[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
prace trwają...
GTI-R bez silnika i całego wnętrza.
Jutro wycinka grodzi z DAWCY. ( a później " wieczny odpoczynek " na złomowisku )
Jak na razie robota idzie bez żadnych problemów, felgi z nowego NISMO pojechały do malowania, jak dobrze pójdzie silnik wróci do nowopomalowanej komory w tym tygodniu.
Kilka fotek:
BIEDNY DAWCA ( odziwo stan blacharski oceniam na bdb+ )
GTI-R bez silnika i całego wnętrza.
Jutro wycinka grodzi z DAWCY. ( a później " wieczny odpoczynek " na złomowisku )
Jak na razie robota idzie bez żadnych problemów, felgi z nowego NISMO pojechały do malowania, jak dobrze pójdzie silnik wróci do nowopomalowanej komory w tym tygodniu.
Kilka fotek:
BIEDNY DAWCA ( odziwo stan blacharski oceniam na bdb+ )
NISSAN PULSAR GTI-R
BANIAK, Dobrze gadasz
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
zakładam wzmacnianą okładzinę u radzikowskiego, miałem taką w bmw e30 z silnikem z m5 ( 315PS ) i dawało radę więc i tu da, myślałem o sprzęgle spiekowym ale beznadziejnie się z takim lata po streecie, wzmacniana tarcza to idealny kompromis pomiędzy trwałością a komfortem jazdy "codziennej" ( może są jakieś inne opinnie???)
prace idą cały czas do przodu, auto musi max za 35 dni już latać.
( chyba nie muszę wam tłumaczyć jak to jest "coś" mieć a nie móc z tego skorzystać )
prace idą cały czas do przodu, auto musi max za 35 dni już latać.
( chyba nie muszę wam tłumaczyć jak to jest "coś" mieć a nie móc z tego skorzystać )
NISSAN PULSAR GTI-R
Spiek w uzytkowaniu codziennym nawet spoko sie używa jezeli w drodze do/z pracy nie stoi sie w korkach powyzej 15 min. Rozgrzewa się i zaczyna lepiej lepić tak że auto na półsprzegle szarpie, ale do tego trzeba dobrze rozgrzać tarcze.
Radzikowski nabija orginalne okładziny LUK'a , kiedyś nabiajał Valeo. Skład spieków jest mi nieznany. Wzmocnienie docisku robi przeważnie na zasadzie podwójnej sprężyny. Jeżeli ktoś jest bardziej ciekawy szczegółów to napiszcie mi gdzie to opisać.
Można jeżdzić przecież z tarczą spiekową i seryjnym dociskiem.
BANIAK jeżeli masz zrzuconą skrzynie to przydałoby sie odelżyć, wypolerować, wyważyć koło zamachowe i wypolerować zamach. Pan Marek oddaje te wszystkie rzeczy do znajomego mi warsztatu.
Zastanawiam się czy Limon nie pisał "coś mocniejszego" w kontekscie skrzyni... bo ta niestety nie jest mocna stroną GTI-Rów ?
Radzikowski nabija orginalne okładziny LUK'a , kiedyś nabiajał Valeo. Skład spieków jest mi nieznany. Wzmocnienie docisku robi przeważnie na zasadzie podwójnej sprężyny. Jeżeli ktoś jest bardziej ciekawy szczegółów to napiszcie mi gdzie to opisać.
Można jeżdzić przecież z tarczą spiekową i seryjnym dociskiem.
BANIAK jeżeli masz zrzuconą skrzynie to przydałoby sie odelżyć, wypolerować, wyważyć koło zamachowe i wypolerować zamach. Pan Marek oddaje te wszystkie rzeczy do znajomego mi warsztatu.
Zastanawiam się czy Limon nie pisał "coś mocniejszego" w kontekscie skrzyni... bo ta niestety nie jest mocna stroną GTI-Rów ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Nie chodzi o sprzęgło skrzynia to trzeba uważać koniecznie na wrzucanie 3 biegu, ponieważ jak zmielimy tryby na 3 biegu to rozchodzą sie wałki i pęka obudowa ;P Ale to jest nie groźne w aucie przełożonym. Szczerze to ja bym zrobił jeszcze wzmocnienie docisku ewentualnie do zastanowienia 6 łapkowy spiek coby startować tak jak do tego stworzony jest ten samochod czyli grubo ponizej 5s do 100 Chyba ze jakies sprzęglo exedy albo act itp
Z przekładką radze Ci sie nie spieszyć ponieważ jak coś bedzie robione na szybko potem bedzie sie pierdol.... 10 razy az wkoncu bedziesz musiał od nowa to zrobić...
Co do mega napedów do gti-r znoszących 500-600 koni musicie poczekać jeszcze rok Nie moge zdradzić tajemnicy ale jak dobrze pojdzie bedzie zajebista i ogolnodostępna opcja
Wiesz na poczatek 300 kucy wystarczy potem apetyt rośnie w miare jedzenia
I co do mocy to zajebiscie bedą Cie mulić te duże koła Jak byś dorwał jakies ats dtc i na to toyo t1r i jest fajnie Na mokrym testowalismy taki setup i wychodziło 5.12s do 100
Z przekładką radze Ci sie nie spieszyć ponieważ jak coś bedzie robione na szybko potem bedzie sie pierdol.... 10 razy az wkoncu bedziesz musiał od nowa to zrobić...
Co do mega napedów do gti-r znoszących 500-600 koni musicie poczekać jeszcze rok Nie moge zdradzić tajemnicy ale jak dobrze pojdzie bedzie zajebista i ogolnodostępna opcja
Wiesz na poczatek 300 kucy wystarczy potem apetyt rośnie w miare jedzenia
I co do mocy to zajebiscie bedą Cie mulić te duże koła Jak byś dorwał jakies ats dtc i na to toyo t1r i jest fajnie Na mokrym testowalismy taki setup i wychodziło 5.12s do 100
Jak się nie przegina i non stop nie strzela ze sprzęgła to spokojnie można z tą skrzynią przeżyć. Jak komuś bardzo zależy to za ok 10-11k jest zestaw PAR na prostych zębach
T1R nie polecam, w miarę dobrze klei tylko jak jest nowa. No i w sumie jest tania. Potem jej zalety się kończą.
Mój mocno dociążony na gtechu robił 4,59s do 96km/h
T1R nie polecam, w miarę dobrze klei tylko jak jest nowa. No i w sumie jest tania. Potem jej zalety się kończą.
Mój mocno dociążony na gtechu robił 4,59s do 96km/h
N14 GTI NEO VVL
W dniu dzisiejszym pożegnaliśmy kolejnego NISSAN-a SUNNY ( DAWCE )
Udał się na wieczny i zasłużony odpoczynek...
Uczcijmy to minutą ciszy... hehehe ( problem z głowy - teraz pójdzie na żyletki )
Foto;
a z ciekawostek dzisiaj zawiozłem sprzęgło do p. Radzikowskiego ( wzmacniana okładzina ) i ku mojemu zaskoczeniu okazało się że docisk sprzęgła jest asygnowany logo HKS.
Udał się na wieczny i zasłużony odpoczynek...
Uczcijmy to minutą ciszy... hehehe ( problem z głowy - teraz pójdzie na żyletki )
Foto;
a z ciekawostek dzisiaj zawiozłem sprzęgło do p. Radzikowskiego ( wzmacniana okładzina ) i ku mojemu zaskoczeniu okazało się że docisk sprzęgła jest asygnowany logo HKS.
NISSAN PULSAR GTI-R