Nie ma co dywagować o mocy i przydatności auta

Miałem wcześniej napisać dokładnie to co Ryba. Auto użytkowane od czasu do czasu na spoty, zloty, przejażdżki po mieście itp. Ja myślę że i tak mniej niż 280 kuca nie będzie bo przecież Ryba nie będzie chciał być objeżdżany przez turbowóz Neptuna tym bardziej że mieszkamy w jednym mieście 6km od siebie

Nie zmienia to faktu że auto ma być zrobione na tip-top.
Ryba, miałeś mieć dzisiaj egzaminy a Ty na forum siedziesz
Chłodnica oleju wygląda świetnie, fajny gadżet. Używkę z jakiegoś innego auta można dorwać do 50 zł przy czym nie wyglądają profi. Trzeba ją zainstalować pod otwartym grillem a tam już nie ma takiego bicia kamieni. Na dole ICek przysłania otwór w zderzaku i trzeba zostawić nie przysłonięty otwór na chłodzenie cieczy bo będzie się przegrzewał w gorące dni

Myślałem o montażu chłodniczki oleju gdzieś przed nadkolem pod zderzakiem (prawą lampą). Można wymontować halogen, otwór przykryć siatką i będzie idealny patent na wyścigi. W zimę i do jazdy rekreacyjnej halogen można wsadzić co by wizerunku nie psuć

Jeszcze wyjdzie w praniu ile tam miejsca jest realnie. W zderzaku od GT są otwory na chłodzenie hamulców więc nawet z wsadzonym halogenem jakieś powietrze będzie bić w chłodniczkę
