[ Maxima] Maxima Szalonego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Adaptery robiłeś sam u tokarzy, czy zakupiłeś gotowca??
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
Qrde.... powiem Ci, że sam jestem ciekaw, ale jakoś bez wiary trochę podchodzę po wymianie wałkówlukasgt pisze:strasznie ciekawi mnie jak maxi bedzie ganiała po strojeniu i ile na hamowni wyjdzie?
Jak zmieniłem kolektor i przepustnicę, to przynajmniej od razu czułem, że się dół poprawił a góra poleciała....... za to po wizycie u Coobcia, nie dość, że góra wróciła, to jeszcze lepiej się na dole zrobiło.
Teraz tak jak piszę, Maxima wróciła do stanu z przed montażu kolektora...... według mojej dupo-hamowni obstawiam 225KM i 288Nm. Jak będzie to faktycznie niebawem się dowiemy i albo będzie radość, albo wypijemy na zlocie za błędy i po powrocie wałki won
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ojej wszyscy zawsze są nie zadowoleni po zmianie wałków na jakieś sportowe...
Podstawa to ich doregulowanie dostrojnie...
W SR20 są dostępne zębatki takie co się poluźnia zboku śrubki i można przestawiać je...
Podstawa to ich doregulowanie dostrojnie...
W SR20 są dostępne zębatki takie co się poluźnia zboku śrubki i można przestawiać je...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
W a32 to ok 2h na rozkrecenie i i tyle samo na skrecenie, oczywiscie jesli juz to wczesniej robiles i wiesz co i jak robic. W VQ35 widzialem, ze w tej oslonie rozrzadu sa otwory w miejscach gdzie sa zebatki od walkow i tam mozliwe, ze da sie przez nie pokrecic.Coobcio pisze:W SR20 są dostępne zębatki takie co się poluźnia zboku śrubki i można przestawiać je...
Jedyne co mogę jeszcze spróbować, to faktycznie przerobić tak osłonę, aby była możliwość dojścia do wałków i ewentualna ich regulacja.... w sumie, to i tak cała osłona jest uszczelniana na silikon, więc musiałbym wyciąć dość spory kawałek/kawałki oryginalnej osłony i dorobić dodatkową osłonę, która pozwoli dostać się do wałków. Myślę, że ten temat omówimy na Zlocie przy bezalkoholowym
Coobcio, trzeba by jeszcze wymyślić coś żeby pokręcić zapłonem. Ciekaw jestem w jaki sposób radzi sobie z tym Greddy e-Manage Ultimate ?
Coobcio, trzeba by jeszcze wymyślić coś żeby pokręcić zapłonem. Ciekaw jestem w jaki sposób radzi sobie z tym Greddy e-Manage Ultimate ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W taki sam jak każda świnka
U Ciebie na ECU mastrze też można zapłonem sterować ale jeszcze właściwego softu nie ma i trzeba by go indywidualnie zamówić... A jakoś za wiele MAxim u nas do grzebania to nie ma
Ps. tak czy siak patent na zapłon UP mam
[ Dodano: 2010-06-06, 22:27 ]
Stary piszę przed nim usnę świeżo po zlocie a więc:
- Masz podmienić wałki wydechowe i sprawdzić miernikiem ciśnienie na garach, jak:
1) Będzie nadal Niskie to znaczy że musisz przyspieszyć wałek Ssący
2) Wzrośnie to znaczy że trzeba cofnąć ten wałek wydechowy który przełożyłeś z VQ35...
U Ciebie na ECU mastrze też można zapłonem sterować ale jeszcze właściwego softu nie ma i trzeba by go indywidualnie zamówić... A jakoś za wiele MAxim u nas do grzebania to nie ma
Ps. tak czy siak patent na zapłon UP mam
[ Dodano: 2010-06-06, 22:27 ]
Stary piszę przed nim usnę świeżo po zlocie a więc:
- Masz podmienić wałki wydechowe i sprawdzić miernikiem ciśnienie na garach, jak:
1) Będzie nadal Niskie to znaczy że musisz przyspieszyć wałek Ssący
2) Wzrośnie to znaczy że trzeba cofnąć ten wałek wydechowy który przełożyłeś z VQ35...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzięki Coobcio za wszystkie wskazówki. Temat postaram się ruszyć jeszcze w czerwcu i zobaczymy które wałeczki mi zabrały 30Nm( ssące czy wydechowe)
Muszę powalczyć z ich ustawieniami, bo widzę że na kolesi z orga już nie ma co liczyć
Muszę powalczyć z ich ustawieniami, bo widzę że na kolesi z orga już nie ma co liczyć
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Napisałeś im coś
Jakoś to skomentowali
Co do kolektora ssącego się nie mylili że optimum jak się przełącza to 5000obr.min
Jakoś to skomentowali
Co do kolektora ssącego się nie mylili że optimum jak się przełącza to 5000obr.min
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jeszcze nie ale wieczorkiem, założę na maxima.org nowy temat podpierając się wykresami( które zresztą zaraz wrzucę na forum) i zapytam ich gdzie się podziało 30-35Nm. TAk czy siak, to trzeba będzie to wszystko ogarnąć w sposób jaki mi naświetliłeśCoobcio pisze:Napisałeś im coś
Jakoś to skomentowali
Co do kolektora ssącego się nie mylili że optimum jak się przełącza to 5000obr.min
Nie da się jednak ukryć, że na Zlot zamiast przyjechać szybszym wozem, przyjechałem wolniejszym( na własne życzenie)
Od niedawna zacząłem się zastanawiać nad białymi felgami, ale nie miałem okazji gdzie przymierzyć........... Jak w niedziele przed wyjazdem szliśmy się pożegnać do domku Adamsa zobaczyłem te fele. Pomimo, iż nikogo w domku nie zastaliśmy nie mogłem się oprzeć, podjechałem i przymierzyłem fele.
Mam nadzieję Adams, że się nie gniewasz za samowolkę ?
Co to za fele i ile ważą ?
ET to akurat jest za małe, patrząc na zdjęcia a już teraz wiem że biały felunek, to jest to, co mi lekarz przepisałGRZECHu pisze:ET za duże na fotach a tak to kozak, tylko zdradza naturę auta, a chyba Szalony woli taki cichociemny wozik?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Szalony kozacko to wygląda na białych felach Zarzucaj jakieś lekkie i będzie git
P.S. A może te twoje stare wałeczki do mojej Maxi podejdą i dodadzą jej mocy
A propo tego mojego zmiennego dolociku to mam rysunek poglądowy na masce jak powinny być przewody podciśnieniowe podpięte
P.S. A może te twoje stare wałeczki do mojej Maxi podejdą i dodadzą jej mocy
A propo tego mojego zmiennego dolociku to mam rysunek poglądowy na masce jak powinny być przewody podciśnieniowe podpięte
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Nie no nie ma gadki. Szalonego drezyna jest nie ziemsko zadbana. I jak mnie przewiozł to naprawde byłem zaskoczony jak zbiera sie grubo ponad półtorej tony . Autko dopieszczone i z fajnymi osiągami. Gdyby miala tylni napęd to bym bez dwóch zdań maxime sobie kupił
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
na startych waleczkach bylo 238KM i prawie 300Nm, podejrzewam te przyspieszenie ssących waleczków starych zaowocowało by jakimiś dodatkowymi 5-7Nm i poprawą na dole
No ale trzeba coś grubiej iść jak 240KM - prawda panie SZalony
240KM z 3.0 V6 to jak w SR20 160KM więc nic nadzwyczajnego
No ale trzeba coś grubiej iść jak 240KM - prawda panie SZalony
240KM z 3.0 V6 to jak w SR20 160KM więc nic nadzwyczajnego
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nooo dokładnie, za szybko się nie poddam na razie jestem na badaniu tematu z wałkami, a dokładnie co i dlaczego
Plan był taki, żeby dobić Maximą(z tym silnikiem) do 260kucy i około 315-320Nm.
Pomóc w tym miały właśnie te wałki od VQ35, jak na razie zaczyna się coś pomału przecierać i zanim się wezmę za kręcenie wałkami, to już wiem że trzeba na pewno ruszyć zapłon i przesunąć odcinkę. Tak więc myślę, że niebawem, będę musiał zawitać w Wawie
Plan był taki, żeby dobić Maximą(z tym silnikiem) do 260kucy i około 315-320Nm.
Pomóc w tym miały właśnie te wałki od VQ35, jak na razie zaczyna się coś pomału przecierać i zanim się wezmę za kręcenie wałkami, to już wiem że trzeba na pewno ruszyć zapłon i przesunąć odcinkę. Tak więc myślę, że niebawem, będę musiał zawitać w Wawie
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Konkurencja maximek rośnie, że aż miło Gratuluję pieknego autka.No ale trzeba coś grubiej iść jak 240KM - prawda panie SZalony
240KM z 3.0 V6 to jak w SR20 160KM więc nic nadzwyczajnego
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
A mówiłem żeby ruszyć odcinkę co prawda moment i tak ciągle w dół
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
U mnie w VE po kręceniu wałkami mam równo po 18,5 bara - hehe jak w dieselu prawie...
U Szalonego ewidentnie trzeba pokręcić, przy optymalnym zestrojeniu obstawiam że dojdzie ze 30-35Nm i z 15-20KM
Ps. Swoją drogą Maxima jaki ma stopień sprężania
U Szalonego ewidentnie trzeba pokręcić, przy optymalnym zestrojeniu obstawiam że dojdzie ze 30-35Nm i z 15-20KM
Ps. Swoją drogą Maxima jaki ma stopień sprężania
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio, 18,5 bara jej że Ci silnika nie rozerwie
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Z tego co wyczytałem, to Maxima ma stopień sprężania 10:1Coobcio pisze:U mnie w VE po kręceniu wałkami mam równo po 18,5 bara - hehe jak w dieselu prawie...
U Szalonego ewidentnie trzeba pokręcić, przy optymalnym zestrojeniu obstawiam że dojdzie ze 30-35Nm i z 15-20KM
Ps. Swoją drogą Maxima jaki ma stopień sprężania
Żeby nie było, że usiadłem na laurach i odpuściłem w temacie wałków zapewniam, że dokonałem kilka wnikliwych analiz po których stwierdziłem, że przy obecnych ustawieniach, ta fura nie ma prawa jechać Jeszcze muszę to tylko skonsultować z jedną osobą i jedziemy z tym koksem
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Jestem przekonany, że są to wałki, które nie powinny zasadniczo nic popsuć, bo są niewiele agresywniejsze od seryjnych VQ30...... Niestety często człowiek uczy się na błędach i nie zawsze można wierzyć we wszystko co się wyczyta. Jeżeli po drugim podejściu nie będzie poprawy( w co wątpię) to zapewne wlecą seryjne wałki.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐