
[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Performance over styling 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Aku siedzi już w bagażniku 
Są małe problemy. Otóż gdzieś mam jakiś chyba spięcie...
Objawiło się to aż nad to gorącą linką od sprzęgła, wariującym wskaźnikiem ciśnienia paliwa oraz rozładowanym aku.
Jednak jak poruszałem kablami linka już się nie nagrzewała... pojeździłem chwilę było wszystko ok.. jednak problem z wariującym wskaźnikiem ciśnienia paliwa został... przy 2 tys obrotów na IV biegu ma 7 barów.
To nie możliwe !
Jutro przeczyszczę wszystko sprawdzę jeszcze raz ... CO MOŻE BYĆ JESZCZE PRZYCZYNĄ


Są małe problemy. Otóż gdzieś mam jakiś chyba spięcie...

Jednak jak poruszałem kablami linka już się nie nagrzewała... pojeździłem chwilę było wszystko ok.. jednak problem z wariującym wskaźnikiem ciśnienia paliwa został... przy 2 tys obrotów na IV biegu ma 7 barów.

To nie możliwe !
Jutro przeczyszczę wszystko sprawdzę jeszcze raz ... CO MOŻE BYĆ JESZCZE PRZYCZYNĄ


Ryba, a co z tym ładowaniem ? jest dobry "woltaż" ? czy to samo co wczoraj?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Dziś zamontowana została pompa WALBRO GSS 342. Podziękowania dla Neptuna 
Jutro wleci na stałe wskaźnik ciśnienia paliwa. Mam nadzieję że ogarnę jutro aby na listwie było stałe ciśnienie ponad 4 bary.
Mam prośbę niech mi ktoś zdradzi na PW lub tu w temacie jak pozbyć się lub obejść fabr. regulator ciśnienia paliwa



Jutro wleci na stałe wskaźnik ciśnienia paliwa. Mam nadzieję że ogarnę jutro aby na listwie było stałe ciśnienie ponad 4 bary.
Mam prośbę niech mi ktoś zdradzi na PW lub tu w temacie jak pozbyć się lub obejść fabr. regulator ciśnienia paliwa


- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
ja mam u siebie w sr20 3,5bar na wolnych rosnace do ok 3,8-3,9bar przy dodawaniu gazu. wg manuala w sr20de seryjny regulator cisnienia ustala je na poziomie 2,991bar.
wiadomo, ze dawke paliwa mozna potem wysterowac np. smt, ale wg mnie ponad 4bar to dosc sporo. no chyba, ze ma byc jakas suszarka lub porzadny kompresor
Pozdro
wiadomo, ze dawke paliwa mozna potem wysterowac np. smt, ale wg mnie ponad 4bar to dosc sporo. no chyba, ze ma byc jakas suszarka lub porzadny kompresor

Pozdro
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przed kompresorowaniem trzeba będzie zajrzeć do pierścionków, primerka niestety mocno dymi na niebiesko i kreski na hamowni nie napawały optymizmem...
Ale auto pocieszne i rzucające się w oczy
Ale auto pocieszne i rzucające się w oczy

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Są inne plany... ( zobaczymy czy uda się je do przyszłego roku ogarnąć )
Co do dymku .. hmm przy pałowaniu fakt może i tam dymek pójdzie, jednak przy codziennej jeździe nie wiedzę aby coś się działo...
Gdybym miał coś robić i rozbierać to z pewnością nie bawił bym się z seryjnym układem tłoków i korb. Od razu wrzucił bym od sunny GTI lub od DET..
Jednak mniej inwazyjny sposób to silnik od GTiR-a
Co do kresek... sądzę że to nie wina kompresji..
1. Autko jeździ w trybie awaryjnym -brak sondy oraz stukowego ( SMT i flaszowanie powinno pomóc )
2. Auto ma lekki zamach, co przyczyniło się do spadków.
3. Różnice wyszły 5-4 KM I NM więc może być to błąd pomiaru względem wcześniejszych pomiarów jakie dokonywałem rok temu.
No nic będziemy się bawić dalej
Co do dymku .. hmm przy pałowaniu fakt może i tam dymek pójdzie, jednak przy codziennej jeździe nie wiedzę aby coś się działo...

Gdybym miał coś robić i rozbierać to z pewnością nie bawił bym się z seryjnym układem tłoków i korb. Od razu wrzucił bym od sunny GTI lub od DET..
Jednak mniej inwazyjny sposób to silnik od GTiR-a
Co do kresek... sądzę że to nie wina kompresji..
1. Autko jeździ w trybie awaryjnym -brak sondy oraz stukowego ( SMT i flaszowanie powinno pomóc )
2. Auto ma lekki zamach, co przyczyniło się do spadków.
3. Różnice wyszły 5-4 KM I NM więc może być to błąd pomiaru względem wcześniejszych pomiarów jakie dokonywałem rok temu.
No nic będziemy się bawić dalej

też mi się tak wydaje.. tak jak gadaliśmyRyba pisze:ednak mniej inwazyjny sposób to silnik od GTiR-a


PS: Pamiętaj, że w razie co "gadżety" są dla mnie

Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"