[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
musimy się zbroić, mało czasu zostało do zlotu, samochód musi być ogarnięty
[ Dodano: 2011-04-04, 20:08 ]
Mam chwilę wiec muszę pochwalić się pracami jakie wykonałem w weekend przy samochodzie. Dzięki chłopaki za pomoc Cubuś wraz z bratem, Koza
W sobotę z rana wzięliśmy się do pracy. Na pierwszy rzut wyeliminowaliśmy rdze oraz wykonane zostało zabezpieczone nadkoli.
1. Eliminacja rdzy z nadkoli oraz kielichów.
2. Malowanie podkładem oraz środkiem konserwującym nadwozie. Elementy łączenia górnego wahacza do zwrotnicy pomalowałem farbą reakcyjną z rdzą.
3. Również zawieszenie dostało nowe elementy takie jak: Amortyzatory KYB ULTRA SR oraz wahacze górne L -> 555, R -> Febi ( zobaczymy który padnie szybciej )

4. Również podczas prac zostały wyjęte poduszki silnika ( prawa oraz od skrzyni )

5. Poduszki tego samego dnia rozwierciłem, zagruntowałem oraz zakleiłem klejem do szyb na bazie masy poliuretanowej. Nie udało nam się jednak odkręcić jednej ze śrub mocujących belkę pod silnikiem do nadwozia. Sprawa narobiła nam trochę problemu a mi nerwów ponieważ przeciągnie się sprawa przejścia na przednią poduszkę z P11 ( MACU DZIĘKUJE ZA PODUSZKĘ )
Poduszki po wyczyszczeniu, odtłuszczeniu oraz zagruntowaniu - przygotowane pod klei
Skomplikowany nowoczesny system suszenia
6. Gotowe poduszka do założenia
Poprawa w prowadzeniu oraz pracy zawieszania - tego nawet karta MASTER-CARD Ci nie da
Pozdr
[ Dodano: 2011-04-04, 20:08 ]
Mam chwilę wiec muszę pochwalić się pracami jakie wykonałem w weekend przy samochodzie. Dzięki chłopaki za pomoc Cubuś wraz z bratem, Koza
W sobotę z rana wzięliśmy się do pracy. Na pierwszy rzut wyeliminowaliśmy rdze oraz wykonane zostało zabezpieczone nadkoli.
1. Eliminacja rdzy z nadkoli oraz kielichów.
2. Malowanie podkładem oraz środkiem konserwującym nadwozie. Elementy łączenia górnego wahacza do zwrotnicy pomalowałem farbą reakcyjną z rdzą.
3. Również zawieszenie dostało nowe elementy takie jak: Amortyzatory KYB ULTRA SR oraz wahacze górne L -> 555, R -> Febi ( zobaczymy który padnie szybciej )

4. Również podczas prac zostały wyjęte poduszki silnika ( prawa oraz od skrzyni )

5. Poduszki tego samego dnia rozwierciłem, zagruntowałem oraz zakleiłem klejem do szyb na bazie masy poliuretanowej. Nie udało nam się jednak odkręcić jednej ze śrub mocujących belkę pod silnikiem do nadwozia. Sprawa narobiła nam trochę problemu a mi nerwów ponieważ przeciągnie się sprawa przejścia na przednią poduszkę z P11 ( MACU DZIĘKUJE ZA PODUSZKĘ )
Poduszki po wyczyszczeniu, odtłuszczeniu oraz zagruntowaniu - przygotowane pod klei
Skomplikowany nowoczesny system suszenia
6. Gotowe poduszka do założenia
Poprawa w prowadzeniu oraz pracy zawieszania - tego nawet karta MASTER-CARD Ci nie da
Pozdr
sam się dziwię że jeszcze tej gumy nie zdjął, może czeka na jakiś wypad za miasto żeby strzeliłaTony212 pisze:ps. Czy ja dobrze widzę ? Jeszcze fabryczna, lewa półoś się nie poddała![]()
Co do poduchy to oby służyła jak najdłużej
Wiertarka + końcówka z metalową szczotką, papier ścierny, szczotka druciana. W zasadzie to wszystko.
[ Dodano: 2011-04-19, 17:20 ]
No wiec wczoraj troszkę porobiłem przy swoim "złomku"
- zrobiłem porządek z osłoną przegubu gdzie poluzowała mi się opaska.
- wyczyszczony został przepływomierz oraz przepustnica
- zrobiłem mały "mod" przepustnicy
Zdjęć nie robiłem bo aparatu nie miałem
Nie długo wlecą progi, a przed zlotem zadbam o lakierkę. Maska zderzak przedni oraz tylni zostanie pomalowany.
[ Dodano: 2011-04-28, 01:45 ]
Dziś wleciały nowe świeczki uszczelka pod dekiel oraz nowe łączniki stabilizatorów
[ Dodano: 2011-05-01, 20:23 ]
Wczoraj razem z Kozą oraz Cubusiem wyprałem cały środek piorącym odkurzaczem. Z samego rano wykręciłem oba fotele oraz tylną kanapę w celu jej konserwacji o nadaniu pięknego koloru. Efekt jak z fabryki
Chłopaki dzięki za pomoc
[ Dodano: 2011-05-06, 22:28 ]
SMT 6 w moich rękach. To kolejny etap przygotowań do zlotu. Troszkę posuwamy się do przodu. Jest parę pytań które mnie nękają odnośnie pełnego wykorzystania SMT 6. Kolejną sprawą jest brak kabla do PC który muszę dorobić. Zobaczymy jak to wyjdzie. Neptun dzięki za pomoc i trzyma kciuki za przyszłe plany
Udało się z IMO
Mam nadzieję że w przyszłości skorzystam z Twoich doświadczeń
Małe foty:
[ Dodano: 2011-05-15, 17:29 ]
Dziś już zauważyłem efekty moich prac nad Intake Manifold Heat Gasket. Jednym słowem termiczna uszczelka kolektora ssącego. Foty niebawem
[ Dodano: 2011-05-31, 00:29 ]
Do zlotu co raz mniej czasu a przygotowań nie ubywa
Poczynam jednak kroki aby wygrać z czasem. Przede wszystkim dzięki MacGayverowi który znalazł dla mojego złomka czas. Założyliśmy lekki zamach, nowe sprzęgło EXEDY. To były chyba dwie najważniejsze rzeczy. Międzyczasie usunąłem gumy z półosiek oraz wsadziłem przednią poduszkę z P11. MacGayverowi jeszcze raz wielkie dzięki 
Muszę również podziękować Cubusiowi oraz Kozie z naszej Łódzkiej grupy którzy pomogli mi w ogarnięciu nadkoli, a dokładniej ich zabezpieczeniu środkami antykorozyjnymi oraz pomalowaniu i doprowadzeniu do ładu tylnych zacisków.
Oto foto:

[ Dodano: 2011-06-01, 21:37 ]
Dziś odebrałem wskaźnik ciśnienia " Paliwa " który wyląduje pod maske

[ Dodano: 2011-04-19, 17:20 ]
No wiec wczoraj troszkę porobiłem przy swoim "złomku"
- zrobiłem porządek z osłoną przegubu gdzie poluzowała mi się opaska.
- wyczyszczony został przepływomierz oraz przepustnica
- zrobiłem mały "mod" przepustnicy
Zdjęć nie robiłem bo aparatu nie miałem
Nie długo wlecą progi, a przed zlotem zadbam o lakierkę. Maska zderzak przedni oraz tylni zostanie pomalowany.
[ Dodano: 2011-04-28, 01:45 ]
Dziś wleciały nowe świeczki uszczelka pod dekiel oraz nowe łączniki stabilizatorów
[ Dodano: 2011-05-01, 20:23 ]
Wczoraj razem z Kozą oraz Cubusiem wyprałem cały środek piorącym odkurzaczem. Z samego rano wykręciłem oba fotele oraz tylną kanapę w celu jej konserwacji o nadaniu pięknego koloru. Efekt jak z fabryki
Chłopaki dzięki za pomoc
[ Dodano: 2011-05-06, 22:28 ]
SMT 6 w moich rękach. To kolejny etap przygotowań do zlotu. Troszkę posuwamy się do przodu. Jest parę pytań które mnie nękają odnośnie pełnego wykorzystania SMT 6. Kolejną sprawą jest brak kabla do PC który muszę dorobić. Zobaczymy jak to wyjdzie. Neptun dzięki za pomoc i trzyma kciuki za przyszłe plany
Małe foty:
[ Dodano: 2011-05-15, 17:29 ]
Dziś już zauważyłem efekty moich prac nad Intake Manifold Heat Gasket. Jednym słowem termiczna uszczelka kolektora ssącego. Foty niebawem
[ Dodano: 2011-05-31, 00:29 ]
Do zlotu co raz mniej czasu a przygotowań nie ubywa
Muszę również podziękować Cubusiowi oraz Kozie z naszej Łódzkiej grupy którzy pomogli mi w ogarnięciu nadkoli, a dokładniej ich zabezpieczeniu środkami antykorozyjnymi oraz pomalowaniu i doprowadzeniu do ładu tylnych zacisków.
Oto foto:

[ Dodano: 2011-06-01, 21:37 ]
Dziś odebrałem wskaźnik ciśnienia " Paliwa " który wyląduje pod maske

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajna ta uszczlka termiczna - też taką chce do swojego VE, z czego ją strugaliście 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja tworzyłem to z innego materiału który jest tańszy i ma niższą temp przenikania ciepła od teflonu 
Materiał nazywa się POLOMIT. Produkują go w Łodzi. Koszt wykonania takiej uszczelki wraz z podkładkami pod śruby to około 30 zł
PTFE Teflon jest drogi i ma zaledwie wytrzymałości do 260 stopni.
Polomit ma ponad 300 stopni wytrzymałości i to przy grubości zaledwie 3 milimetrów.
Uszczelka jest grubości 5 mm
Bardzo ładnie obrabia się ją papierem ściernym
Materiał nazywa się POLOMIT. Produkują go w Łodzi. Koszt wykonania takiej uszczelki wraz z podkładkami pod śruby to około 30 zł
PTFE Teflon jest drogi i ma zaledwie wytrzymałości do 260 stopni.
Polomit ma ponad 300 stopni wytrzymałości i to przy grubości zaledwie 3 milimetrów.
Uszczelka jest grubości 5 mm
Bardzo ładnie obrabia się ją papierem ściernym
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dremelem ją tak ładnie wyciąłeczy na maszynie CNC 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Fajnie że wreszcie coś działasz bo konkurencja by Cie zjadła na Zlocie
Jest sprzęgło, lepiąca zawiecha i gumy teraz dokładasz wydeszek i strojenie i masz jedna z najmocniejszych Primer N/A w Polsce z SR20DE. Szkoda że dopiero teraz to klecisz bo nie porównamy podobnych setupów 
Ta uszczelka bardzo fajnie wyszła!
Zainwestuj jeszcze w wydajną pompę paliwa bo na serii nawet przy ograniczaniu odpływu i podwyższeniu ciśnienia nie ma takiej wydajności. Ogarnij to przed strojeniem do tego Shell 100 okt i masz kilka niutów więcej
Ta uszczelka bardzo fajnie wyszła!
Zainwestuj jeszcze w wydajną pompę paliwa bo na serii nawet przy ograniczaniu odpływu i podwyższeniu ciśnienia nie ma takiej wydajności. Ogarnij to przed strojeniem do tego Shell 100 okt i masz kilka niutów więcej
Nissan Primera SR20DE+T
Właśnie pompa to dość istotny problem...
Bo nie mam pojęcia co założyć 
Myślałem nad czymś takim...
http://pompy-paliwa.pl/p/2/95/pompa-pal ... aliwa.html
Co o tym sądzicie
[ Dodano: 2011-06-04, 09:32 ]
Myślałem nad czymś takim...
http://pompy-paliwa.pl/p/2/95/pompa-pal ... aliwa.html
Co o tym sądzicie
[ Dodano: 2011-06-04, 09:32 ]
Nie... nic z tych rzeczy. Wiertarka, pilnik oraz papier ściernyDremelem ją tak ładnie wyciąłeczy na maszynie CNC
