


Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
nie wiem ile da się zejść u Ciebie z wagi ale u mnie myślę, że jakieś 40kg - bez szaleństw oczywiście. Ale jak będziemy mieli wchodzić grubo to zerwę wszystko co mamPawel18PL pisze: Jak zrobię na 240-250 kucy to będzie dobrze![]()
Pamiętaj, że ja jeszcze mogę zejść z wagi
Zrobi Ci nawet a'la JWT, tylko najlepiej na wzór/bądź zajebiście dobre wymiary + seria wałek musi miećMacGayver pisze:A Świątek nie zrobiłby po prostu jeszcze wyższych krzywek?
..170km/h i jest całkiem zabawnie... szybciej spróbowałbym chyba tylko na lotniskuKwietas pisze:Niezle, ciekawe jakie to uczucie smigac ponad 160 km/h Micra
co do głowicy to za bardzo nie chciałbym jej ruszać. Wierzę że ten wynik jest do osiągnięcia bez jej obróbki. Mogę się mylić, ale zdejmowanie czapki jeżeli już to będzie ostatnim etapem przeróbek. Zależy mi na tym żeby osiągnąć jak najwięcej nie ruszając jeszcze nie rozbieranego silnika. motor jest dziewiczyBeNeK pisze:MacGayver, Wałeczki , ITB , Obrobić po maksie głowice,porządne strojenie i myślę że te 17xkm mogło by byćA to już było by coś ..
ITB w sumie nie jest takie drogie jak ktoś ma pojęcie i zdolności manualne tak jak Ty to chyba nie będzie problemem
pzdr.
Masakra z tymi wałkami od Świątka, widać po tych co wkleiłeś i po JWT S3 do SR20 (bo je też sprawdziłem, podobna cena), że już taniej ciągnąć ze stanów... I chyba mimo wszystko pewniejsze takie, niż te, co w PL zrobią.MacGayver pisze:gaźniki na pewno nie wchodzą w grę. co do wałków to to jest jeszcze alternatywa dla Świątkowych https://gspec.com/p-4714-s1-cams-16.aspx