 17 kwietnia jest 1 eliminacja SSS na bemowie, ja się wybieram i Jemioł, nie może Was zabraknąć. Pozdro

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-03-27, 15:55

rudej dwójka wystarczy :-P , a turbinki nie zdążą się rozbujać. A na Bemowie tez będziemy :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-03-27, 19:40

dobrze :) na bemowie bede i ja, choćby mieli mnie tam zaholować. po cichutku licze na sparing z rudą :)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2011-04-01, 17:06

Kurde , a moje sprzęgło gdzieś w połowie Atlantyku...., znowu się z wami nie pościgam :-(

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-04-01, 19:09

:-P Bez sprzęgła i tak będziesz w pierwszej trojce :-D Seatom już kiedyś ruda nosa ucięła :hah: Nawet lekki Type R dostal o 0,05 :-D
Ostatnio zmieniony 2011-04-03, 20:50 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-04-01, 21:55

Kenet pisze:1/8 Mili to jest lipa straszna, ledwo się trójkę wkłada :P 17 kwietnia jest 1 eliminacja SSS na bemowie, ja się wybieram i Jemioł, nie może Was zabraknąć. Pozdro
To na bemowie 1/8 czy 1/4 ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-04-02, 04:29

17 kwietnia Bemowo 1/4
4/5 czerwca Wyścigi 1/8
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-04-12, 22:33

Auto gotowe na niedzielę?

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-04-12, 23:25

Kenet pisze:Auto gotowe na niedzielę?
Startujecie w niedziele? :] My może pooglądać przyjedziemy, jak działka nie wypali to chętnie wpadniem :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-04-13, 21:16

No wpadajcie ja chyba jade coobcia sunnym do strefy nissan zone a coobcio bedzie chyba swoim cabrio startować :-P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-26, 19:18

Na razie nowe świeczki i strojonko u Coobcia. Dól się ładnie poprawił. Dylemat z N1 zostaje Koszty. Po ostatnich VE+T ... 350... prawie, trzeba trochę poczekać z decyzjami. :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-05-26, 20:08

pisaliście o zawodach...
Bede mógł stać swoim Sunnym obok waszej wychuchanej Primery na Men's Day?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-05-26, 20:28

Dla mnie osobiście temat N1 to już trochę za grube wejście w N/A, w obecnej sytuacji bym się skłaniał ku ślimakowi ;)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-26, 20:31

Wydmuchany to jest Twój Sunniaczek .W poniedziałek po poludniu odpowiem.

[ Dodano: 2011-05-26, 21:33 ]
Jarzyn pisze:Dla mnie osobiście temat N1 to już trochę za grube wejście w N/A, w obecnej sytuacji bym się skłaniał ku ślimakowi ;)
Jak ma być tylko 230 to nie warto :razz:
Względem sunny, prima to katastrofa pod względem masy - 1250kG po odleżeniu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-05-26, 22:13

No dokładnie, te Wasze 220 kucy teraz to jest jak dla mnie taki próg opłacalności tego silnika n/a względem "przyrostu frajdy" :D Teraz to tylko suszara, żeby konkretne przyrosty porobić ;)
No ale też będzie trzeba ładnie boostem się pobawić, żeby nie wyszło auto tylko na prostą, żeby to jakoś po torze śmigało ;)
A Łukasza VET otworzył dość ciekawą perspektywę dla VVLowców ;) ;)

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-05-27, 06:50

Jarzyn - A S14 z łbem VVL kiedyś widział? tam z rękawa wyskakuje +40 kucy. Nie ma się co oszukiwać ale Łukasza84 VE+T to nie to samo co VETy od dawna latające chociażby w PL/UK. Po prostu VVL ma inne napełnienia/przepływy
Xtomek - Bo wy chcecie zostać w klasie Street dlatego tak dużo wam waży Prima :-P
Na wałkach N1 pewnie nie bedzie dobrego dołu a i przyszłościowo turbo bedzie póżniej wstawało, ale za to jak wstanie to trzeba bedzie już zmieniać bieg. Podsumowując : Street, czy N/A czy T na wałkach N1 nie bedzie miał przyjemnego dołu ( oczywiście może mieć ale kosztem mocy w użytecznym zakresie obrotów na 1/4 mili)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-05-27, 13:51

yapko pisze:Jarzyn - A S14 z łbem VVL kiedyś widział? tam z rękawa wyskakuje +40 kucy. Nie ma się co oszukiwać ale Łukasza84 VE+T to nie to samo co VETy od dawna latające chociażby w PL/UK. Po prostu VVL ma inne napełnienia/przepływy
Xtomek - Bo wy chcecie zostać w klasie Street dlatego tak dużo wam waży Prima :-P
Na wałkach N1 pewnie nie bedzie dobrego dołu a i przyszłościowo turbo bedzie póżniej wstawało, ale za to jak wstanie to trzeba bedzie już zmieniać bieg. Podsumowując : Street, czy N/A czy T na wałkach N1 nie bedzie miał przyjemnego dołu ( oczywiście może mieć ale kosztem mocy w użytecznym zakresie obrotów na 1/4 mili)
No ale ja nie mówię o RWD ;) Poza tym wyjściowo jak się założy do fwd sr20de łeb VVL to też taki przyrost będzie ;)
A mówiąc o VETach, to masz na myśli ori SR20VET z Xtraila poswapowane, czy głowy VVL na SR20DET RWD nałożone?
Ja sobie zdaję doskonale sprawę, że SR20VE jest n/a i jego turbienie, to co innego, jak dołożenie głowy na stockowo turbiony silnik, wiadomo.
Ale w chwili obecnej to tylko taki wybór pozostaje ;)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-27, 17:11

Rzeczywiście, extra 10-15 KM w N/A, czy, co najmniej 100+ z turbiną-trudny wybór. Walki N1 nie załatwiają sprawy, a kosztują jak cholera. Na razie powalczymy o 13.xxx w aktualnej, trochę dopieszczonej przez Coobcia konfiguracji w N/A. Może się uda. :-D
A wyjściowe 220 pod turbo to bardzo dobra zaliczka.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-05-27, 19:12

Tylko że konie z N/A inaczej jadą niż z turbo. Również charakterystyka silnika jest lepsza, mniej momentu, lepiej się rusza, mniej problemów z trakcją. Na zakrętach lepsza reakcja na gaz. Założenie turbo to również dodatkowe kg, sama turbina swoje waży, IC też, orurowanie itp, i jest to masa dołożona przed przednią osią.
Kiedyś chciałem swapować do CRXa H22 (2.2l z prelude), to krzyczeli wszyscy że masa i się nie będzie prowadzić, lepiej uturbić B16. Po policzeniu ile co waży, okazało się że H22 będzie lżejsze niż B16+T. Ale w końcu swap nie powstał bo samochód sprzedałem i kupiłem AMG ;)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-27, 20:06

myślę cały czas, co dalej? 229KM coobcia już mnie nie rajcuje, 0,1 max. przy ciężarnej primie.
Tyle można ugrać.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”