Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Maxima] Maxima Szalonego

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-25, 07:44

Filmiki jakieś nakręcę i wrzucę. Natomiast jeśli chodzi o wałki, to do ssących potrzeba takich adapterów( trzeba obrócić wałek "180 stopni") jakie wrzucił Grzechu a wydechowe jedynie podkładki aby odsunąć wałek.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2010-05-25, 14:02

Adaptery robiłeś sam u tokarzy, czy zakupiłeś gotowca??

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-25, 15:54

Sam dorabiałem, zajmuję się akurat ślusarstwem, więc z tym nie było problemu
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-25, 20:59

strasznie ciekawi mnie jak maxi bedzie ganiała po strojeniu i ile na hamowni wyjdzie?ps wiem że bombel chciałby nałożyc na siebie wykres swojej turbo krowy i twojej maxi...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-25, 21:31

lukasgt pisze:strasznie ciekawi mnie jak maxi bedzie ganiała po strojeniu i ile na hamowni wyjdzie?
Qrde.... powiem Ci, że sam jestem ciekaw, ale jakoś bez wiary trochę podchodzę po wymianie wałków :-/
Jak zmieniłem kolektor i przepustnicę, to przynajmniej od razu czułem, że się dół poprawił a góra poleciała....... za to po wizycie u Coobcia, nie dość, że góra wróciła, to jeszcze lepiej się na dole zrobiło.
Teraz tak jak piszę, Maxima wróciła do stanu z przed montażu kolektora...... według mojej dupo-hamowni obstawiam 225KM i 288Nm. Jak będzie to faktycznie niebawem się dowiemy i albo będzie radość, albo wypijemy na zlocie za błędy i po powrocie wałki won ;-)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-25, 21:33

lukasgt pisze:ps wiem że bombel chciałby nałożyc na siebie wykres swojej turbo krowy i twojej maxi...
Te wykresy zostaly juz na siebie nalozone, trzeba tylko Kube zmotywowac zeby to gdzies wkleil :-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-25, 23:43

Ojej wszyscy zawsze są nie zadowoleni po zmianie wałków na jakieś sportowe...
Podstawa to ich doregulowanie dostrojnie...
W SR20 są dostępne zębatki takie co się poluźnia zboku śrubki i można przestawiać je...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-26, 08:46

Coobcio pisze:W SR20 są dostępne zębatki takie co się poluźnia zboku śrubki i można przestawiać je...
W a32 to ok 2h na rozkrecenie i i tyle samo na skrecenie, oczywiscie jesli juz to wczesniej robiles i wiesz co i jak robic. W VQ35 widzialem, ze w tej oslonie rozrzadu sa otwory w miejscach gdzie sa zebatki od walkow i tam mozliwe, ze da sie przez nie pokrecic.

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-26, 09:32

Jedyne co mogę jeszcze spróbować, to faktycznie przerobić tak osłonę, aby była możliwość dojścia do wałków i ewentualna ich regulacja.... w sumie, to i tak cała osłona jest uszczelniana na silikon, więc musiałbym wyciąć dość spory kawałek/kawałki oryginalnej osłony i dorobić dodatkową osłonę, która pozwoli dostać się do wałków. Myślę, że ten temat omówimy na Zlocie przy bezalkoholowym ;)

Coobcio, trzeba by jeszcze wymyślić coś żeby pokręcić zapłonem. Ciekaw jestem w jaki sposób radzi sobie z tym Greddy e-Manage Ultimate ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-26, 10:42

W taki sam jak każda świnka :)
U Ciebie na ECU mastrze też można zapłonem sterować ale jeszcze właściwego softu nie ma i trzeba by go indywidualnie zamówić... A jakoś za wiele MAxim u nas do grzebania to nie ma :D

Ps. tak czy siak patent na zapłon UP mam :)

[ Dodano: 2010-06-06, 22:27 ]
Stary piszę przed nim usnę świeżo po zlocie a więc:

- Masz podmienić wałki wydechowe i sprawdzić miernikiem ciśnienie na garach, jak:
1) Będzie nadal Niskie to znaczy że musisz przyspieszyć wałek Ssący
2) Wzrośnie to znaczy że trzeba cofnąć ten wałek wydechowy który przełożyłeś z VQ35...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-07, 10:39

Dzięki Coobcio za wszystkie wskazówki. Temat postaram się ruszyć jeszcze w czerwcu i zobaczymy które wałeczki mi zabrały 30Nm( ssące czy wydechowe) :-/
Muszę powalczyć z ich ustawieniami, bo widzę że na kolesi z orga już nie ma co liczyć :-/
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-07, 10:43

Napisałeś im coś ??
Jakoś to skomentowali ??
Co do kolektora ssącego się nie mylili że optimum jak się przełącza to 5000obr.min :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-06-07, 16:01

Obrazek
Obrazek
Jak dla mnie na bialych felach fura Szalonego jest kozak. Zdjecia dzieki uprzejmosci Adamsa ktory pozyczyl nam felunku :lol: :-P

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-06-07, 16:33

ET za duże na fotach :D a tak to kozak, tylko zdradza naturę auta, a chyba Szalony woli taki cichociemny wozik?
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-07, 16:37

Coobcio pisze:Napisałeś im coś ??
Jakoś to skomentowali ??
Co do kolektora ssącego się nie mylili że optimum jak się przełącza to 5000obr.min :D
Jeszcze nie ale wieczorkiem, założę na maxima.org nowy temat podpierając się wykresami( które zresztą zaraz wrzucę na forum) i zapytam ich gdzie się podziało 30-35Nm. TAk czy siak, to trzeba będzie to wszystko ogarnąć w sposób jaki mi naświetliłeś :)

Nie da się jednak ukryć, że na Zlot zamiast przyjechać szybszym wozem, przyjechałem wolniejszym( na własne życzenie) :-/

Od niedawna zacząłem się zastanawiać nad białymi felgami, ale nie miałem okazji gdzie przymierzyć........... Jak w niedziele przed wyjazdem szliśmy się pożegnać do domku Adamsa zobaczyłem te fele. Pomimo, iż nikogo w domku nie zastaliśmy nie mogłem się oprzeć, podjechałem i przymierzyłem fele.
Mam nadzieję Adams, że się nie gniewasz za samowolkę ?
Co to za fele i ile ważą ?
GRZECHu pisze:ET za duże na fotach :D a tak to kozak, tylko zdradza naturę auta, a chyba Szalony woli taki cichociemny wozik?
ET to akurat jest za małe, patrząc na zdjęcia :) a już teraz wiem że biały felunek, to jest to, co mi lekarz przepisał ;)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-07, 17:27

Szalony kozacko to wygląda na białych felach :) Zarzucaj jakieś lekkie i będzie git :)
P.S. A może te twoje stare wałeczki do mojej Maxi podejdą i dodadzą jej mocy :D
A propo tego mojego zmiennego dolociku to mam rysunek poglądowy na masce jak powinny być przewody podciśnieniowe podpięte :evil: :evil: :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2010-06-07, 17:38

Nie no nie ma gadki. Szalonego drezyna jest nie ziemsko zadbana. I jak mnie przewiozł to naprawde byłem zaskoczony jak zbiera sie grubo ponad półtorej tony ;). Autko dopieszczone i z fajnymi osiągami. Gdyby miala tylni napęd to bym bez dwóch zdań maxime sobie kupił ;)

Pozdrawiam :D
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-06-07, 22:12

Dzięki za przejażdżkę na zlocie ;-) Będziemy dążyć do 250KM tak na początek - ja na pewno u siebie :-D Fura zbiera się nieziemsko i przy tym jest wyjątkowo cicha, co w przypadku takiego auta bardzo się liczy. Do zobaczenie mam nadzieje niebawem. tematy będziemy sobie odświeżać nawzajem niedługo :mrgreen:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-06-09, 22:04

Tez sadze ze biala felga na tym aucie to jest to! Tylko albo rozmiar wieksza i bez rantu (wzor cos jak te ktore masz obecnie) albo.... dwa rozmiary i z ladnym parapetem :D
pzdr!

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-10, 21:55

no też miałem możliwość bryknąć się za fajerą maxi SZALONEGO-super że to takie ciche auto z naprawdę zacnym odejściem-zniecierpliwośćią czekam na 260km ale chyba na starych wałeczkach,co?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-11, 11:36

na startych waleczkach bylo 238KM i prawie 300Nm, podejrzewam te przyspieszenie ssących waleczków starych zaowocowało by jakimiś dodatkowymi 5-7Nm i poprawą na dole :P

No ale trzeba coś grubiej iść jak 240KM - prawda panie SZalony ??
240KM z 3.0 V6 to jak w SR20 160KM więc nic nadzwyczajnego :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-12, 08:23

Nooo dokładnie, za szybko się nie poddam ;) na razie jestem na badaniu tematu z wałkami, a dokładnie co i dlaczego :D

Plan był taki, żeby dobić Maximą(z tym silnikiem) do 260kucy i około 315-320Nm.
Pomóc w tym miały właśnie te wałki od VQ35, jak na razie zaczyna się coś pomału przecierać i zanim się wezmę za kręcenie wałkami, to już wiem że trzeba na pewno ruszyć zapłon i przesunąć odcinkę. Tak więc myślę, że niebawem, będę musiał zawitać w Wawie ;)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-12, 11:28

No ale trzeba coś grubiej iść jak 240KM - prawda panie SZalony ??
240KM z 3.0 V6 to jak w SR20 160KM więc nic nadzwyczajnego :P
Konkurencja maximek rośnie, że aż miło :-D Gratuluję pieknego autka.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-12, 19:14

A mówiłem żeby ruszyć odcinkę co prawda moment i tak ciągle w dół :(
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-13, 01:01

szalony a może konkretnie doprężyć silnik innymi tłokami lub planowaniem głowicy-bo sam mówiłeś że po wałkach strasznie się odprężył silniczek,hmm??wtedy pewnie te wałeczki byłyby na dobrym miejscu :cool:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-13, 21:37

U mnie w VE po kręceniu wałkami mam równo po 18,5 bara - hehe jak w dieselu prawie...

U Szalonego ewidentnie trzeba pokręcić, przy optymalnym zestrojeniu obstawiam że dojdzie ze 30-35Nm i z 15-20KM :)

Ps. Swoją drogą Maxima jaki ma stopień sprężania ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-13, 21:50

Coobcio, 18,5 bara jej że Ci silnika nie rozerwie :-o
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-23, 12:52

Coobcio pisze:U mnie w VE po kręceniu wałkami mam równo po 18,5 bara - hehe jak w dieselu prawie...

U Szalonego ewidentnie trzeba pokręcić, przy optymalnym zestrojeniu obstawiam że dojdzie ze 30-35Nm i z 15-20KM :)

Ps. Swoją drogą Maxima jaki ma stopień sprężania ??
Z tego co wyczytałem, to Maxima ma stopień sprężania 10:1


Żeby nie było, że usiadłem na laurach i odpuściłem w temacie wałków zapewniam, że dokonałem kilka wnikliwych analiz po których stwierdziłem, że przy obecnych ustawieniach, ta fura nie ma prawa jechać ;-) Jeszcze muszę to tylko skonsultować z jedną osobą :mrgreen: i jedziemy z tym koksem :D
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-23, 13:22

czyli wałki puki co pozstają w maxi??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-23, 16:11

Jestem przekonany, że są to wałki, które nie powinny zasadniczo nic popsuć, bo są niewiele agresywniejsze od seryjnych VQ30...... Niestety często człowiek uczy się na błędach i nie zawsze można wierzyć we wszystko co się wyczyta. Jeżeli po drugim podejściu nie będzie poprawy( w co wątpię) to zapewne wlecą seryjne wałki.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”