[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
URL=http://www.fotosik.pl]
[/URL]
widzisz to rodzinne zdjęcie braciszku
I tak ma zostać
jak to Bombel powiedział do mnie że damy radę i TY dasz radę z naszą i innych pomocą zreanimować wóz...do 3 razy sztuka
my nie należymy do tych co się tak łatwo poddają, w końcu masz żonę hehhhe więc powinieneś to rozumieć 

widzisz to rodzinne zdjęcie braciszku




Ryba+Neptune ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tłoki były wsadzone z obejma.
Tłoki oraz cały zespół korbowodowo-tłokowy był złożony zgodnie z wszystkimi wskazówkami w manuala.
Tak wiec proszę bez spekulacji czy dobrze zostało złożone czy nie. Zresztą sam właściciel może również potwierdzić to co napisałem powyżej.
Zresztą w naszym garage jest rozwiązanie problemu. Leży mój seryjny dół od SR20DE w którym wydmuchało mi uszczelkę leżą tłoki Roberta jak również jeszcze inny komplet płaskich Jeżeli będą chęci to zrobimy małą powtórkę z przed roku
- jeżeli kończymy. Trudno
Tłoki oraz cały zespół korbowodowo-tłokowy był złożony zgodnie z wszystkimi wskazówkami w manuala.
Nie wiem kto tak ci powiedział Limon ale to bzdura.. Silnik nie kopcił na niebiesko od samego początku ! Obstawiam że szlak coś musiało trafić gdy założyliśmy spieka i pojechaliśmy się przejechać. Jakieś dwa tygodnie później przyjechał do nas Pan Arbuz i zauważył niepokojący dym podczas chwilowego wdepnięcia. Od tego momentu w nas budziło to obawy. Sądziliśmy że to Turbina. Ok... dość duże luzzy itp.. do regeneracji. Ale gdy Robert przed wczoraj zdjął dolot własnym oczom nie wierzyłem - znowu olej.Limon pisze:O to chodzi że objawy z tego co chłopaki mowili były takie same od poczatku, samochod dymił na niebiesko.
Tak wiec proszę bez spekulacji czy dobrze zostało złożone czy nie. Zresztą sam właściciel może również potwierdzić to co napisałem powyżej.
Zresztą w naszym garage jest rozwiązanie problemu. Leży mój seryjny dół od SR20DE w którym wydmuchało mi uszczelkę leżą tłoki Roberta jak również jeszcze inny komplet płaskich Jeżeli będą chęci to zrobimy małą powtórkę z przed roku

może to jednak nie tłoki ? gdyby tłoki to raczej w dolocie nie byłoby oleju.
Turbo, głowica ( bardziej zawory) - takie moje 2 typy co mogło oddać.
Więcej oleju jest za czy przed turbiną ? odmę macie wspawaną w dolot zimnej strony turbo czy za turbiną. Z tego co pamiętam masz flansze gorącej strony T3 to dużo suszarek podpasuje
jeżeli przed turbiną to zróbcie odmę na catch tanku z półlitrowej butelki po Coca-Coli - będziecie więcej wiedzieć
Wszystko ma swoje plusy, chociaż nie powiem, sam też bym się załamał
Turbo, głowica ( bardziej zawory) - takie moje 2 typy co mogło oddać.
Więcej oleju jest za czy przed turbiną ? odmę macie wspawaną w dolot zimnej strony turbo czy za turbiną. Z tego co pamiętam masz flansze gorącej strony T3 to dużo suszarek podpasuje

jeżeli przed turbiną to zróbcie odmę na catch tanku z półlitrowej butelki po Coca-Coli - będziecie więcej wiedzieć
Wszystko ma swoje plusy, chociaż nie powiem, sam też bym się załamał
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tłoki z SR20DET najlepiej by było obsadzić bo nie wiadomo ile razy planowana była głwoica... Ew. zapodać stare tłoki z De.
Głow do góry będzie dobrze 3-4 dni i wpadajcie na ponowne strojenie
[ Dodano: 2012-08-09, 15:17 ]
Korek jak się odkręcało to chmurę oleju wywalało, odmą olej aż kapał ciurkiem na skrzynię biegów, typowe obiawy pękniętego tołoka/ tłoków do tego niestabinle wone obroty praca silnika ala bokser...
Głow do góry będzie dobrze 3-4 dni i wpadajcie na ponowne strojenie

[ Dodano: 2012-08-09, 15:17 ]
Korek jak się odkręcało to chmurę oleju wywalało, odmą olej aż kapał ciurkiem na skrzynię biegów, typowe obiawy pękniętego tołoka/ tłoków do tego niestabinle wone obroty praca silnika ala bokser...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ewidentnie coś pier***ło w silniku
Składane było jak Bóg przykazał a objaw wyszedł po jakimś 1500 km. Wcześniej jak pałowaliśmy z 10 razy to nic nie puszczał.
Z tym olejem w dolocie to po stronie kompresji przed kolektorem. Odmy odłączone te sprzed turbo bo wszystko leciało do środka. Pewny awarii turbiny po skleceniu do kupy ruszyłem do Wawy i po drodze już mi coś znowu nie grało i czułem że po zabawie. Myśleliśmy że resztka oliwy z IC sciąga ale nie. Teraz to już konkretnie daje chmurę więc luz coraz większy. Jedyna odma teraz w dolocie jest od wolnych obrotów przed kolektorem.
Na dniach fura będzie rozebrana i się przekonamy co pier... zobaczymy czy jest sens i chęć robić.
Jest żal za czas, pieniądze i brak efektów. Wypłakałem się do poduszki i trzeba zobaczyć wtf is going on.
Coobcio, odp mi na smsa

Z tym olejem w dolocie to po stronie kompresji przed kolektorem. Odmy odłączone te sprzed turbo bo wszystko leciało do środka. Pewny awarii turbiny po skleceniu do kupy ruszyłem do Wawy i po drodze już mi coś znowu nie grało i czułem że po zabawie. Myśleliśmy że resztka oliwy z IC sciąga ale nie. Teraz to już konkretnie daje chmurę więc luz coraz większy. Jedyna odma teraz w dolocie jest od wolnych obrotów przed kolektorem.
Na dniach fura będzie rozebrana i się przekonamy co pier... zobaczymy czy jest sens i chęć robić.
Jest żal za czas, pieniądze i brak efektów. Wypłakałem się do poduszki i trzeba zobaczyć wtf is going on.
Coobcio, odp mi na smsa
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Poszło PW. Wysłać mogę dzisaj więc bierzcie się do roboty i rozkładajcie wóz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Godzinę temu skończyliśmy. Głowica ściągnięta. Gładko poszło....
Pierwsze spostrzeżenia.
Pierwszy gar był cały mokry reszta suche na świecach to samo.. Bardzo duży nagar na pierwszym tłoku. Reszta w normie. Tłoki z powierzchniowych oględzin wygląda ok jednak na pierwszym cylindrze zauważyliśmy widoczne rysy gładzi cylindra które są na tylko na połowie powierzchni gładzi cylindra. Jutro CDN
Pierwsze spostrzeżenia.
Pierwszy gar był cały mokry reszta suche na świecach to samo.. Bardzo duży nagar na pierwszym tłoku. Reszta w normie. Tłoki z powierzchniowych oględzin wygląda ok jednak na pierwszym cylindrze zauważyliśmy widoczne rysy gładzi cylindra które są na tylko na połowie powierzchni gładzi cylindra. Jutro CDN
Same pingi by tak zniszczyły tłok 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Szybko chłopaki ogarniają - to mi się podoba, nie ma opierdal..nia się 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No ewidentnie coś jest z pierwszym garem, spory czarny nagar i pionowe ryski (niewyczuwalne palcami) na cylindrze. Do tego kolektor ssący na pierwszym garze jest czyściutki-wymyty oliwą)
Rozkręcanie idzie sprawnie, powiem Wam że aż szkoda dorabianej uszczelki pod głowicą (2.1 mm) bo jest w idealnym stanie i fest sklejona z blokiem. Dzisiaj Tłoki out i zobaczymy co się stało.
PS. ciekawe co będzie jak tłoki i pierścienie okażą się całe (chociaż wszystkie znaki wskazują inaczej)
Co do katowania ... auto okazało się nie było aż tak źle zestrojone a ja może z 10 odcinek zrobiłem od czasu dotarcia. Sporo oliwy silnik wciągnął gdy odmy były w dolocie i z 1,5 litra zassało stąd też nagar. Nic podziałamy zobaczymy.
Rozkręcanie idzie sprawnie, powiem Wam że aż szkoda dorabianej uszczelki pod głowicą (2.1 mm) bo jest w idealnym stanie i fest sklejona z blokiem. Dzisiaj Tłoki out i zobaczymy co się stało.
PS. ciekawe co będzie jak tłoki i pierścienie okażą się całe (chociaż wszystkie znaki wskazują inaczej)

Co do katowania ... auto okazało się nie było aż tak źle zestrojone a ja może z 10 odcinek zrobiłem od czasu dotarcia. Sporo oliwy silnik wciągnął gdy odmy były w dolocie i z 1,5 litra zassało stąd też nagar. Nic podziałamy zobaczymy.
Nissan Primera SR20DE+T
Autko gotowe do złożenia
brakuje tylko tłoków.
Tak jak było od początku zakładane, pierwszy tłok szlak trafił. Na szczęście wyłamało tylko dwie półki w środkowych pierścieniach. Gdy wyciągnęliśmy tłok wszystko się rozsypało.
Uszczelka erlinga pod głowę zamówiona. Oliwa jest filtr jest pierścienie są.
Coobcio odezwij się do nas w sprawie tłoków.. moglibyśmy jutro pod nie podjechać. Pozdro

Tak jak było od początku zakładane, pierwszy tłok szlak trafił. Na szczęście wyłamało tylko dwie półki w środkowych pierścieniach. Gdy wyciągnęliśmy tłok wszystko się rozsypało.
Uszczelka erlinga pod głowę zamówiona. Oliwa jest filtr jest pierścienie są.

Coobcio odezwij się do nas w sprawie tłoków.. moglibyśmy jutro pod nie podjechać. Pozdro
Dawaj Pan Panie Neptune .. tyle trudu i nic .. przygotujcie dobrze motor i nie żyłuj z turbiną .. to pochodzi długo ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Poszło bardzo sprawnie, w końcu nie dawno skręcany był. Grunt że silnik na aucie został i cały osprzęt więc połowa mniej składania.
Damy szmacie jeszcze jedną szansę
Pod spodem to co dzisiaj wyciągnęliśmy z cylindra

Myślę że po złożeniu sprawdzimy na co stać turbinę przy spieku i wydeszku 2,5"
ile razy ta Prima może dawać ciała...
Auto podstrojone gdzieś na 0,8 bara i po złożeniu pójdzie chłosta za karę

Damy szmacie jeszcze jedną szansę

Pod spodem to co dzisiaj wyciągnęliśmy z cylindra


Myślę że po złożeniu sprawdzimy na co stać turbinę przy spieku i wydeszku 2,5"


Auto podstrojone gdzieś na 0,8 bara i po złożeniu pójdzie chłosta za karę




Nissan Primera SR20DE+T