Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-10, 19:44

Prima dostała prezent na jutro i troche ją z Kubą odmuliliśmy ;)

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2010-08-10, 19:46

Szymeq pisze:.. Renia śmigała na szmatce i pucowała autko
a po tym zapylaniu buspasem napewno trzeba będzie powtórkę zrobić

nie powiem jedzie to jedzie <brawo>

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-10, 19:51

Posty: 1000
Gratulacje dla Bombla !! przy okazji dzisiejszego odmulania :evil: Primy zura :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-10, 20:10

Opowiedzcie o co chodzi i co się działo, bo ja nie w temacie chyba ;) Co się tam dzieje z moim autem? :P


P.S
Coobciu odpisz na mojego posta z poprzedniej strony ;) Thx
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-10, 20:12

Pewno chłopaki upalają na 1.4 bara jak właściciel nie widzi :mrgreen: :-P Hehe :-D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-10, 20:12

zuru82 jest film którego nie chcesz oglądać :P Zresztą co za niespodzianka by była :D

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-10, 20:21

No wrzucajcie tego filma z chęcią obejrzymy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-10, 20:22

Limon pisze:No wrzucajcie tego filma z chęcią obejrzymy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I zdjątka od Renaty też ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-10, 20:24

Pewno na zdjęcia to będzie trzeba czekać aż Coobcio z Garażu wróci :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-10, 20:37

To wrzucę poglądowe dwa:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-10, 20:40

O widzę że klubowe ramki wleciały :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-10, 22:32

Kolejne złe wieści podczas pomiarów dla GT rąbnęła półoś prawa znowu...
Udało mi się jednak sprawdzić wstępnie maszynę na mapie 0 czyli doładowanie 0,5 bara, poniżej dane:

0-20km/h w 0,75s
0-40km/h w 1,78s
0-60km/h w 3,25s
0-80km/h w 4,35s
0-100km/h w 6,23s
0-120km/h w 8,05s
0-140km/h w 10,63s
0-160km/h w 13,48s

1/4 mili w 14,24s @ 167km/h

Dodam że auto podczas pomiarów nie miało nic w bagażniku, także koło zapasowe wyjęte oraz przednie opony po 2 bary a tyle po 3.
Ps. Szkoda że nie udało się dokonać żadnego pomiaru na mapie 1 a obstawiam że jakaś średnio wysoka 13 by była jak nic...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-10, 22:47

Coobcio pisze:Kolejne złe wieści podczas pomiarów dla GT rąbnęła półoś prawa znowu...
Tym razem nie kupujcie uzywki tylko porzadny zamiennik jak mowiłem

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-10, 22:53

Na szybko trzeba było używkę ogarnąć bo trzeba było na już do GT testy robić i dupa wyszła, termin i tak o tydzień chłopaki przesuneli....
A jutro na 10:00 foto sesja ma być, może u siebie na pożyczenie coś znajdę ale to coś nie będzie się nadawało na kontynuacje testów na mapie 1...

Ps. U Osy już zamówiłem nowe półosie na 10:00 ma mi je dostarczyć do garażu ale od 10 do ok 15-16 mnie nie będzie mnie, tak więc ok. 7:00 rano zabieram się za szperanie w Garage prawej półośki do turlania...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

eszi
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-21, 16:44
Lokalizacja: Konstancin City

Post autor: eszi » 2010-08-10, 23:04

bombel pisze:
Coobcio pisze:Kolejne złe wieści podczas pomiarów dla GT rąbnęła półoś prawa znowu...
Tym razem nie kupujcie uzywki tylko porzadny zamiennik jak mowiłem
Znowu półśrodki! W MOTOMAXIE zrobili by jakie trzeba i były by nastepnego dnia po południu. Dziwi mnie, że stała bolączka wszystkich primer- wałki półosi, nie zostały w tym doinwestowanym wozie wymienione(oba), czekać tylko jak walnie lewa. Za dużo HP na serię!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-10, 23:08

Eszi jest dokładnie jak piszesz...
Trzeba wymienić obie i tyle...
Nie wiadomo kiedy gdzie i jak, wiadomo na zawodach można się czegoś takiego spodziewać gdzie jest mnóstwo znajomych i ktoś zaholuje podciągnie... A jak rabie kilkaset km od domu to dopiero będzie ból.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2010-08-11, 00:13

Auto-Przegub - Mechanika pojazdowa - Przeguby i półosie napędowe
05-070 Sulejówek, Dworcowa 21
0 22 783 12 83

powinni mięć od ręki nówkę, cena coś chyba kolo 230 pln

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-11, 00:15

O to można by im zawieść stare przeguby niech to odrazu poskładają w całość :)
Jeszcze zobaczymy ile Osa krzyknie...

Ps. dziękuje za namiary w imieniu swoim i Zura :)

Hehehehehehehe
Tą póloś używaną co kupiłem też była kupowana na ulicy Dworcowej ale w Legionowie :hah: :hah: :hah: :hah: :hah: :hah: :hah: :hah:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-11, 06:43

Z dobrych wieści, jest to, że Kuba właśnie dzwonił i będzie miał półoś prawą - nową, więc dzisiaj auto powinno być na chodzie.
Choć wolałbym żebyśmy już wymienili obie półosie zanim odbiorę docelowo (np. jutro) wóz, bo mam zamiar jechać w trasę, a jak by mi padła półoś kawał od Warszawy (odpukać) to by była totalna porażka. Zostawił bym Primę w lesie i wrócił stopem ;)

Dlatego docelowo wsadzamy obie nowe półosie i może trochę polatają.

Czekam na wieści......te dobre szczególnie ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-11, 11:51

Wóz pomierzony, sfotografowany i czyściutki :P
Numer zamykają w Piątek, tak wiec druk idzie od poniedziałku a wiec artykół będzie dostępny od 21.08 :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-11, 13:08

Coobcio pisze:Wóz pomierzony, sfotografowany i czyściutki :P
Numer zamykają w Piątek, tak wiec druk idzie od poniedziałku a wiec artykół będzie dostępny od 21.08 :D
Zawsze jakieś dobre wieści ;) To nie bądź taki i podaj czasy jakie tam pokazało...no i foteczki może jak masz :) Dawno nie widziałem mojego auta czystego w sumie ;) hehe

To kupujemy za 10 dni gazetę ;) Ciekawe co tam napiszą ciekawego.....


P.S
Ciekawe ile ta druga półoś wytrzyma....pobieraj od Osy, drugą i wymienimy w razie czego też drugą na nówkę, będzie spokój.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-11, 16:27

To kupujemy za 10 dni gazetę Ciekawe co tam napiszą ciekawego.....
I całe forum się dowie też. :-D Skaniki obiecuję, jak tylko dostanę ten numer GT.
pozdro
p.s.
Jak będe miał chwilę czasu, to skopiuję wszystkie nasze artykuły z GT do zakładki:
NISSANzone.pl w mediach
Już jest tego trochę w indywidualnych tematach.
Ostatnio zmieniony 2010-08-12, 16:26 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

eszi
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-21, 16:44
Lokalizacja: Konstancin City

Post autor: eszi » 2010-08-11, 22:00

zuru82 pisze:Z dobrych wieści, jest to, że Kuba właśnie dzwonił i będzie miał półoś prawą - nową, więc dzisiaj auto powinno być na chodzie.
Choć wolałbym żebyśmy już wymienili obie półosie zanim odbiorę docelowo (np. jutro) wóz, bo mam zamiar jechać w trasę, a jak by mi padła półoś kawał od Warszawy (odpukać) to by była totalna porażka. Zostawił bym Primę w lesie i wrócił stopem ;)

Dlatego docelowo wsadzamy obie nowe półosie i może trochę polatają.

Czekam na wieści......te dobre szczególnie ;)
W Motomaxie jak pamiętam wałki półosi za oba 325 zł z kurierem. Trzeba tylko niestety wyjąć je i liczyć zęby. Na życzenie robią także całe półosie do aut tuningowanych. Pewnie to kwestia ustalenia czego klient potrzebuje i podanie kilku parametrów.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-11, 23:04

ta długa półoś która nam strzela ma po 32 zęby od wewnętrznej i od zewnętrznej, wygląda znacznie bardziej okazale jak seryjna ponadto ma 27mm grubości a seria miła 24mm grubości, Osie za nią zapłaciłem 220zł.

Hehe tak wiec dzień dzisiejszy był bardzo bójny od 7:00 w Garage do teraz, na styk udało się wymienić półośkę bo na 10:00 musiałem już być w Jankach na fotografowaniu a następnie przeprowadzać testy z zaciśniętymi zębami w obawie o lewą półoś na mapie 0,9 bara... :D
Wszystko się udało wreszcie... Potem ciekawe eksperymenty u Kreatora Mocy z Toyotą HILux diesel przy użyciu ECU Mastera i do teraz u mnie w garage....:P

Jakieś fotki zapodam jutro :)
A wyniki hmm no powiem tyle że na 0,9 bara Primera przyspiesza w ciut poniżej 6 sek do realnej setki a nie do 60mil a ćwiartkę robi w trochę poniżej 14 sek, pomiary nie powiem gdzie były przeprowadzane ale na dobrym asfalcie klasy tego na Wale Międzyszyńskim ;)

CEGLE się podobają osiągi wozu i najważniejsze czy Zuru zadowolony ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-08-12, 06:14

ciekawe czy to ciut ponizej 6 sekund to jest np 5.01 :) i czy ciut ponizej 14 na 1/4 to np 13.01 hehe

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-08-12, 06:34

sergiej pisze:ciekawe czy to ciut ponizej 6 sekund to jest np 5.01 :) i czy ciut ponizej 14 na 1/4 to np 13.01 hehe
jakby tak miało byc to by Kuba pisał ciut powyżej :D
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-12, 06:37

Z seryjnymi półosiami może nie poszalejemy (głównie z tą lewą co nie wymieniania była jeszcze), ale do zwykłej jazdy na co dzień wystarcza :)

Jak na razie jestem mega zadowolony :) Dobra robota, autko jeździ super, nic się nie dławi i nie szarpie....nawet na tym 0.5 bara jest zabawa :D Tak w ogóle to zauważyłem, że na moment wchodzi nawet na ok. 0.6-0.65 bara przy dawaniu buta, a potem spada zaraz i trzyma już ładnie te 0.5 bar :) Żadnego stuku nie ma, IC-ek sprawuje się genialnie i szybciutko się chłodzi.

Po weekendzie zrobię z ciekawości testy spalania ;) Czyli bak do pełna, 100km i dolewamy do pełna na tej samej stacji :) Oczywiście dam znać jakie wyniki będą.

Co do wyników na setkę i ćwiartkę to nawet ja do końca nie wiem na 100% ile tam po przecinku było....Coobcio mówi że nie pamięta ;P hehe. Ale za tydzień z hakiem wyjdzie GT, to zobaczymy co tam napisali :) W każdym razie jest progress i o to chodzi :)

P.S
Będę musiał się zająć jeszcze odgrodzeniem stożka od reszty pod maską, no i zrobić ten zbiorniczek wyrównawczy, żeby tak nie latał...jakiś wsporniczek dorobić. Tutaj za pewne będę musiał się ponownie uśmiechnąć do xtomka o pomoc :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-12, 06:42

Nie ma sprawy, przymierzymy, narysujemy szablony jak bryka będzie pod domem :-D
Może i rudej coś takiego sie przyda. :-P
Ostatnio zmieniony 2010-08-12, 16:27 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-12, 06:53

Obecna nowa półoś wygląda znacznie bardziej pewnie jak stara co potwierdzają poniższe Fotki:
Obrazek

Stara miała 24mm:
Obrazek

A nowa prawie 27mm:
Obrazek

A tu już zmontowana całość:
Obrazek

Hehe na trochę mi zostawiłeś samochód to trochę go dopieściłem a co do zbiorniczka to jakoś nie miałem koncepcji na jego zamocowanie, blaszka od starych spodni widzę że zawodzi i cham wypada...

Co do czasów to je znam ale jeszcze za wcześnie by je ogłaszać:D

Ps. jeszcze raz podziękowania dla OSY - no skubany o 8:00 przed otwarciem jakiej kolwiek hurtowni przytargał mi pod Garage dwie półośki do wyboru :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-12, 07:10

Moja wygląda jakos tak:

http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1182185828

i wydaje sie solidniejsza

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”