[ Sunny GTI-R] Nadeszła era GTI-Ra
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
I głowice od vvl
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Złamać granicę 300km/400Nm
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
ładny wynik bonzo żebym to jam miał tyle kucy w swoim aucie
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
jeszcze przyjdzie na to czasDodo pisze:najpierw to się wybierz na hamownie w końcuWolfshade pisze: żebym to jam miał tyle kucy w swoim aucie
a wynik jak dla mnie bomba przynajmniej u Ciebie było lepiej
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
14Psi to jest prawie 1 bar na takim doładowaniu okolica 280KM powinna być.bonzo pisze:seria 14 PSI
Seria ma 9Psi czyli 0,6 bara...
Ps. na pewno masz więcej Nm bo odcinka Ci wyszła na poziomie 8000 a Gti-Ry kręcą się do 7500 no chyba że w ogóle nie ma odcinki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hmm to może jednak hamownia zaniżała ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Pytanie na ile dokladny jest wskaźnik w gti-r mój przy pełnym gazie pokazuje 14 psiCoobcio pisze: 14Psi to jest prawie 1 bar na takim doładowaniu okolica 280KM powinna być.
Seria ma 9Psi czyli 0,6 bara...
[ Dodano: 2011-04-09, 23:15 ]
to na pewno dwa przejazdy idealne trzeci zaczeło sie srać dalej cos nie domagaMishi pisze:HeY
bonzo ładny wynik. Mam nadzieję, że teraz jesteś bardziej zadowolony niż po pierwszej hamowni?
najgorsze jest to że wygląda to jak foch jedzie jedzie nagle szarpie
Ciężko stwierdzić co nie domaga
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Cewka zapłonowa, świece (proponuję je sklepać do 0,6mm).
Zapłon ustawiałeś na hamowni
Seria GTi-R Albina z katalizatorem i gornym IC, jedynie po korekcji zapłonu wykrzesała 241KM i 280Nm...
Albo ta hamownia na której latasz wyjątkowo zaniża albo coś jest nie tak we wozie...
Ps. jeszcze AFR i ciśnienie paliwa do sprawdzenia
Zapłon ustawiałeś na hamowni
Seria GTi-R Albina z katalizatorem i gornym IC, jedynie po korekcji zapłonu wykrzesała 241KM i 280Nm...
Albo ta hamownia na której latasz wyjątkowo zaniża albo coś jest nie tak we wozie...
Ps. jeszcze AFR i ciśnienie paliwa do sprawdzenia
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
liczyłbym na to, choć do tej pory było cacyCoobcio pisze:Albo ta hamownia na której latasz wyjątkowo zaniża
dziś były 4 fury (ta sama hamownia - po 6 miesiącach):
1)2.0 po modzie rozrządu - słabszy niż przed modem
2)1.6 po wymianie wałków na te z DSa - słabszy niż przed wymianą
3)2.0 pierwszy pomiar (nieznane mody, ale na pewno stożek, +zapłon i ?) - prawie seria,
chociaż teraz zajarzyłem, że miał czarną pokrywę zaworów(?), więc być może mniej niż seria
4)bonzowa fura (mierzona nie na rolkach, tylko na drodze)
więc nadal obstawiam coś nie halo z pomiarami, bo po wymianie wałków - odczułem to na bucie, a tu taki klops na wykresie...
Trza się pomierzyć gdzie indziej.
--
K.
K.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
GTi-R ma bardzo duży zapas w serii, do 1,3-1,4 bara absolutnie nic nie trzeba stroić, masz i tak AFR w zakresie 12-11,5
Seryjnie jest bezpiecznie zestrojony na swojej T28/T28 do ok 330KM, jedynie dolot, FMIC i wydech + boost UP i mocna pompa paliwa.
PS. na zlocie hamownia 4x4 będzie
Seryjnie jest bezpiecznie zestrojony na swojej T28/T28 do ok 330KM, jedynie dolot, FMIC i wydech + boost UP i mocna pompa paliwa.
PS. na zlocie hamownia 4x4 będzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Juz ci dawno mówiłem że nie trzeba a Ty ciągle swojebombel pisze:Ja bym zamontował ecumajstra i wystroił
Zacząłem dziś szukać przyczyny szarpania pompa raczej odpada, podłączyłem osobne zasilanie które załączałem kiedy szarpał nic nie dawało dalej to samo plus tego tylko taki ze na pompę szło większe napięcie
żeby się upewnić wyjąłem bezpiecznik i jechałem na tym dodatkowym zasilaniu tez przerywał
Biorę sie za układ zapłonowy, gorzej jak przyjdzie zwalić dechę i szukać zimnych lutów
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Nie zdążyłem dojść do zapłonu,
znalazłem jakiś podejrzany lut po alarmie pogmerałem we wszystkich kostkach przekaźnikach i wymieniłem aku na nówkę sztukę i przejechałem jakieś 20 km wszystko jest ok.
W sumie myślałem ze to wina akumulatora ale po założeniu starego auto nadal jeździło dobrze ku#$a już mi brak pomysłów, no chyba że sprawdzi sie teoria z aku
znalazłem jakiś podejrzany lut po alarmie pogmerałem we wszystkich kostkach przekaźnikach i wymieniłem aku na nówkę sztukę i przejechałem jakieś 20 km wszystko jest ok.
W sumie myślałem ze to wina akumulatora ale po założeniu starego auto nadal jeździło dobrze ku#$a już mi brak pomysłów, no chyba że sprawdzi sie teoria z aku
Może coś z wiązką z masą ? Jak ruszyłeś kable od aku to się naprawiło.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Wieshaq, Michalllo, Mishi, To wszystko było by za proste
Na dzis najbardziej prawdopodobną jak nie jedyna przyczyną szarpania był stary akumulator, potwierdziły mi to trzy osoby
Od wczoraj mam nowe aku i przejechałem jakieś 50 km bez szarpania, ale bywało ze na starym aku też tyle robiłem tak więc czas pokaże
Na dzis najbardziej prawdopodobną jak nie jedyna przyczyną szarpania był stary akumulator, potwierdziły mi to trzy osoby
Od wczoraj mam nowe aku i przejechałem jakieś 50 km bez szarpania, ale bywało ze na starym aku też tyle robiłem tak więc czas pokaże
I niech tak będzie Czego serdecznie Ci życzębonzo pisze:Od wczoraj mam nowe aku i przejechałem jakieś 50 km bez szarpania
Aczkolwiek czasami mogę przejechać ponad 200 bez szarpania z przepływki, a czasami Micra czkawki dostaje już po 5km a aku ma ze 3 lata.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Hmm i jak szarpanie ustało ?
Bo ciągle nie chce mi się wierzyć że to od aku
Bo ciągle nie chce mi się wierzyć że to od aku
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM