Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-01-07, 09:23

teraz i tak pojezdzic sie nie da bo slyszalem ze warszawka zasypana wiec jak tu uturbionym jezdzic ...ale jak bedzie sucho to licze na test drive :)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-01-07, 15:31

co do oringu do aparatu zapołonowego to kupowałem ostatnio po 40gr :-P nie ma sensu nawet syliconem smarować ani nic kombinować :-P

Dłub, dłub. Mody idą w dobrym kierunku :mrgreen:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-01-07, 15:55

Co do intercoolerow przegladalem kiedys oferte jednego goscia na ebay us i ma ich takie multum ze powinienies dopasowac do kazdego zastosowania. Do tego nawet z wysylka do PL sa tanie... Mozesz rzucic okiem w wolnej chwili:
LINK

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-07, 17:35

BArdzo fajne IC :)
Ps. koło mnie jest sklep z oringami i łożyskami... kupowałem za grosze u nich uszczelniacze do wtrysków do mojego 200SX też jakieś grosze płaciłem, hehe myślę że bez problemu znajdą się do aparatu zapłonowego :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2010-01-07, 19:01

Coobcio pisze:koło mnie jest sklep z oringami i łożyskami
Kuba dobrze pisze tez tam kupowałem ostatnio 90gr szt. :)
ale potem i tak skończyło się zamówieniem w nissanie bo te co u nich są niestety idealnie nie pasują wg mnie :-P
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-01-18, 18:49

Suszarka ogarnięta. Jest to turbo wyjete ze SKYLINE'a (muszla chyba T3) z ceramicznymi wirnikami. Zdjecia później :)

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-01-18, 19:05

Gratki za pojazd !! :) Będę uważnie śledził projekt bo sam jestem na etapie zbierania gratów po suszarę. Zawsze możemy wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami.

Awatar użytkownika
matlja
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-12-09, 20:43
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: matlja » 2010-01-18, 19:16

no widze fura konket a plany jeszce bardziej smiglaste kurde panowie i jak tu jezdzic serynjnym wozem jak sie takie projekty oglada
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI

Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-18, 23:49

Hehe słuszna decyzja, odrazu pod sklepem co się spotkaliśmy mówiłem brać ją - to najlepszy wybór dla dupowoza, ultra mały lag i wydajność maks zbliżona do T28 lecz przy mniejszym doładowaniu powinna dawać nieco więcej kopa...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-01-19, 20:33


Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-01-19, 22:59

Nooo Bombel, powodzenia życzę przy pracach nad projektem <spoko>
&#9492;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9488;&#9492;(-.-)&#9488;

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-20, 09:37

wszystko się zgadza jest to trubinka ze sky line GTS-R jeszcze możesz sprwadzić czy wirnik kompresora jest aluminiowy czy z tworzywa (czarny) w tym drugim przypadku pojęcie turbo dziury nie ma prawa bytu z samego dołu będzie ci to latać lepiej niż na kompresorze :)
A i z ciekawostek to turbinka ta jest na łożyskach kulkowych :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pgaz
nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: 2009-12-20, 11:58
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Pgaz » 2010-01-22, 10:14

No fajna suszarka kiedy wsadzasz ? :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-22, 10:36

Pewno w tym roku... średnia się poprawi z 0,5KM na miesiąc :D :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-01-22, 15:46

Szukam intercoolera, ale musi miec wymiary max 60 cm i wys 20 cm, bo inaczej sie nie wpasuje. Jak tylko bedzie to robie orurowanie i reszta w rekach chetnego do poskladania :P

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-23, 11:36

W poniedziałek podzwonię i zobaczymy w jakich cenach da się go ogarnąć.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

macc
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2009-12-13, 12:04
Lokalizacja: WWA

Post autor: macc » 2010-01-25, 02:08

teraz średni miesięczny wzrost mocy może dużo skoczyć :mrgreen:

RooS
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2010-01-22, 10:21
Lokalizacja: Wawa

Post autor: RooS » 2010-01-25, 11:58

bombel pisze:Szukam intercoolera, ale musi miec wymiary max 60 cm i wys 20 cm, bo inaczej sie nie wpasuje. Jak tylko bedzie to robie orurowanie i reszta w rekach chetnego do poskladania :P
To najlepiej IC od

BMW E60 - 54x10x10,5 cm - nowy za ok 550
BMW E34 - 50x9x6,5 cm- ok 480 PLN
SCENIC II - 58,5x20x5 cm - ok 550 PLN

Używki taniej na allegro ale ciekawe jak ze szczelnością.

Zależy jak chcesz mieć orurowanie poprowadzone obydwa od góry L/P, czy jeden od góry, a drugi do silnika.

Powodzenia

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-01-25, 12:20

Jesli mialbym wzialbym cos z metalowymi boczkami, plastik o wiele latwiej rozszczelnic (a plastikowe ma wiekszosc seryjnych aut). Moze cos takiego by podpsowalo? link

RooS
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2010-01-22, 10:21
Lokalizacja: Wawa

Post autor: RooS » 2010-01-25, 12:33

Adams pisze:Jesli mialbym wzialbym cos z metalowymi boczkami, plastik o wiele latwiej rozszczelnic (a plastikowe ma wiekszosc seryjnych aut). Moze cos takiego by podpsowalo? link
E60 ma całą z aluminium...

i któryś z dystrybutorów w PL ma już chłodnice koyo racing w ofercie, ciekawe jakie ceny...

http://www.koyoradracing.com/

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-01-25, 15:08

Adams ta z ebaya jest tez na allegro. Szerokosc calkowita 69 cm, wiec za duzo.

Poczekam na info od Bodka i zaczna szukac najwyzej tych z BMW (a fee)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-25, 19:00

Cumstomowe ICki są od 700 w górę. Za taki jak chcesz powiedzieli mi 700-1000zł i najlepiej do nich przyjechać to mocowania zrobią pod auto. Myślałem, że będzie to ok. 700zł. Szukaj jakiś używek tylko pamiętaj o kierunkach i średnicy wlotu i wylotu.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-01-27, 09:55

Poniewaz zasiadam do zakupów wieczorem to chce porady:

1. Jaki regulator cisnienia paliwa??

2. jaki Blow off??

3. Jakie zegary warto mieć??

4. Czy kupić i zamontować emulator drugiej sondy??

Awatar użytkownika
Pgaz
nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: 2009-12-20, 11:58
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Pgaz » 2010-01-27, 13:40

Coobcio pisze:Pewno w tym roku... średnia się poprawi z 0,5KM na miesiąc :D :P
Hehe to ciekawie jak i u mnie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-27, 15:50

Zegarów nie ma co dokładać jak chcesz oszczędzić - doładowanie raz się ustawi i już...
Blow Offa jak chesz głośno to coś z properfect... dobrze też się sprawują podruby HKS firmy F1Z...
Co do regulatorów ciśnienia paliwa to został mi jeden nowy po kliencie co rozbił MG rowera przed wsadem - bardzo fajny, kopia SARDA firmy AUTO GAUGE.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-01-27, 16:39

Zegarów nie ma co dokładać jak chcesz oszczędzić - doładowanie raz się ustawi i już...
Jak ma byc ladnie to ma byc :)

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-01-27, 18:20

Kolega z tego co pamiętam montował pompę i reg. ćiś. paliwa firmy Aeromotive i trochę to kosztowało, ot np. tutaj ale do Evo: http://sklep.4turbo.pl/firm-pol-1222339 ... otive.html

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-23, 19:24

Śniegi stopniały to trzeba temat odświeżyć. Dzisiaj przyszły opony, ale sprzedawca sie walnął i wysłał FALKEN ZE912 zamiast FK452. Obiecał znacznie obniżyć cenę, więc juz nie kombinowałem ze zwrotami.

P.S. Potrzeba mi chętnego co za mnie ogarnie kilka rzeczy. Oczywiście nie za darmo, bo jeśli będę stał tak z czasem to do ogólnopolskiego nic nie ruszy :(

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-02-23, 19:28

Bombel a co tam masz do ogarniania w swojej Primie ?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-23, 19:32

Limon pisze:Bombel a co tam masz do ogarniania w swojej Primie ?
Aku do bagarka i wymiana uszczelki w aparacie zapłonowym. Ciągle czekam na kostki do wtrysków i intercooler. Później to juz tylko uturbienie

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”