Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 LUKASA N/A**SR20DEH

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-11, 22:55

P10 RULEZ ;)

cosik mnie coobcio namawia na remont a nie inny silnik-remont połączony z doprężeniem męskim motoru,skróceniem prowadnic zaworowych i tp...ciężki temat do przemyśleń
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-12, 10:50

Fakt temat no no do przemyśleń... Choć jak byś dorwał świeżą jednostkę nie styraną ze zwykłej 2 litrowej P11 która była jako auto rodzinne, i miała to 130 kucy z jakiegoś 2000r koku to było by super.

Z drugiej strony, doprężenie było by męskie, Coobcio by się pewnie postarał żeby to wszystko na grubasa wyszło.

Tak wiec decyzja należy do Ciebie ;)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-12, 12:39

decyzja niezwykle trudna tym bardziej że MELO który ma ten silnik napewno da mi jakies GRATISY do silnika w razie co,no i gwarancję...


od MELO również-zanabyłem alusy z p11 GT,wymagają troche dopieszczenia ale wreszcie je mam

wróciłem też ze sprawdzenia amortyzatorów- prawy tył pokazał 26% choć to i tak zbyt optymistyczny wynik--trzeba zrobić z tym porządek szybciutko
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-12, 14:54

Nie chce tu negować miejetności Coobcia. Z pewnością wszytsko dobrze by Ci poskładał. Jednak co młodszy silnik tym lepszy.

Ja bym kupił świeżą jednostkę. Mimo wszystko jednak sądzę że spokojnie jakieś SR z P11 zaraz przed liftem dał byś radę kupić.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-12, 15:27

Ryba pisze:i miała to 130 kucy z jakiegoś 2000r
W 2000 roku były już SR20DE 140 KM :)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-05-12, 16:46

bombel pisze:W 2000 roku były już SR20DE 140 KM :)
tym bardziej :mrgreen:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-05-12, 17:56

Ryba pisze:Nie chce tu negować miejetności Coobcia. Z pewnością wszytsko dobrze by Ci poskładał. Jednak co młodszy silnik tym lepszy.
tam jest mlodszy silnik z Almery GTi


remont masz pewny, przelicz co bardziej oplacalne

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-12, 20:14

tak roki,tam jest silnik z almery ale zawsze był jakiś oporny...tzn przy dobrej mocy jeździł gorzej niż moje poprzednie auta--coobcio to świetny fachowiec ale zdecyduję się jednak na SR20DEH Z P11GT od kolegi melo--auto ma 90 tyskm i przyjechało z UK,poza tyym brałem u niego już 2 silniki i zawsze były naprawdę dobre

policzmy-150seryjnych koni + CAI,ecumaster,kolektor po portingu z sunny GTi,zabawy z zapłonem, duża przepływka,mody rozrządu--oba kółka regulowane ,nieseryjny wydzior--te 170km powinienem na LPG na razie ugrać bez planowania głowicy

idziemy w tą stronę :roll:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-12, 20:23

No i prawidłowo :)

heh.. Lukas, bujasz silnik na wysokie ogroty na LPG?:>

Ja mam tak skonfigurowany samochod ze kiedy chce poszaleć włanczam PB i rura..
Na gazie jeżdze do Max 4 tys.

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-05-12, 20:29

Ryba pisze: Chyba założymy koło wzajemnej adoracji Lukas Neptun Ryba :P
no no trzeba się podtrzymywać na duchu ;-)

nie wiem czy wam dotrzymam kroku, prędzej przęsiądę się na Maxi 3.0 ;D

PS. z sekwencyjnym gazem macie fajnie. U mnie trzeba blosa wsadzic a i tak auto na gazie jedzie gorzej niz seryjne na benie chyba :-/ dlatego jak nie musze jezdze bez blosa-zamulacza ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-12, 20:33

hehe spoko Neptun jak na razie to my Cie gonimy :P Bo do xtomka zadyszki dostane :hah:

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-05-12, 20:47

Spoko spoko może się okazać że Lukasgt objedzie nas jak chce tylko tak pisze ze ostatnio mocy nie ma :-P jołczek ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-12, 20:50

a wiesz ze to nie jest głupie co mowisz.. 8-) :evil:

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-12, 20:51

coż na tym silniku jużnie ma takiego powera,no i martwii mnie spalanie stukowe od 5500obr--a to dziwne na LPG

ryba ja mam naprawde mocarną sekwencję,strojoną przez COOBCIA sonda AFR--na lpg jest dużo lepszy skład mieszanki niż na benzynie u mnie-więc kręcę do końca-na zlocie też bede jedził na LPG :)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-12, 20:55

Lukas będziemy musieli pogadać o tym LPG może i ja kiedyś taki zestaw sobie sprawie.

Możesz napisać dokładnie co tam u Ciebie jest :P

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-12, 21:35

jużwcześniej pisałem ,ale powtórzyć mogę

STAG4,wtryski rozwiercone valtek[wydatek pod v8 amg],reduktor cylindryczny MAGIC JET do 300km,do tego strojenie AFR by coobcio
koszty przeróbki z BLOSA to 1600pln
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-12, 22:03

Bo do xtomka zadyszki dostane
Bez przesady Panowie, ruda się jeszcze nie sprawdzila. Może uda się podjechać na zlot i wtedy zobaczymy. Niespodzianki bywają miłe. :-D
Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-05-13, 10:29

xtomek pisze:
Bo do xtomka zadyszki dostane
Bez przesady Panowie, ruda się jeszcze nie sprawdzila. Może uda się podjechać na zlot i wtedy zobaczymy. Niespodzianki bywają miłe. :-D
Pozdro
Póki co to możemy jedynie oglądać Twój zderzak :D

Lukasgt możliwe że przy problemach ze stukowym Prima Ci może lepiej na gazie zapodawać :D a bynajmniej jazda na gazie nie wiele różni się od beny.
U mnie między benzyną bez blosa w dolocie a gazem z blosem wychodzi chyba ze 20 koni różnicy :-P STAGi górą!!
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-13, 13:01

ja wychodze z założenia. LPG = oszczedność

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-05-13, 17:58

Jak tam Lukas po wymianie amorkow???? Jakie wkoncu wjechaly????
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-13, 19:54

a no tak-dzis odwiedziłem zakład w ZĄBKACH, --dostałem 2 mocne amortyzatory po regeneracji i wzmocnieniu o jakies30% względem serii-oczywiście sa tez nowe gumy i osłony

wrażenia z jazdy bardzo pozytywne--świetnie trzyma sie w zakręcie i jest przyjemnie sztywne auto-świetnie wybiera nierówności,a no i wreszcie przy przejeżdzaniu poo nierównościach nie rzuca mi całym samochodem

pan z zakładu ma dla mnie jeszcze komplet sprężyn chyba WEITEC -40mm na przód,za 100pln...tyłu nie ruszam bo prima i tak z tyłu jakoś jest niższa niż z przodu,o ok 2 cm na oko moje-ma ktoś pomysł dlaczego?kazda p10 tak ma czy tylko moja??

a i pochwalę sięwam dodatkowo zdobyłem fartownie progi z p10 GT
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-13, 20:37

tyłu nie ruszam bo prima i tak z tyłu jakoś jest niższa niż z przodu,o ok 2 cm na oko moje-ma ktoś pomysł dlaczego?kazda p10 tak ma czy tylko moja??
czerwona tą przypadłość miała, ale po wymianie zawieszenia na coobciowe z rekordowej srebrnej, jej przeszło :mrgreen: Rudej też. Patrz podpisy w rudej i czerwonej.
Ostatnio zmieniony 2010-05-14, 20:32 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-13, 21:41

zarzucę tylko na przód sprężyny--masa przesunie sie nieco na przód więc ostre starty powinny być łatwiejsze
CIEKAWOSTKA-pan od zawieszeń regeneruje na teflonie nasze niesczęsne wachacze i twierdzi że wytrzymują 100tyś km! nieźle jak na 120pln z wymianą za szt,co?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-14, 18:34

555 i lemfoldery też są na teflonie a wtyrzmują od 5 do 40 tyś km :D
PS. bierz od niego koniecznie niebieskie Weiteci - nie ma lepszego kompromisu miedzy wygodą a performance oraz wyglądem :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-14, 19:29

Z rana maiłem dziś bum na rondzie-bedzie z tego pewnie jakiś $$-zobaczymy ile -wtedy cała koncepcja co do mojej p10 może się zmienić,a auto znajdzie innego właściciela
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-05-14, 20:20

Zapodaj jakieś foto, więcej info obczaimy stłuczkę. No i co ze zlotem :-/ Ja od 2-ch lat czekam na tak aż mi ktoś w tyłek Primy wjedzie i kaskę się zainwestuje na odświeżenie bodykitu :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-14, 20:27

To wcale tak różowo nie wygląda. Zwłaszcza, jak kasę włożyłeś w brykę. Dostaniesz ochłap i dołożysz parę razy tyle, by chociaż wrócić, do tego, co miałeś.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-14, 20:33

ehh... obyś do zlotu dał rade to jakoś ogarnąć ;/ kurcze ze tez to treaz sie musiało stać.. ;/

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-14, 21:41

nie wygląda to źle tylne lewe drzwii ,klapka paliwa i mocno wgnieciony i zarysowany tylny błotnik
teraz wszystko uzależniam od odszkodowania--jak bedzie w porzo to sprzedaje auto i dokładam do drugiego,a jeśli dostanę mniej to kupię drzwii poprawię błotnik i bede ganiał dalej
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-05-14, 21:59

Czyli koleś z lewego pasa na rondzie myślał że ma pierszeństwo :mrgreen: No trudno oceniam ze dostaniesz dobry chajs. Na pewno wiecej jak za naprawe. Z drugiej strony na pewnio nie opyla sie kupować drugiej bryki i w nia od poczatku ładować.
Nissan Primera SR20DE+T

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”