[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No jak kolego Bomblu 270 KM, jak przecie wcześniej co kiedyś hamowaliśmy to też w sumie dmuchało 0.8 opadające mocno na 0.75 (jak byla nieszczelnosc mocniejsza to juz bylo 0.75 stałe, lekko opadajace) i wyszlo 248 KM. Wiec mamy prawie te same dmuchania, a jeszcze do tego kolektor zeliwmny - szczelny, ale Coobcio mowil ze moze moc lekko spasc. Wiec mysle ze i tak nie wyszlo zle....przebieg wykresu lepszy, a to wazne. Ma byc bezpiecznie, to jest....moze u Ciebie wyjdzie wiecej Kunia. Podciagnijcie tego bara i sprawdzicie ile hamownia pokazebombel pisze:NO spodziewałem się, że będzie ok 270 KM przy 0,8 bara, ale i tak miażdżąca przewaga. Hamowałeś Kuba na 0,5 bara by porównac nasze wykresy??

p.s
u mnie jak na razie w......o znowu wezyk od dodatkowego wtrysku i po c...u fest. albo te weze sa za slabe, albo za bardzo cos tam pręży

Ostatnio zmieniony 2010-04-25, 02:30 przez zuru82, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Pytałem o te 0,5 bara czy teraz shamowaliście, bo mnie interesuje czy wydech naprawde coś daje.

MOże ciśnienie za duże. Co do wydajności to chyba coś te Twoje wtryski nie tak. Ja mam ciągle auto przelanezuru82 pisze:u mnie jak na razie w......o znowu wezyk od dodatkowego wtrysku i po c...u fest. albo te weze sa za slabe, albo za bardzo cos tam pręży

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
U Ciebie Bomblu wachy starcza do bezpiecznego AFR do maks 0,55 bara... chwilowego np. by pojechać ćwiartkę ale nic nie dalej to absolutnie maks 0,65 i modlić się by pod koniec czwórki nie wytopiło dziury w tłoku 
PS. Zuru swoim wozem dzisiaj najszybciej pojechał 15,3
Po czym powierzym mnie maszynę i udało mi się wykręcić wpierw 14,9 a następnie 14,513
Bardzo fajny był pierwszy przejazd Zura - 15,6 i komnetarz do tego to chyba nie jest seryjna priemra, ona musi mieć pod maską jakiegoś silnie grzebanego SR20DE
W sumie to sporo jeszcze w niej drzemie, przede wsyztkim trzeba wymienić świece na platynówki bo wypada zapłon a wiadomo nie chcemy go bardziej przyspieszać...
Trzeba ogarnąć szczelności no i zrobić patent na ograniczanie momentu obrotowego na 1 biegu myślę że po tych zabiegach auto to spokojnie by było w stanie wykręcić wysokie 13...
Tak więc jest co robić po weekendzie, od ogarnięcia zapięcia dodatkowego wtrysku trzeba zacząć

PS. Zuru swoim wozem dzisiaj najszybciej pojechał 15,3

Po czym powierzym mnie maszynę i udało mi się wykręcić wpierw 14,9 a następnie 14,513

Bardzo fajny był pierwszy przejazd Zura - 15,6 i komnetarz do tego to chyba nie jest seryjna priemra, ona musi mieć pod maską jakiegoś silnie grzebanego SR20DE

W sumie to sporo jeszcze w niej drzemie, przede wsyztkim trzeba wymienić świece na platynówki bo wypada zapłon a wiadomo nie chcemy go bardziej przyspieszać...
Trzeba ogarnąć szczelności no i zrobić patent na ograniczanie momentu obrotowego na 1 biegu myślę że po tych zabiegach auto to spokojnie by było w stanie wykręcić wysokie 13...
Tak więc jest co robić po weekendzie, od ogarnięcia zapięcia dodatkowego wtrysku trzeba zacząć

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzięki za wspólną imprezę i pomoc....było miło i sympatycznieCoobcio pisze:U Ciebie Bomblu wachy starcza do bezpiecznego AFR do maks 0,55 bara... chwilowego np. by pojechać ćwiartkę ale nic nie dalej to absolutnie maks 0,65 i modlić się by pod koniec czwórki nie wytopiło dziury w tłoku
PS. Zuru swoim wozem dzisiaj najszybciej pojechał 15,3
Po czym powierzym mnie maszynę i udało mi się wykręcić wpierw 14,9 a następnie 14,513
Bardzo fajny był pierwszy przejazd Zura - 15,6 i komnetarz do tego to chyba nie jest seryjna priemra, ona musi mieć pod maską jakiegoś silnie grzebanego SR20DE
W sumie to sporo jeszcze w niej drzemie, przede wsyztkim trzeba wymienić świece na platynówki bo wypada zapłon a wiadomo nie chcemy go bardziej przyspieszać...
Trzeba ogarnąć szczelności no i zrobić patent na ograniczanie momentu obrotowego na 1 biegu myślę że po tych zabiegach auto to spokojnie by było w stanie wykręcić wysokie 13...
Tak więc jest co robić po weekendzie, od ogarnięcia zapięcia dodatkowego wtrysku trzeba zacząć


Ja osobiście pierwszy raz na takiej imprezie, więc się dopiero uczę


P.S
No musimy Coobciu po weekendzie zamknąć temat tego wtrysku i przejrzeć te rurki i całą kosmetykę, a może w piątek uda się poprawić downpipa i wspornik.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Mnie niestety niebylo na bemowie, ale kumpel byl i napisal mi smsa: "Ta primera co tak zapie**ala 14,5 wykrecila" hehehehe i o Coobciu tez dostalem info wysokie 13 to niezly wynik, gratki dla obu kierownikow
Ostatnio zmieniony 2010-04-26, 08:50 przez ROKI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zuru jak twój wóz ogarniemy w piątek to się wybierzemy na jakieś odosobnione miejsce od Bombla weźmiemy G-techa i potrenujemy starty 
Najlepiej żeby nawierzchnia była tak chu..owa jak na bemowie

Najlepiej żeby nawierzchnia była tak chu..owa jak na bemowie

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hehe zapodam coś z innego forum na którym także opisane mam swoje auto, a więc właściciel Fiata Tempry niejaki Raku napisał między innymi:
"Zszokowała mnie primera którą też jeździłeś. Jakoś wyjątkowo dobrze sobie radziła, wyglądała mega seryjnie. Wszedłem na stronę i wsio jasne
"
Hehe wyglądała mega seryjnie hehe to pasuje dla określenia tego wozu
Żeby to troszkę odmienić to jeśli się panie Zuru zgodzisz podmienię ci podkładki rejestracyjne na takie z Logo Coobcio Garage
Ps. w ostatnim przejeździe w primie jakoś wyjątkowo dobrze sprzęgło skleiło - jak tam się ma sytuacja z jego układaniem
"Zszokowała mnie primera którą też jeździłeś. Jakoś wyjątkowo dobrze sobie radziła, wyglądała mega seryjnie. Wszedłem na stronę i wsio jasne

Hehe wyglądała mega seryjnie hehe to pasuje dla określenia tego wozu

Żeby to troszkę odmienić to jeśli się panie Zuru zgodzisz podmienię ci podkładki rejestracyjne na takie z Logo Coobcio Garage

Ps. w ostatnim przejeździe w primie jakoś wyjątkowo dobrze sprzęgło skleiło - jak tam się ma sytuacja z jego układaniem

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehe, to mnie Coobciu zszokowałeś i podniosłeś na duchuCoobcio pisze:hehe zapodam coś z innego forum na którym także opisane mam swoje auto, a więc właściciel Fiata Tempry niejaki Raku napisał między innymi:
"Zszokowała mnie primera którą też jeździłeś. Jakoś wyjątkowo dobrze sobie radziła, wyglądała mega seryjnie. Wszedłem na stronę i wsio jasne"
Hehe wyglądała mega seryjnie hehe to pasuje dla określenia tego wozu
Żeby to troszkę odmienić to jeśli się panie Zuru zgodzisz podmienię ci podkładki rejestracyjne na takie z Logo Coobcio Garage
Ps. w ostatnim przejeździe w primie jakoś wyjątkowo dobrze sprzęgło skleiło - jak tam się ma sytuacja z jego układaniem


Oczywiście, że się zgodzę....akurat mam popękane i tak i miałem zmieniać, więc jeśli masz już te swoje to bardzo chętnie. Jeśli będą jakieś fajne naklejki "by Coobcio Garage" to również trzeba podmienić tę Nissan Klubu

P.S
Zdecydowanie lepiej zaczyna kleić, ale czasem potrafi przy przerzucaniu z 1 na 2 przy pałowaniu się poślizgnąć, ale jak minimalnie się ujmie gazu i doda to już klei do samego końca na wypasie. Na razie autko w garażu stoi, bo czekam na termin u p.Kontancina, aby porobić te nieszczelności, bo jest tragedyja w chwili obecnej

P.S2
Może wezmę w czwartek urlop jakiś w robocie i będe próbował ogarnąć Motowydech wtedy, to tak sobie pomyślałem, że bym do Ciebie odrazu pojechał i ten wtrysk ogarniemy etc..?

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Jak nie wyda w Kontancinie, to najwyżej do Grabowskiego z Coobciem jutro może pojedziem 
Udało mi się zeskanować wykres z ostatniego hamowania, po zmianie kolektora etc.
WYKRESIK:
Regulator i wtrysk:
Kilka fotek z ostatniej imprezy na Bemowie:
I wynik najlepszego przejazdu na 1/4 mili Primerki:


Udało mi się zeskanować wykres z ostatniego hamowania, po zmianie kolektora etc.
WYKRESIK:

Regulator i wtrysk:


Kilka fotek z ostatniej imprezy na Bemowie:



I wynik najlepszego przejazdu na 1/4 mili Primerki:

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No jakby na 4 biegu nie wypadał zapłon to myślę że 0,3-0,4 sek spokojnie by było do poprawienia i sporo by się zwiększyła prędkość na mecie 
Hehe ja swoim sunnym ćwiartkę pokonałem o te 0,6 sek szybciej ale miałem identyczną prędkość na mecie jak twoja prima co potwierdza tezę że z Turbo im szybciej jedziesz tym szybciej przyspieszasz
Masz te dwa ECU mastery na pokładzie trzeba dodać jeszcze jeden pstryczek którego będziesz trzymać na starcie - coby trochę mocy ograniczyć w momencie kiedy będzie jej za dużo
Hehe Trzymaj się tam cichociemniaczu

Hehe ja swoim sunnym ćwiartkę pokonałem o te 0,6 sek szybciej ale miałem identyczną prędkość na mecie jak twoja prima co potwierdza tezę że z Turbo im szybciej jedziesz tym szybciej przyspieszasz

Masz te dwa ECU mastery na pokładzie trzeba dodać jeszcze jeden pstryczek którego będziesz trzymać na starcie - coby trochę mocy ograniczyć w momencie kiedy będzie jej za dużo

Hehe Trzymaj się tam cichociemniaczu

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Choinka była źle skonfigurowana normalnie jest tak że 3 zólte lampy kolejno po sobie się zapalają i na zielonej się rusza, na Bemowie bylo tak że wszystkie 3 zółte naraz się zapalały ale już uplywało 0,6 sek, zielona zapalała się przy 1 sek...
Przykładowo mając czas RT na papierku 1,041 to realny wynosił 0,441...
No jutro poprawiamy ostetecznie wóz Zura, wchodzą platynowe świeczki i będziem dmuchać na maksa do ilu tylko starczy paliwa i puki zapłon nie będzie wypadał
Przykładowo mając czas RT na papierku 1,041 to realny wynosił 0,441...
No jutro poprawiamy ostetecznie wóz Zura, wchodzą platynowe świeczki i będziem dmuchać na maksa do ilu tylko starczy paliwa i puki zapłon nie będzie wypadał

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
będąc na widowni słyszałem wiele komentarz typu: ale zap...... ta "seryjna" primerazuru82 pisze:Hehe, to mnie Coobciu zszokowałeś i podniosłeś na duchu Bo myślałem, że nikt nie zwróci uwagi na moje auto, bo na tle tych "potworków" wyglądało jak by w ogóle nie przyspieszała na tym pasie

mało kto kapnął się że siedzi u Ciebie turbo i naprawdę wiele osób było pod wrażeniem

hehe to bardzo mi miło słyszećgrzesbboy pisze:będąc na widowni słyszałem wiele komentarz typu: ale zap...... ta "seryjna" primerazuru82 pisze:Hehe, to mnie Coobciu zszokowałeś i podniosłeś na duchu Bo myślałem, że nikt nie zwróci uwagi na moje auto, bo na tle tych "potworków" wyglądało jak by w ogóle nie przyspieszała na tym pasie![]()
mało kto kapnął się że siedzi u Ciebie turbo i naprawdę wiele osób było pod wrażeniem


P.S
Specjalnie nawet felgi są seryjne

Miejmy nadzieje, że po jutrzejszym dniu będzie tylko lepiej podawać

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Nawet na 60 ft Twoja już jest lepsza od czerwonej. 2,436 versus 2,360
i na 1/4 ET 14,831 versus 14,513 . Wyniki mówią same za siebie. Pozdrówka. Rywalizacja, to przecież jest to, o co nam chodzi. Do zobaczyska
p.s
Jestem pewien, że Coobcio się postara.
i na 1/4 ET 14,831 versus 14,513 . Wyniki mówią same za siebie. Pozdrówka. Rywalizacja, to przecież jest to, o co nam chodzi. Do zobaczyska

p.s
BędzieMiejmy nadzieje, że po jutrzejszym dniu będzie tylko lepiej podawać

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Nie duże różnice, więc jest męsko i w jednym i drugim auciextomek pisze:Nawet na 60 ft Twoja już jest lepsza od czerwonej. 2,436 versus 2,360
i na 1/4 ET 14,831 versus 14,513 . Wyniki mówią same za siebie. Pozdrówka. Rywalizacja, to przecież jest to, o co nam chodzi. Do zobaczyska![]()
p.sBędzieMiejmy nadzieje, że po jutrzejszym dniu będzie tylko lepiej podawaćJestem pewien, że Coobcio się postara.



P.S
Jutro będzie info z ostatnich poprawek, na razie auto zostało u Coobcia i jutro będzie grany Konstancin etc....więc czekamy do jutra i zobaczymy jak to wszystko wyjdzie

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Jak na 1/4, to bardzo duże. Setne sekundy się liczą. Mnie zajęło prawie rok, żeby z 15,8 zejśc do 14,8. Tobie udało się w pierwszym starcie. sam jestem ciekaw rywalizacjiw Rykach. Tam się gumy kleją.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Primera żura objeżdżała przed modami mojego Sunnego jak taczke z gnojem wiec każdy następny progres bedzie w strone 350Z kill'a.
Co do Bemowa: u mnie na wsi lepiej kleją gumy. Jeżeli chodzi o choinke startową to sprzęt niby niezły ale wymagający dużego doświadczenia. Obsługuje ją min. 2 gości z Wołomina i oni na to nic nie poradzą. Oziębło tłumaczy się że takiego samego sprzętu używają na KoE
Co do Bemowa: u mnie na wsi lepiej kleją gumy. Jeżeli chodzi o choinke startową to sprzęt niby niezły ale wymagający dużego doświadczenia. Obsługuje ją min. 2 gości z Wołomina i oni na to nic nie poradzą. Oziębło tłumaczy się że takiego samego sprzętu używają na KoE
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
yapko pisze:Primera żura objeżdżała przed modami mojego Sunnego jak taczke z gnojem
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)


p.s.
Nie widziałem Cie na Bemowie


p.s.2
Co to jest KoE?

no w sumie w kwietniu tego roku,w drodze na hamownie razem z 300 konnym saabemMlodyZuru pisze:Widze ze mamy tu konkurenta dla Coobcia z komentarzami
Hmm nie kojarze zeby byly sprawdzane autka na kresce przed modami ale jak uwazasz
![]()
bemowo znam z kilku kajtków i mnogo ćwiartek, wiec nie wydaje mi sie żeby coś sie poprawiło... w 2008 był pomysł z klejem ale coś upadła ta idea... ogolnie to jak stare podłogówy zjechali ich za nieumiejętne położenie i eksploatacje w czasie imprezyMlodyZuru pisze: Nie widziałem Cie na Bemowiea szkdoa objechal bys mnie jak taczke pewno tez
![]()
King of EuropeMlodyZuru pisze: Co to jest KoE?![]()
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Siedzimy z Zurem u mnie w chacie, wóz ogarnięty, wszytko szczelne nic nie pierdzi i dmuchamy na mapie 1 - 1,1 bara 
Zapłon bardzo bezpiecznie nie ma wodotrysków ale na II i III biegu kierownice z rąk wyrywa, wieczorem jakiegoś filma się nagra bo teraz jest widno i słabo zegary widać
Po długim weekendzie czas by w końcu finalnie odwiedzić hamownię i jeszcze trochę pobawić się zapłonem
Aaa dodam że praktycznie cały czas seria wydech siedzi od plecionki do końcowego tłumika - taka sraczka w sumie z rur o średnicy 54mm przewęzające się miejscami do 48mm...

Zapłon bardzo bezpiecznie nie ma wodotrysków ale na II i III biegu kierownice z rąk wyrywa, wieczorem jakiegoś filma się nagra bo teraz jest widno i słabo zegary widać

Po długim weekendzie czas by w końcu finalnie odwiedzić hamownię i jeszcze trochę pobawić się zapłonem

Aaa dodam że praktycznie cały czas seria wydech siedzi od plecionki do końcowego tłumika - taka sraczka w sumie z rur o średnicy 54mm przewęzające się miejscami do 48mm...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM