
[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Małe fotostory
Nie ma się czym chwalić ale zająłem się trochę odświeżeniem stanu blacharki mojej strzały. Jest to typowa robota homemade ale efekt jak dla mnie zadowalający ano i zaoszczędzone z tysiąc złotych
Poza tym co widoczne na zdjęciach do stanu doprowadzone również progi i inne małe zaprawki
A więc na początek stan jaki odkrył się po zdjęciu rejestracji i pierwszym obczyszczeniu

Pianka na usztywnienie podłoża, kilka spawów, "troche" szpachli i po 3 dniach pracy mamy efekt:

A później to już tylko lekki stres żeby nie było zacieków i ból głowy od zapaszku lakieru

Efekt końcowy = brak dziur i schowków na zewnątrz auta

Przyjemnie było się czegoś nauczyć... pierwsze kroki w blacharce
Pozdro i dziękówy dla Ramzesa 

Nie ma się czym chwalić ale zająłem się trochę odświeżeniem stanu blacharki mojej strzały. Jest to typowa robota homemade ale efekt jak dla mnie zadowalający ano i zaoszczędzone z tysiąc złotych


A więc na początek stan jaki odkrył się po zdjęciu rejestracji i pierwszym obczyszczeniu


Pianka na usztywnienie podłoża, kilka spawów, "troche" szpachli i po 3 dniach pracy mamy efekt:

A później to już tylko lekki stres żeby nie było zacieków i ból głowy od zapaszku lakieru


Efekt końcowy = brak dziur i schowków na zewnątrz auta


Przyjemnie było się czegoś nauczyć... pierwsze kroki w blacharce


Nissan Primera SR20DE+T
to widzę że prawie zgraliśmy się z robotątylnej części auta-dzis u mnie był zdejmowany zderzak,prostowaliśmy wzmocnienie oraz pas tylny--wyszło ŚLICZNIE-prawie nie widac że był z tyłu bum,hehe-porównamy robotę na zlocie-to już w piątek-lotnisko 

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Wiem mnie też się nie podoba. Robota na szybko i teraz brak czasu na poprawki po zlocie i moim ślubie wyprostuję sytuacjęKenet pisze:Kolego ten tłumik byś wpasował w zderzak bo fatalnie wygląda

A najprawdopodobniej pozbędę się tego końcowego (chciałem zobaczyć jak to jest mieć przelot

Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z Primerek na zlocie Twoja chyba była najszybsza co



WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Twoja Almera dała radę tej primie czy nie 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio, No wyszło elegancko... w zasadzie najszybsza bynajmniej z tych co startowali na 1/4. Ale przyznam szczerze że brakuje mocy
Już się przyzwyczaiłem i szału nie ma
3-cie miejsce cieszy
bo auto nie było jakieś wyszykowane na wyścigi (pontoniaste koła 195 szer, pełne wnętrze i dużo paliwa)
p'xxl, no jak na Almere GTI to spora różnica była tymbardziej, że nie weszła mi 3-ka a i tak nie podgoniłeś
ale odruchowo aż się odwróciłem oblukać sytuację 
Myślę że spokojnie bez modzenia dało by rade urwać jeszcze z ćwierć sekundy ale ta adrenalina i w ogóle... człowiek się musi jeszcze podszkolić

3-cie miejsce cieszy

p'xxl, no jak na Almere GTI to spora różnica była tymbardziej, że nie weszła mi 3-ka a i tak nie podgoniłeś


Myślę że spokojnie bez modzenia dało by rade urwać jeszcze z ćwierć sekundy ale ta adrenalina i w ogóle... człowiek się musi jeszcze podszkolić

Nissan Primera SR20DE+T
To dokręcałeś się do 4-kip'xxl pisze: Mnie zamiast czwórki weszła dwójka. Dobrze, że zareagowałem bo pewnie spawanie by nie wystarczyło.


A tak btw to fakt oboje daliśmy ciała w biegu o 3-cie miejsce. Jeśli Prima będzie jeszcze w moich rękach za rok to beż 170 kucy nie przyjeżdzam w ogóle

Nissan Primera SR20DE+T
Zobaczymy, jak taka sama skrzynia spisze się w rudej. Skrzynia z GT w zapasie.Ja mam skrzynie ori od zwykłej slx i ciągną się biegi w nieskończoność
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
krótsza skrzynia z GT + wąskie dobrze napompowane opony na tył i robisz 15,5 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
W mojej trójka jest trochę za krótka. W zależności od tego z jakich obrotów startowałem czwórkę wrzucałem gdzieś po 300 m lub przed metą. Do tego jeszcze dochodzą opony o niższym profilu na ori feldze i masz.Neptune pisze:To dokręcałeś się do 4-kiJa mam skrzynie ori od zwykłej slx i ciągną się biegi w nieskończoność
No ja także bez odpowiednio ogarniętej fury nie przyjeżdżam na zlot. Plan mam albo przyjadę wydmuszką albo wezmę odpowiedni zestaw kluczy do wydmuchania tylej kanapy itd.
Poza tym kolego Neptunie jeśli za rok przyjedzie coobcio, xtomek, mrc i bodek z serduchami VE to wtedy powalczymy z Osą o miejsca 5-7
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
Już ja to załatwie z łódzką żeby na starcie troszkę popchnąć VE machines jak nikt nie będzie patrzyłSzymeq pisze: eee tam, zawsze on moga falstarta strzelić i spaść niżej

A tak na poważnie to zawsze rywalem zostanie sr20 bo w konfrontacji z VE moj wózek nie ma szans

To tak jak pojedynki 1,6 i 2,0 w konsekwencji wyszło że lepiej jak by startowały osobno bo znikoma szansa żeby 1,6 zajęło wyniki w czołówce. Zrobimy dla zmiennofazowych osobną grupę jak diesel hehe


Nissan Primera SR20DE+T
Przecież jeździło Coobciwe 1,6 VE jakiś czas, zanim przerobił na 2,0. Nieważne. Nikt jeszcze nie wyróżniał VE jako oddzielnej klasy. To jest normalny silnik 1997 cm3 N/A. Prima VE też nie ma szans z Sunny VE.
[ Dodano: 2010-06-08, 20:43 ]
[ Dodano: 2010-06-08, 20:43 ]
Z moich doświadczeń, to bardzo optymistyczne podejście do tematu.Coobcio pisze:krótsza skrzynia z GT + wąskie dobrze napompowane opony na tył i robisz 15,5
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Nie no wiadomo, śmieje się 2,0 to 2,0. Trzeba po prostu dalej dłubać co się ma i liczyć na cud
Może do przyszłego roku coś się spłodzi
Plany są na wstrojenie maszyny, dobry kolektor, gumy Toyo 205/50 zamiast 195/60 bo teraz to pontony, skrzynka p11 GT i powinno się zrobić jakiś wynik. Poza tym nie jestem mistrzem w startach i myśle ze nawet na tym co mam udało by się zrobić mniej niż 16 sek. 16,2 miałem jak nie weszła mi 3-ka a tym sporo straciłem za to chyba najlepszy start jaki miałem. Kilka modów i powinno się do tej niskiej 15-stki zejść no chyba że się przeliczam.
Trzeba też Primę odchudzić... butla od gazu sprężarka klimy, kanapa tylnia i koło zapas. To też powinno dać rezultat

Może do przyszłego roku coś się spłodzi

Plany są na wstrojenie maszyny, dobry kolektor, gumy Toyo 205/50 zamiast 195/60 bo teraz to pontony, skrzynka p11 GT i powinno się zrobić jakiś wynik. Poza tym nie jestem mistrzem w startach i myśle ze nawet na tym co mam udało by się zrobić mniej niż 16 sek. 16,2 miałem jak nie weszła mi 3-ka a tym sporo straciłem za to chyba najlepszy start jaki miałem. Kilka modów i powinno się do tej niskiej 15-stki zejść no chyba że się przeliczam.
Trzeba też Primę odchudzić... butla od gazu sprężarka klimy, kanapa tylnia i koło zapas. To też powinno dać rezultat
Nissan Primera SR20DE+T
no Neptune -szacun dla twojej primerki- w sumie to nie było jakiś masakrycznych róznic na 1/4 mili między moją a twoją -0,6 sek różnicy ale wygrałeś
dla mnie na + że ganiałem się z wami na LPG
czuć że bez krótkiej skrzyni nasze p10 tki nie sa tak narowiste-ale przyznasz że juz po zawodach jak ustawiliśmy sięna 3 primery z RYBĄ to dużo mni9ejsze były różnice niż w oficjalnych pomiarach,co?? okazało się ze na LPG z 4000 obr moja auto rusza dużo lepiej[wcześniej z 3000 ruszałem]

czuć że bez krótkiej skrzyni nasze p10 tki nie sa tak narowiste-ale przyznasz że juz po zawodach jak ustawiliśmy sięna 3 primery z RYBĄ to dużo mni9ejsze były różnice niż w oficjalnych pomiarach,co?? okazało się ze na LPG z 4000 obr moja auto rusza dużo lepiej[wcześniej z 3000 ruszałem]

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
No było obiecane i 3 Primerki startnęły razem
Jechaliśmy jakoś do 170 chyba
To chyba były nasze najlepsze starty
bo już bez stresu
Różnice na 1/4 nie są wielkie bo to dość mały odcinek nie wiem ledwo przekraczałem 140 na nieprzekłamanym liczniku. Do tego auta były mocno przegrzane stożka pod maską nie mogłem dotknąć więc i wyniki średnie
PS. lukasgt Rób remonta sr20 i będziemy mieli dalej silnego rywala
Twoja Prima ma długą historię, szkoda zakończyć
Ano i pocieszę Cie że moja Prima na gazie=blosie jest o wiele słabsza od Twojej 





PS. lukasgt Rób remonta sr20 i będziemy mieli dalej silnego rywala



Nissan Primera SR20DE+T